Gå til innhold

Er han keen? Hvordan tolke dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Hva tror dere, er han keen? Hvordan tolker man dette?
på jobben nå har det kommet inn en innleid som jobber hos oss 50% nå i 6 mnd, og jeg er kontaktpersonen hans. jeg har fått god kontakt med han, vi har veldig god kjemi og det er utrolig hyggelig. Vi kan stå i 30-60 min å snakke på det meste. Ender med at vi snakker om det private også. Han nevner aldri dama, kun første gang vi snakket for 4 mnd siden. 
han fikk seg kjæreste rett før sommeren, så jeg flørter ikke direkte pga det. Men snakker som sagt mye med han. 

Det kan jo være at han bare er hyggelig, men jeg syns det er merkelig at han bruker så mye tid på å snakke med meg hvis ikke han er keen. 
Hvordan tolke dette?

Anonymkode: 236d4...d0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er kontaktpersonen hans og han ønsker å gjøre et godt inntrykk på arbeidsplassen. Veldig useriøst og ekkelt om du legger flørting i dette!

Anonymkode: 8c8aa...8a3

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Ts her

skrev litt feil. Det er ikke jeg som er oppdragsgiver, det er en annen på kontoret. Men jeg er kontaktperson ang det økonomiske. Kan ikke si så mye mer uten å avsløre for mye. 

men det er ikke noen ekkel tankegang rundt dette nei

Skrevet

Står dere og snakker en time i arbeidstiden?

Anonymkode: 890ad...aa5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Står dere og snakker en time i arbeidstiden?

Ts her

ja og den siste halvtimen var etter vi hadde logget ut, så ingen som tok skade av det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ts her

ja og den siste halvtimen var etter vi hadde logget ut, så ingen som tok skade av det. 

Han bør ihvertfall være veldig forsiktig siden han er innleid. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han bør ihvertfall være veldig forsiktig siden han er innleid. 

Ts her

han har ikke prøvd seg på noe eller sagt noe ufint. Ikke sendt flørtede sms eller noe sånt heller. Så vil si ingen oppfører seg ufint, men vi har god kjemi. Hadde han vært singel hadde dette vært veldig bra😀 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ts her

han har ikke prøvd seg på noe eller sagt noe ufint. Ikke sendt flørtede sms eller noe sånt heller. Så vil si ingen oppfører seg ufint, men vi har god kjemi. Hadde han vært singel hadde dette vært veldig bra😀 

Jeg mener at han bør være forsiktig med å stå og skravle i en time i arbeidstiden. 

Skrevet

Kjæresten min er sånn som kan bli stående å prate 20 min med noen han møtte på Kiwi 😅

Rett og slett supersosial type. Han hadde pratet mye med deg om dere jobbet sammen. 

Slike mennesker er det jo lett å prate med, de har kjemi med mange.  Så om du tror han er intressert, må du nok se etter andre tegn.

Anonymkode: 61ce8...e79

• Liker 3
Skrevet

Har vi ikke sett denne her på kg før? Deja vu.

Anonymkode: ed98b...a3e

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kjæresten min er sånn som kan bli stående å prate 20 min med noen han møtte på Kiwi 😅

Rett og slett supersosial type. Han hadde pratet mye med deg om dere jobbet sammen. 

Slike mennesker er det jo lett å prate med, de har kjemi med mange.  Så om du tror han er intressert, må du nok se etter andre tegn.

Anonymkode: 61ce8...e79

Og hva kan de tegnene være? Han er egentlig en innadvendt person, han var ikke så pratsom i starten. Men enig i at teorien om at sosiale folk har kjemi med mange, er sånn selv. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har vi ikke sett denne her på kg før? Deja vu.

Anonymkode: ed98b...a3e

Haha, nei det har dere ikke. Men morsomt at du tror det og at ikke det kan være flere i lignende situasjon her inne

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og hva kan de tegnene være? Han er egentlig en innadvendt person, han var ikke så pratsom i starten. Men enig i at teorien om at sosiale folk har kjemi med mange, er sånn selv. 

I og med at han ikke er singel, er det vel uansett ikke vits i å tenke på og analysere det. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor bryr du deg så veldig om hva de tegnene kan være? Vil du ha en mann som er utro i arbeidstiden med kollegaen sin? Han der er ikke noe catch, ikke tro han ikke ville bedratt deg om du var i kjærestens sko 

Anonymkode: 8c8aa...8a3

• Nyttig 1
Skrevet

Han er selvsagt interessert i å gjøre et godt inntrykk, plutselig søker han på jobb hos dere.

Ville ikke lagt noe som helst i dette ut fra hvordan du forklarer situasjonen. Han holder det private utenfor, men prøver å ha en god tone med en kontaktperson der han er innleid.

Respekter at han har en dame som venter hjemme, og hold kontakten på vennskapsnivå uten å spekulere i noe mer.

Anonymkode: 6baa3...35a

• Liker 1
Skrevet

Hva med å heller opptre profesjonelt å gjøre jobben din, i stedet for å synse og sanse om han er «keen»? Han er som du vet en opptatt mann noe du må respektere. Slutt å «fisk» å spekuler om denne mannen. Hold deg til menn du vet er single.

• Liker 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Han jeg dater kan prate lenge med begge typer kjønn. Veldig mange kvinner har feiltolket det og blitt interessert i han og så har det blitt litt kleint 🙈🤭

Han er innleid, ny og du er en kontaktperson han prater lett med. Med mindre han har dumpet dama og er klar på at han er singel og inviterer deg ut; Legg ballen død.

Skrevet

Synes du får unødvendig mye tyn her, TS; hvis du selv er keen tenker jeg at du kan undersøke på en vennlig og ufarlig måte om han fortsatt har dame - eksempelvis ved å spørre en mandag om hvordan helgen har vært, om det har vært mye jobb eller om han også fikk skviset inn litt kjærestetid også. Noe sånt. Hvis dere har en fortrolig og god tone er det innafor.

Hvis han har dame er det bare å sette emosjonelle bremser på, selvfølgelig samtidig som du lar vennskap utvikle seg. Så får du se hva som skjer med tiden. Jeg har stått der du står nå - ta tiden til hjelp, sett grenser for hva du sier og gjør, men la han bli kjent med deg som menneske, så kan han velge selv 😊

Anonymkode: 8f79d...94f

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Synes du får unødvendig mye tyn her, TS; hvis du selv er keen tenker jeg at du kan undersøke på en vennlig og ufarlig måte om han fortsatt har dame - eksempelvis ved å spørre en mandag om hvordan helgen har vært, om det har vært mye jobb eller om han også fikk skviset inn litt kjærestetid også. Noe sånt. Hvis dere har en fortrolig og god tone er det innafor.

Hvis han har dame er det bare å sette emosjonelle bremser på, selvfølgelig samtidig som du lar vennskap utvikle seg. Så får du se hva som skjer med tiden. Jeg har stått der du står nå - ta tiden til hjelp, sett grenser for hva du sier og gjør, men la han bli kjent med deg som menneske, så kan han velge selv 😊

Anonymkode: 8f79d...94f

Takk😀 det samme tenker jeg. Vi flørter jo ikke, har bare veldig god kjemi. Jeg skal forhøre med litt ang. julen, så ser jeg litt hva han svarer. Kan jo hende han bare vil være venner, og som du sier får vi ta tiden til hjelp. Hvis han fremover snakker mye om dama og deres forhold må jeg bremse meg selv litt ja, skru ned forventningene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...