AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #1 Skrevet 12. desember 2023 Mistenker sterkt at jeg har pådratt meg UVI. Må tisse 2 sekunder etter jeg er ferdig å tisse, det svir både under vannlating og når jeg sitter i sofa. Kjenner tegn til ubehag lenger opp på magen også. Også kommer det blod på papiret hver gang Har prøvd å kontakte lege med symptomene men ikke fått noe svar ennå. Hvordan kan jeg lindre dette selv enn så lenge? Gjør utrolig vondt å har mest lyst å ligge i en dusj å grine.. Anonymkode: 47549...586
Trolltunge Skrevet 12. desember 2023 #2 Skrevet 12. desember 2023 Tranebærkapsler og tranebærjuice har hjulpet meg i slike situasjoner. Er det virkelig ille, såcille at slkkt ikke hjelper, gå på legevakta. Jeg endte opp en uke på overvåkning en gang jeg ikke tok tak fort nok. Ikke for å skremme deg, men for å si at slikt bør man faktisk ha respekt for.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #3 Skrevet 12. desember 2023 Kan vel kontakte nettlegevakten eller lignende tjenester. Er bare å krysse av for alle spørsmålene deres, og så får du mest sannsynlig en resept med de symptomene du skriver om her. Anonymkode: fce3a...ed4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #4 Skrevet 12. desember 2023 Drikk MASSE!! Hatt kronisk uvi fra barneskolen og fram til nå (26 år), og det beste tiltaket er å drikke masse. Må selvfølgelig ha antibitoika ofte, men har drukket mot UVI gjentatte ganger Anonymkode: 8ccf8...bac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå