Rødstrupa Skrevet 12. desember 2023 #1 Skrevet 12. desember 2023 Det tok jeg en gang og aldri mer! Sjåføren kjørte som et svin, fort og på rødt lys flere ganger. Han snakket høyt med seg selv og virket sint. Jeg var alene i bilen med han og var sjeleglad da jeg var fremme og kunne forlate den bilen! Grusom opplevelse, gjør det aldri igjen! Der fikk jeg en lærepenge gitt.😝 Tar du pirattaxi?
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #2 Skrevet 12. desember 2023 Nei jeg tar ikke pirattaxi. Da er det mye vanskeligere å finne ut hvem det er om man blir utsatt for overgrep. Anonymkode: 58786...0a8 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #3 Skrevet 14. desember 2023 Rødstrupa skrev (På 12.12.2023 den 23.07): Det tok jeg en gang og aldri mer! Sjåføren kjørte som et svin, fort og på rødt lys flere ganger. Han snakket høyt med seg selv og virket sint. Jeg var alene i bilen med han og var sjeleglad da jeg var fremme og kunne forlate den bilen! Grusom opplevelse, gjør det aldri igjen! Der fikk jeg en lærepenge gitt.😝 Tar du pirattaxi? Høres ut som en gjennomsnittlig taxitur i Oslo. Anonymkode: 6f028...31d 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #4 Skrevet 14. desember 2023 For meg er pirat taxi tryggere enn vanlig taxi. Hatt flere ufine opplevelser med vanlig taxi. Det er alltid utenlandsk mann som enten blir klåfingra eller prøver å være med meg hjem. Ei venninne opplevde det samme og at taxi sjåføren stadig var rundt huset hennes etterpå. Landlig sted og med få naboer. Så jeg ringer alltid rundt å sjekker etter kjentfolk som kjører Anonymkode: f1bab...281 1 2
Rødstrupa Skrevet 14. desember 2023 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): For meg er pirat taxi tryggere enn vanlig taxi. Hatt flere ufine opplevelser med vanlig taxi. Det er alltid utenlandsk mann som enten blir klåfingra eller prøver å være med meg hjem. Ei venninne opplevde det samme og at taxi sjåføren stadig var rundt huset hennes etterpå. Landlig sted og med få naboer. Så jeg ringer alltid rundt å sjekker etter kjentfolk som kjører Anonymkode: f1bab...281 Å ringe etter kjentfolk blir jo noe helt annet😂😂😂 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #6 Skrevet 15. desember 2023 Nei, jeg tar aldri pirattaxi. Men jeg er gift med en drosjeeier/-sjåfør, og bosatt på et sted hvor det ikke er ville tilstander som i Oslo og nær omegn. Anonymkode: 77df0...211
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #7 Skrevet 15. desember 2023 Vel… Den samme oppførselen har taxisjåførene i det lokale taxiselskapet her… Verste var da han ene gangen kommenterte til min 13-årige datter og meg at vi så ut som søstre og at nå som det var fint vær (sommer), hadde det vært fint å se oss nakne på stranda… 😵💫 En annen sjåfør forsøkte å svindle meg så måtte sperre kortet. En annen insisterte på å bære inn varer for meg som jeg hadde handlet, og alene i gangen stilte han seg rett inntil meg og spurte om han kunne få et kyss… 🤮 måtte be han vennligst gå, og han nekta først. En annen kunne ikke reglene for rundkjøring og satt på mobilen mens han kjørte vinglete i 80-sone… har mange flere historier som dette, alle er fra samme taxiselskapet. Sender aldri i verden min datter med taxi, de eier ikke grenser. At det er i et taxiselskap, betyr ikke at det er trygt. Så pirattaxi er ikke nødvendigvis verre. Anonymkode: c2bf2...182 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå