AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #1 Skrevet 12. desember 2023 Jeg føler at det er på tide å lufte mine tanker om det vi alle står overfor: Vinterens forbannelse. Den kalde årstiden kan virkelig være en utfordring på så mange nivåer, og jeg er nysgjerrig på hvordan dere håndterer den og ikke går i spinn i mamelukkene. Først og fremst, været. Kulde, snø og is kan virke som en uendelig prøvelse. Hvordan takler dere den bitende kulden, spesielt når det ser ut til at vinteren bare ikke vil gi slipp? Noen tips og triks for å holde varmen og bevare den mentale helsen ville være gull verdt og spare noen kroners. Og så er det det evige mørket. Korte dager og lange netter kan virkelig påvirke humøret. Hvordan holder dere motet oppe når solen er en sjelden gjest? Jeg ser etter inspirasjon til å gjøre disse mørke dagene litt lysere og ikke så lange og kalde. På toppen av alt dette har vi utfordringene med å komme oss rundt i snø og is. Er det noen som har funnet geniale måter å navigere gjennom vinterlandskapet på? Del gjerne erfaringer om praktiske løsninger eller morsomme anekdoter om vinterens glatte farer, sleipe kalorsjer og nedoverbakker. Anonymkode: 526b2...f21
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #2 Skrevet 12. desember 2023 Jeg går tur i skogen hver dag på vinteren og det er så vakkert at noen vinterdepresjon aldri ville fått plass i meg hvertfall. Det er bare å kle seg godt. Før frøs jeg mye for jeg hadde bare billig polyester klær, nå har jeg investert i ekte dunjakke og masse gensere og ullundertøy i 100% ull, samt sko med ull innlegg. Har ikke fryst et sekund i år selvom gradene har vært ned I 15 minusgrader her jeg bor Anonymkode: be292...214
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå