Gå til innhold

Hvem hadde du forventet ville ringe deg på bursdagen din for å gratulere deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du blitt skuffet hvis moren din/sønnen din/bestevennen din ikke ringte deg på bursdagen din? Hvem hadde du forventet ringte og sendte melding på dagen din?

Hilsen skuffet desember-barn som ofte blir glemt for desember er like travel hvert år.

Anonymkode: 23236...fc9

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir skuffet hvert år når bestevenninnen ikke sender melding på bursdagen min. Vi har bursdag samme uke, jeg sender alltid gratulasjon til henne. Og ja, har presisert til henne at jeg hadde satt stor pris på en bursdsgsmelding.

Anonymkode: ae6a7...eb8

• Hjerte 3
Skrevet

Eneste jeg forventer å ringe er tante. Hun ringer for å synge bursdagssangen, også legger hun på. Sier ikke et ord. Gjort det siden jeg var barn. 

Forventer ikke at andre skal ringe eller gratulere. Det er bare en bursdag. Bursdager slutter å bli en ting når man blir voksen. Jeg vokste opp i et kaldt hjem, hvor bursdag etter 15 årsalderen bare var en vanlig dag. Så mitt svar er kanskje ikke gyldig. 

Anonymkode: 4206d...6cd

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Hadde håpet på min mor men ho har nå ikke ringt på 23 år på bursdagen min, ho ringer heler ikke på barnebarna sin dag heler. Til jul , nyttår osv er det jeg som må ta tlf.

Anonymkode: 2bfe3...6ff

• Hjerte 2
Skrevet

Ingen :) kjæresten og foreldre + søsken hadde ordnet gave og skrevet på fb, snap eller insta

Anonymkode: b08e9...273

Skrevet

Pappa ringer. Han får varsel på telefon og ringer da med en gang.

Mannen min ringer hvis han ikke er hjemme, men forventer det ikke. Det er ofte hektisk når ham er på lange jobbsøker

Takker for de hilsner jeg får, men tenker ikke mye på det.

Anonymkode: 1571a...e4c

Skrevet

Jeg har bursdag i en periode uten mye styr, og det er ikke mange som ringer meg heller. Tror ikke det er så vanlig å ringe hverandre med gratulasjoner lenger. Moren min ringer meg alltid, og kanskje én av venninnene mine. Ellers ingen. Jeg har nære og gode venner og et godt forhold til familie og svigerfamilie. Jeg har bare ikke tenkt på at dette skal være noe å problematisere.  

Anonymkode: a672b...1ba

• Liker 2
Skrevet

Jeg forventer ikke at noen ringer meg. Jeg håper på sms fra mine tre bestevenner og meldinger fra nærmeste familie (kommer i en gruppechat på Messenger). Jeg fylte nettopp 40 og alle jeg håpet at skulle gratulere meg, gjorde det. Heldigvis ringte ingen. 😁

Anonymkode: 665b7...cfe

Skrevet

Jeg har også fødselsdag i desember. I år var det også et rundt år. Hvem ringte og gratulerte meg? Ingen. Men jeg fikk SMS fra mine foreldre og søsken. Og en del gratulasjoner på FB. Omtrent som forventet.

Anonymkode: eeb04...c33

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bursdag når alle er på sommerferie og har andre ting å tenke på, men så lenge foreldrene mine ringer/sender melding, er jeg fornøyd. Og at barna mine gjør det når de har flyttet ut. Utover det er det ikke så nøye om søsken (de har egne unger å passe på og tusen baller i luften i ferien), venner osv husker jeg har bursdag. Jeg blir feiret av mann og barn, og det er nok for meg. 

Anonymkode: 70ec1...1b5

• Liker 2
Skrevet

Blir også glemt av to av fire nære venninner. Vondt 

Anonymkode: a6279...f86

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Eneste jeg forventer å ringe er tante. Hun ringer for å synge bursdagssangen, også legger hun på. Sier ikke et ord. Gjort det siden jeg var barn. 

Forventer ikke at andre skal ringe eller gratulere. Det er bare en bursdag. Bursdager slutter å bli en ting når man blir voksen. Jeg vokste opp i et kaldt hjem, hvor bursdag etter 15 årsalderen bare var en vanlig dag. Så mitt svar er kanskje ikke gyldig. 

Denne var god 😆😂😂😂❤️

Skrevet

Ingen. For jeg har Facebookprofilen åpen for gratulasjoner, og mine nærmeste møter jeg til feiring uansett. 

Likegreit, er ikke så interessert i å tilbringe bursdagen med å tørrsnakke i telefonen med folk som føler de "må" ringe meg ;) 

Gjest Jentamedtekopp
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Fy søren, takk for tips. Dette skal jeg begynne med. 

Skrevet

Kun min mor. Men det gjør hun alltid. 

• Hjerte 1
Skrevet

Noen venner fra gamle dager, og noen nye. Men jeg er ikke så opptatt av det hele.

Anonymkode: d64ec...715

Skrevet

Ingen, fordi jeg hater å prate i telefonen.

Men å få en melding av noe slag; min nærmeste venninne og søster. 

Anonymkode: d66fe...e9b

Skrevet

Mine foreldre, en nevø og en kompis. Men gjør meg ingenting om det glemmes, jeg nærmer meg 50 år og bryr meg lite om både egen og andres bursdag🥴Og liker ikke å måtte bruke flere timer i tlf-har migrene som blir trigget hvis jeg skal bruke flere timer i tlf. Og enda verre om det er etter jobb🙃

Anonymkode: ad629...358

• Nyttig 1
Skrevet

Svigermor ringer. Men jeg er egentlig ikke en telefonperson. Det er trivelig, men hadde nok klart meg uten. Får sms av faren min 😄

Anonymkode: 93301...298

Skrevet

Jeg blir også ofte glemt av en del selv om jeg er født i august. Forventer at min mor ringer meg for det gjør hun alltid. Litt over halvparten av mine nærmeste husker meg og sender melding, men bare min mor, kanskje en av kusinene mine, ringer meg. Og takk for det - vil ikke ha for mange telefoner. 

Anonymkode: c90dc...56b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...