Latinamami Skrevet 12. desember 2023 #1 Skrevet 12. desember 2023 Usikker på hvor innafor det er å skrive her men… Jeg kjenner ei kristen dame som deler ut gratis mat via en bedrift. Hun er super kristen, jeg er ikke det men vi har gått på skole sammen. Problemet er at jeg er på innsiden og hjelper å dele ut frivillig, men hun blir veldig fort sint. Prøver å dele ut kake og is osv til barnefamilier men får kjeft etter det, hun ønsker å dele all is og kake, deseert sauser og samtidig all den beste maten til sin egen familie og de er stinn av penger… si de henter 50kg hvetemel deler de ikke en eneste med andre men henter de frukt og grønt som er vassent er det fritt frem til alle.. nå snakker jeg om en familie med flere millioner i formue på og hun selv har mye, men de er grådige. Jeg vet at for å hente mat å gi ut gratis så må man ha organisasjonsnummer.. hvis jeg skal starte en bedrift bare for å få et sånt nr, og jeg skal ikke tjene en kr. Må jeg betale skatt av firmaet fordet? En startsum? Tenkte å begynne å dele ut selv hvis jeg får det godkjent da jeg ønsker ikke denne type egoismen jeg opplever der vi deler ut, og ønsker å gi mer til barnefamilier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå