Gå til innhold

Gave til ansatte i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gir dere en liten gave til de ansatte i barnehagen nå før jul? Og i såfall, hva gir dere? (her mener jeg ikke felles gave fra alle foreldrene).

😊

Anonymkode: 1f12b...684

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi får masse godterier, noen ganger får vi fruktkurv, men alt på deling. De gavene jeg har satt mest pris på er når jeg har fått kort hvor det står hva de setter pris på med akkurat meg. 

Anonymkode: fbd6e...2f8

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi får masse godterier, noen ganger får vi fruktkurv, men alt på deling. De gavene jeg har satt mest pris på er når jeg har fått kort hvor det står hva de setter pris på med akkurat meg. 

Som ansatt i barnehage er jeg helt enig. En liten felles gave (twistpose el.), men mest av alt gode personlige ord enten muntlig eller skriftlig. Da vet jeg at jeg gjør en god jobb med ungene som jeg er så glad i 🥰

Endret av 911
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Samme her!

Har åpnet noen gaver på julaften og tårene triller og jeg kjenner at jeg gleder meg til jobb igjen😅🥰  Samme med tegning fra barna, eller andre ting barna har laget.

Anonymkode: 55c32...11e

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg er også barnehage ansatt. Det som varmer mest er kort med fine og gode ord. Det lever vi lenge på. 
Setter mest pris på noe på deling. 
Jeg har opplevd flere ganger å fått gave av foreldre der det kun er til meg, dette føles kleint overfor mine kollegaer. 
Så vi deler 

Anonymkode: 59f5f...b8c

Skrevet

Er det normalen å gi gaver til barnehageansatte til jul? Bare spør for jeg er førstegangsmor og har aldri hørt om noe før. Vil ikke være kjip å ikke gi noe dersom eventuelt ansatte blir skuffet. Er jo veldig fornøyd men ikke med absolutt alt. Og det er jo minst 5 ansatte som ofte er der. 

Anonymkode: 8c63e...0fd

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det normalen å gi gaver til barnehageansatte til jul? Bare spør for jeg er førstegangsmor og har aldri hørt om noe før. Vil ikke være kjip å ikke gi noe dersom eventuelt ansatte blir skuffet. Er jo veldig fornøyd men ikke med absolutt alt. Og det er jo minst 5 ansatte som ofte er der. 

Noen få pleier å gi gave til jul og sommer. Du trenger ikke det! Jeg forventer ingenting. Pleier heller ikke å gi i bhg der mine barn går. Gir en fin gave når barnet slutter i bhg. Hilsen pedagogisk leder 🥰

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Vi blir ikke skuffet! Vi setter pris på det vi får, men forventer ingenting.

Anonymkode: 55c32...11e

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Gir dere en liten gave til de ansatte i barnehagen nå før jul? Og i såfall, hva gir dere? (her mener jeg ikke felles gave fra alle foreldrene).

😊

Anonymkode: 1f12b...684

Ja vi gir en litt stor pose hvor det er diverse oppi som kjeks, godteri, sjokolade, nøtter mm

Anonymkode: 4da31...4ae

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen gir og noen fir ikke

Anonymkode: 4da31...4ae

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Flertallet gir ikke

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...