Melbamix Skrevet 13. desember 2023 #1 Skrevet 13. desember 2023 Noen her som har utført TVT operasjon for urinlekkasje? Har nettopp gjort det selv og lurer på om man skal merke forbedring med en gang? Når merket dere at inngrepet var vellykket? Er så redd for at det ikke funket hos meg eller at alt er ødelagt, da jeg fikk korona dagen etter inngrepet og hoster så mye nå + lekker 😫 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #2 Skrevet 13. desember 2023 Ring avdelingen og snakk med de, i tilfelle hostingen har slitt opp noen sting eller noe, så de er klar over det. Riktig god bedring til deg! ❤️ Anonymkode: cc2a7...aed
Melbamix Skrevet 13. desember 2023 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ring avdelingen og snakk med de, i tilfelle hostingen har slitt opp noen sting eller noe, så de er klar over det. Riktig god bedring til deg! ❤️ Anonymkode: cc2a7...aed Ja, kanskje jeg skal ringe de å høre😊 Har du vært gjennom denne operasjonen?
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #4 Skrevet 13. desember 2023 Melbamix skrev (1 minutt siden): Ja, kanskje jeg skal ringe de å høre😊 Har du vært gjennom denne operasjonen? Nei det har jeg ikke, ville bare sende deg litt støtte 😊 Anonymkode: cc2a7...aed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå