Gå til innhold

Blødning å smerter etter medisinsk abort

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en MA for 4 uker siden, å gjennomførte en medisinsk abort for 3 uker siden. Jeg har blødninger som kommer å går, en dag nesten ingenting å neste dag så blør jeg masse. Jeg fikk i går veldig smerter i ryggen å i livmors området, i dag kom det en ny stor blødning. Jeg føler på meg at noe er galt men legen vil ikke høre på meg. Har dere erfaringer med dette? 

Anonymkode: 77731...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fastlegen eller sykehuset som ikke vil høre på deg? 

De påstår ofte at ting er normalt og innefor normalen - når det ikke er det og gjerne er rester. 

Blødninger etter 4 uker er innenfor normalen, men ikke i store mengder. Ikke hatt smerter utenom abort dagen ved mine medisinske aborter. 

Anonymkode: 3eb39...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan kanskje høres ut som rester, spesielt hvis det plutselig kommer mye for så å nesten gi seg, så mye igjen. Da prøver kroppen å "skylle ut" restene uten å få det til. Har du fått en etterkontroll eller tid til etterkontroll? Hvis ikke ville jeg ringt til sykehuset direkte og sagt at du behøver det.

PS. Vær obs på feber siden du har hatt litt vondt. 

Endret av Neutral90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Fastlegen eller sykehuset som ikke vil høre på deg? 

De påstår ofte at ting er normalt og innefor normalen - når det ikke er det og gjerne er rester. 

Blødninger etter 4 uker er innenfor normalen, men ikke i store mengder. Ikke hatt smerter utenom abort dagen ved mine medisinske aborter. 

Anonymkode: 3eb39...379

Fastlegen som ikke vil høre på meg, men jeg tok å ringte direkte til gynpol å fikk snakket med legen der. Å hun ble bekymret , men hun hadde ikke ledig time før mandag, så hvis blødningene ble større eller om jeg fikk feber så skulle jeg ta kontakt med legevakten. Ts

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (8 timer siden):

Det kan kanskje høres ut som rester, spesielt hvis det plutselig kommer mye for så å nesten gi seg, så mye igjen. Da prøver kroppen å "skylle ut" restene uten å få det til. Har du fått en etterkontroll eller tid til etterkontroll? Hvis ikke ville jeg ringt til sykehuset direkte og sagt at du behøver det.

PS. Vær obs på feber siden du har hatt litt vondt. 

Ja jeg også mistenker rester. Fikk aldri time til etterkontroll, men ringte direkte til gynpol å skal dit på mandag. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...