Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Ecco soft 7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har kjøpt meg noen nye, hvite Ecco soft 7, men er i tvil om de er for smale. Når jeg prøver dem på meg, kjennes de litt trange over midten av foten, og foten går også på en måte litt utover siden på skoen på innsiden. Jeg har ganske flat fotbue, så det er sikkert derfor. Bortsett fra dette føles skoen komfortabel. Lurer på om noen har erfaring med denne skomodellen? Blir skinnet mer utvidet og formet etter foten etterhvert? Dette er jo en skinnsko, så den er kanskje litt stiv i starten. Usikker på om jeg skal beholde dem eller ikke.

Anonymkode: e218f...c4c

Skrevet

Jeg har tre forskjellige par. To av dem er like: myke og superkomfortable sko rett ut av boksen, med god passform, som også har formet seg veldig godt etter foten. Det tredje paret heter også Soft 7, men er likevel en litt annen type (forvirrende!). De er stivere, smalere, lengre og har for meg en mye dårligere passform.

De gode er av denne typen: https://no.ecco.com/nb-NO/product/5643186627/ECCO-SOFT-7-W?_gl=1*89zsat*_up*MQ..*_ga*OTAxOTIwMTQwLjE3MDI0MTc2OTA.*_ga_ENS02DW3B9*MTcwMjQxNzY5MC4xLjAuMTcwMjQxNzY5MC4wLjAuMA..*_ga_8108G1M2QZ*MTcwMjQxNzY5MC4xLjAuMTcwMjQxNzY5MC4wLjAuMA..

De dårlige er som disse: https://no.ecco.com/nb-NO/product/5643361745/ECCO-SOFT-7-W?_gl=1*h6t4ow*_up*MQ..*_ga*OTAxOTIwMTQwLjE3MDI0MTc2OTA.*_ga_8108G1M2QZ*MTcwMjQxNzY5MC4xLjAuMTcwMjQxNzg4OC4wLjAuMA..*_ga_ENS02DW3B9*MTcwMjQxNzY5MC4xLjAuMTcwMjQxNzg4OC4wLjAuMA..

Anonymkode: f5f65...e43

Skrevet

Ok, takk for svar! Jeg har kjøpt de i den nederste lenken, altså de som er stivere og smalere. Får prøve dem litt mer og se hva jeg gjør... 🙂

Skrevet

jeg kjenner ikke disse skoene, men rent generelt er det jo slik at skinnsko utvides i bredden, men ikke i lengden. Du kan også hjelpe til ved å bruke skotrær i skoene når de ikke er i bruk, eller ta dem med til en skomaker for  å få dem blokket ut.

Anonymkode: e6d08...f95

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet

TS her. Tenkte jeg skulle komme med en liten oppdatering i tilfelle det kan være nyttig for noen andre! Nå har jeg gått med disse skoene i en ukes tid, og de funker helt fint. Første dagen føltes de litt stive, men det har gått seg til og de er gode å gå med nå. 😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...