Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare jeg som overtenker;

Men ei god venninne fikk i dag vite at barnet i magen ikke lever.
Jeg vil gjerne sende de en blomst men de bor en liten plass og jeg er litt redd for «sladder» om jeg ber blomsterbutikken legge ved kort med min hilsen a la «føler med dere i det vonde».

Heller bare ikke bestille kort og heller sende mine ord på melding når jeg vet de er mottatt?

Anonymkode: 2f192...9e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei du kan heller dra å levere blomster til henne om hun inviterer deg på besøk 

Anonymkode: 80706...505

• Liker 1
Skrevet

Du Jan velge en mer anonym hilsen, a la Våre tanker går til dere, tenker på dere, osv og heller være mer spesifikk i personlig hilsen.

Anonymkode: 7fe1f...8ec

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei du kan heller dra å levere blomster til henne om hun inviterer deg på besøk 

Anonymkode: 80706...505

Vi bor på hver vår kant av landet så det blir ikke før våren..

Anonymkode: 2f192...9e0

Skrevet

Jeg hadde satt pris på en sånn type oppmerksomhet fra en venninne i annen by. Men ut i fra egen erfaring så kunne det vært vondt også å se på blomstene. At jeg heller vil ha blomster når noe positivt skjer. En frokostpakke med hilsen er annet forslag. Synes det du tenkte å skrive var veldig fint.

Anonymkode: d7222...57f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Ville heller sendt henne en omtenksom melding. Evt sendt et kort i posten.

Anonymkode: 44994...135

• Nyttig 1
Skrevet

Er det lenge siden, eller er det ferskt? Jeg ville satt pris på oppmerksomhet og blomster. Ville gått for varianten med å sende blomster og sende melding etterpå :) 

Anonymkode: d4374...f0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...