Gå til innhold

Noen med erfaringer med strømleverandør Vibb eller andre forslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bytte leverandører. Vibb har best avtale for min del ser det ut som. Men vil gjerne ha tilbakemeldinger fra andre 👏

Siste året har jeg brukt under 5000 kWh, dvs under 10000 kr i kostnad for dette. Ett par av de tusenlappene var før de begynte med strømstøtten så mulig det neste året blir lavere kostnadsmessig om jeg fortsatt holder dette nivået men lite trolig da jeg regner med å øke strømbruken noe i løpet av 2024 da jeg skal få inn tørketrommel og oppvaskmaskin. Grovt regnet antar jeg å bruke ca 7000kwh det neste året. Likevel ganske lavt er det ikke?

Jeg har kun elektrisk oppvarming på 100 kvm i blokkleilighet, strøm til varmtvann går på faste ganske lave fellesutgifter fra sameiet.  

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har tibber her i huset. Veldig fornøyd med det, da også appen er veldig bra. Vi har koblet til el-bil lader, varmepumpa og sanntids-måler i appen, og kan se strømforbruket til en hver tid, og hvor mye vi har brukt på f.eks oppvarming, el-bil osv. Så hvis man bryr seg om sånt så kan jeg anbefale tibber ☺️ 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...