AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #1 Skrevet 12. desember 2023 Jeg har desverre lite kontakt med foreldrene mine, vi møtes i bursdagsselskap og kan gå måneder mellom kontakt. Ingen egentlig grunn, de virker bare å ha nok med seg selv om "kull 2". Prøvde å invitere de en gang i måneden i flere år, men fant ut at det føltes feil at jeg alene skulle ta ansvar for relasjon, så når jeg sluttet å invitere stoppet kontakt. Ber de i barnas bursdag og de holder et juleselskap hver romjul der vi blir bedt. Egentlig tøv at vi gir hverandre julegaver, men synes det er vemodig å skulle stopp, de er jo foreldrene mine. Så, noen tips til gave? Rundt 500. De har diabetes 2, drikker ikke alkohol eller kaffe. Har campingvogn. Og katt. Men vet ikke ellers noe om interesser nå. Tror de er imot å gi slike symbolske gaver (til veldedighet) De bruker å gi meg og mannen tusen kr, kontant eller gavekort, men jeg synes det blir rart å gi foreldrene mine penger... Anonymkode: a3b23...ac8
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #2 Skrevet 12. desember 2023 Blomster, en fin oppsatt? Jeg synes alltid det er hyggelig, og er for dårlig til å kjøpe sånt selv. Anonymkode: f1c78...3a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå