AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #1 Skrevet 12. desember 2023 Jeg er fullstendig blank. Hva kan man kjøpe til en 15-årig gutt? Han er ikke interessert i film, trening, klær eller musikk. Han driver med sjakk og gaming, men har selvsagt både sjakkbrett +klokke, og gaming-PC med tilhørende utstyr som headset og stol. Jeg vet ikke hvilke spill han spiller. Sjakkbøker vil han ikke ha, og bøker leser han ikke lenger. Han ønsker seg ingen ting, har spurt mange ganger. Kan jo alltids kjøpe klær, dusjsåpe, og bøker, men det treffer liksom ikke. Vanskelig å finne noe som han virkelig hadde blitt glad for. Trenger tips! Anonymkode: 992a9...3d2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #2 Skrevet 12. desember 2023 Kommer litt an på ditt forhold til gutten, men min ble veldig glad for billetter til Dreamhack i Jønkøping 😊 Kostet litt da jeg måtte kjøre og oppholde meg i nærheten, men en knallfin gave for en som liker gaming 😉 Jeg fikk også møte mange av hans gaming kompiser. Var en gjeng på 11-12 stykker han aldri hadde møtt irl. Anonymkode: 53133...5ce
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #3 Skrevet 12. desember 2023 noen kule klær? sko? En opplevelse? reise? Anonymkode: 9b7b5...e63
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #4 Skrevet 12. desember 2023 Har en helt lik 15 åring selv. Ønsker seg absolutt ingenting. Han får en del klær og ting han trenger også prøver jeg å finne på noe jeg tror han vil bli glad for. Megapose med popcorn Kinobilletter Penger på steam-kontoen Deksel til mobil Anonymkode: a7ee5...010
Tobias001 Skrevet 14. desember 2023 #6 Skrevet 14. desember 2023 Jeg ville gitt han abonoment på digitalt juss kurs! Da kan han sitter forran datamaskinen som han liker, og samtidig forbrede seg på voksenlivet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå