Gå til innhold

Må jeg gi de på tinder privat kontaktinfo? Tlf, sosiale medier etc

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man gi det når de spør og man har tenkt til å treffe de eller er det vanlig å holde kontakten kun over tinder til man har møttes og vet at de er ekte og trygge? 

Jeg vil helst ikke gi tlf nr og facebook osv 

Anonymkode: 9d793...559

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det må du ikke. 

:)

du kan snakke med dem via tinder så lenge du vil. Mange vil nok kjapt ha deg over på Snap eller annet. Men du må ikke det. 

Anonymkode: 569bc...238

• Liker 3
Skrevet

Høres lurt ut å holde kontakten på tinder, man vet aldri. 

Anonymkode: fa42e...89b

• Liker 1
Skrevet

Ts igjen her. En jeg vil møte spurte om snap og jeg sa nei og begrunnet det med utrygghet og det forstod han. Men nå har han spurt om nr mitt fordi han er usikker på om jeg faktisk vil møtes. Det vil jeg og har ikke gitt han noen grunn til å tro jeg ikke vil. Han spurte om i morgen og jeg sa jeg ikke kunne men foreslo en ny dag og da ble han tydeligvis usikker. 

Føler meg i en knipe nå for er ikke komfortabel med å gi han nret mitt før vi har møttes men han tror jeg er useriøs om jeg ikke gir det.. 

Skrevet

Ikke la deg manipulere til å gi ut telefonnummeret ditt eller annen kontaktinformasjon. Det kan du komme til å angre mye på siden. Når du gir ut telefonnummer er det lett å finne ditt fulle navn og adresse også. Pass deg for det!

Anonymkode: bfba6...bdb

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ts igjen her. En jeg vil møte spurte om snap og jeg sa nei og begrunnet det med utrygghet og det forstod han. Men nå har han spurt om nr mitt fordi han er usikker på om jeg faktisk vil møtes. Det vil jeg og har ikke gitt han noen grunn til å tro jeg ikke vil. Han spurte om i morgen og jeg sa jeg ikke kunne men foreslo en ny dag og da ble han tydeligvis usikker. 

Føler meg i en knipe nå for er ikke komfortabel med å gi han nret mitt før vi har møttes men han tror jeg er useriøs om jeg ikke gir det.. 

😅 Lurer på hva som fikk han til å gå glipp av at dette er akkurat det du ikke ville? 

Det er mye usikkerhet på app. Du må nesten kjenne etter om det er verdt det med han her, om det skal så lite til for å miste han, så vet ikke jeg. 

Hva om du bare går rett på sak og formidler hva du tenker? 

Du har lyst til å møte han, du merker at han er usikker, og du er også usikker når det kommer til å dele tlf nummer, for det er ikke veldig anderledes fra snap. Men om han vil møte deg, dagen det passer, håper du han også ønsker det samme.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser ikke helt problemet med å gi ut snap med mindre du bruker ditt fulle navn som brukernavn, det er jo ikke verre enn å bare slette de hvis ting ikke fungerer.

Anonymkode: 9574a...d69

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikke del snap, mobil nr eller noe annen privat informasjon hvis du ikke ønsker.

Dere møttes på tinder og kommuniserer der inntil videre, det er helt normalt og burde ikke være så vanskelig å akseptere.

Jeg ville ikke gitt fra meg nr eller snap til en jeg ikke kjenner bedre enn samtaler på tinder. Møte først, snap og nr etterpå hvis det føles ok.

Anonymkode: d25b4...da9

• Liker 3
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Har gått over på Snap på noen når vi har chattet en stund og jeg føler meg trygg. Utover det har vi avtalt kaffedate på Tinder/Happen.

Skrevet

Jeg har ikke gitt snap eller nummer. 

Har chattet med menn på Tinder, og vi avtaler et sted å møtes. 

Men. På den ene daten betalte han av ulike grunner for meg, og jeg vippset han. Da fikk han nummeret mitt. Det syntes jeg var ubehagelig. Han kontaktet meg selvfølgelig på melding og ikke på Tinder etter daten. Jeg likte han ikke, så ville ikke at han skulle ha nummeret mitt. 

Anonymkode: b9897...704

Skrevet

Som mann, så vil jeg gjerne flytte dialogen over på Snap når møte er avtalt, men har også avtalt å møtes uten dette. Telefonnummer har jeg delt sjelden. 

Tenker at det bør være greit å sjekke ut om de er 'normale' på snap, jamfør bilder og videoer som sendes.

Når det er sagt, så er det sjelden jeg ikke klarer å finne en match på LinkedIn eller å google dem, utifra profil og info. Mine stalker-tendenser stopper heldigvis der😀

• Liker 1
Skrevet

Dersom jeg er interessert i å treffe noen så legger jeg de gjerne til på snap først. Jeg synes det er lettere å bedømme hvordan de er på snap enn Tinder alene. 

Bryr meg lite om de finner nummeret og adressen min, for å holde dette skjult i dagens digitale alder må man være utrolig bevisst og nøye på infoen som deles. Jeg stalker også alle jeg snakker med på Tinder, for å være sikker på de faktisk er single og at de er den de gir seg ut for å være. At de ikke deler kjedebrev og konspi teorier er også greit å få med seg. 

Det er ganske mange menn som er kjempe hyggelige og seriøse på Tinder som raskt går over til dick pics på snap, like greit å få luket de vekk før vi treffes og jeg investerer mer tid og følelser i de. 

Sletter og eventuelt blokkerer over en lav sko dersom det ikke klaffer. 

• Liker 1
Skrevet
Trek skrev (2 minutter siden):

Dersom jeg er interessert i å treffe noen så legger jeg de gjerne til på snap først. Jeg synes det er lettere å bedømme hvordan de er på snap enn Tinder alene. . 

Hvordan da? Via bilder eller chatting? 

• Liker 1
Skrevet
Trek skrev (3 minutter siden):

Bryr meg lite om de finner nummeret og adressen min, for å holde dette skjult i dagens digitale alder må man være utrolig bevisst og nøye på infoen som deles.

Men jeg bryr meg. Jeg har ingen digitale spor noe sted nettopp fordi jeg har opplevd farlige ting og blitt nødt til å gjemme meg fra alle offentlige søk osv. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Men jeg bryr meg. Jeg har ingen digitale spor noe sted nettopp fordi jeg har opplevd farlige ting og blitt nødt til å gjemme meg fra alle offentlige søk osv. 

Skjønner, da er det jo annerledes. Det er jo bare å la være å gi ut informasjon som du ikke er komfortabel med. Viktig å ta hensyn til egne grenser her! Dersom noen ikke respekterer grensene dine på dette ved å fortsette å mase, eller virker sutrete fordi de ikke får viljen sin bør du holde deg langt langt unna! 

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Hvordan da? Via bilder eller chatting? 

Begge deler. Særlig det å sile bort de som bare er ute etter noe kjapt og lettvint. Selv en av de jeg hadde fine samtaler med i ett par uker sendte meg «uheldigvis» ett dick pic på fylla.. og det ble sendt i chatten også, så åpenbart ikke ett der og da bilde som han sa. 

Jeg hadde sansen for han, så jeg ignorerte sunn fornuft og møtte han likevel. Fortsatt var han kjempe hyggelig og sjarmerende. Selvsagt veldig kjekk og alt det også.. joda jeg var litt dum😂 han var selvsagt bare ute etter sex selv om han sa alt det «rette» ellers.. 

Man trår jo feil innimellom og ignorerer sunn fornuft. Heldigvis så lærer jeg også. 

Erfaringsmessig er det slik at menn som er mest og kanskje bare interessert i sex klarer ikke helt å styre seg på snap, de bare må dreie samtalen over på sex. 

Det er ikke nødvendigvis noe negativt å flørte eller snakke om sex heller, men man merker det om de ikke tar hensyn til flyten i samtalen.  Det er vanskelig å forklare de subtile forskjellene helt uten å ha konkrete eksempler å vise deg. Du kjenner at de trår over eller prøver å strekke grensene for hva du synes er greit. 

Sikkert dumt av meg å lete etter kjærlighet på Tinder når det er så mange som bare ser etter sex, men det får så være. Gir ikke opp riktig enda😅🤞 

Skrevet

Enkelte menn, som ikke får flust av sjanser, er nok redde for å bli lurt. 

Enten så står du på ditt, eller så kan du opprette en mer anonym snap i tillegg til den du har. 

Anonymkode: 35c3e...a16

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enkelte menn, som ikke får flust av sjanser, er nok redde for å bli lurt. 

Enten så står du på ditt, eller så kan du opprette en mer anonym snap i tillegg til den du har. 

Anonymkode: 35c3e...a16

Men jeg vil ikke adde på selv en mer anonym snap fordi erfaringsmessig så blir jeg da bombardert med meldinger daglig før vi i det hele tatt har møttes, og da mister jeg interessen når noen er så pågående. Jeg vet at andre forventer kontakt før treff og mellom treff og tolker fraværende meldinger for manglende interesse, så de fleste er nok sånn for å bare være hyggelig å vise interesse, men jeg liker ikke det når jeg ikke kjenner han. Det blir for mye for meg og alarmklokkene mine går med en gang siden jeg har blitt groomet på nett før. 

Jeg syns det er tryggest når vi møtes og etter møte kan bestemme om vi vil holde kontakt eller ikke. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men jeg vil ikke adde på selv en mer anonym snap fordi erfaringsmessig så blir jeg da bombardert med meldinger daglig før vi i det hele tatt har møttes, og da mister jeg interessen når noen er så pågående. Jeg vet at andre forventer kontakt før treff og mellom treff og tolker fraværende meldinger for manglende interesse, så de fleste er nok sånn for å bare være hyggelig å vise interesse, men jeg liker ikke det når jeg ikke kjenner han. Det blir for mye for meg og alarmklokkene mine går med en gang siden jeg har blitt groomet på nett før. 

Jeg syns det er tryggest når vi møtes og etter møte kan bestemme om vi vil holde kontakt eller ikke. 

Det er helt greit det, men du må nok forvente at enkelte blir skeptiske til deg når du er så tilbakeholden i frykt for at de skal bli lurt, og derfor kanskje velger deg bort.

Anonymkode: 9574a...d69

• Liker 1
Skrevet

Jeg holder kommunikasjonen på app/netttside frem til vi har avtalt første date, men utveksler telefonnummer når daten er avtalt. Min erfaring er at utro menn feiger ut når man ber om det, og har også opplevd at menn uteblir uten å gi beskjed, når man ikke har kontaktinfo. Har ulistet nummer selv, så de får ikke umiddelbart hverken navn eller adresse bare på nummeret mitt. Snap bruker jeg ikke, så det er uaktuelt.

Og menn som er hysterisk redde for å "bli lurt" eller "kaste bort tiden sin" er enten utro, eller sutrende femikladder. Du er mann, da skal du også være mer risikovillig enn meg som kvinne. Du slipper tross alt å være redd for at jeg skal banke deg opp og rane eller voldta deg. 

Anonymkode: 82bf8...33f

• Nyttig 1
Skrevet
Trek skrev (1 time siden):

Skjønner, da er det jo annerledes. Det er jo bare å la være å gi ut informasjon som du ikke er komfortabel med. Viktig å ta hensyn til egne grenser her! Dersom noen ikke respekterer grensene dine på dette ved å fortsette å mase, eller virker sutrete fordi de ikke får viljen sin bør du holde deg langt langt unna! 

Begge deler. Særlig det å sile bort de som bare er ute etter noe kjapt og lettvint. Selv en av de jeg hadde fine samtaler med i ett par uker sendte meg «uheldigvis» ett dick pic på fylla.. og det ble sendt i chatten også, så åpenbart ikke ett der og da bilde som han sa. 

Jeg hadde sansen for han, så jeg ignorerte sunn fornuft og møtte han likevel. Fortsatt var han kjempe hyggelig og sjarmerende. Selvsagt veldig kjekk og alt det også.. joda jeg var litt dum😂 han var selvsagt bare ute etter sex selv om han sa alt det «rette» ellers.. 

Man trår jo feil innimellom og ignorerer sunn fornuft. Heldigvis så lærer jeg også. 

Erfaringsmessig er det slik at menn som er mest og kanskje bare interessert i sex klarer ikke helt å styre seg på snap, de bare må dreie samtalen over på sex. 

Det er ikke nødvendigvis noe negativt å flørte eller snakke om sex heller, men man merker det om de ikke tar hensyn til flyten i samtalen.  Det er vanskelig å forklare de subtile forskjellene helt uten å ha konkrete eksempler å vise deg. Du kjenner at de trår over eller prøver å strekke grensene for hva du synes er greit. 

Sikkert dumt av meg å lete etter kjærlighet på Tinder når det er så mange som bare ser etter sex, men det får så være. Gir ikke opp riktig enda😅🤞 

Forstår dette vil variere. Men vil en som kun er ute etter sex orke å møre noen som ikke vil dele snap og muligens nudes. Vil de ikke helst slippe å date damene å gå rett på sex? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...