AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #1 Del Skrevet 12. desember 2023 Dette skjer hver morgen. Helst i fire, fem tida. Og da kan han holde på i flere timer å bare løpe som en rakett rundt i huset. Da blir det så klart ikke mer søvn på oss menneskene. Redd han skal ødelegge noe eller skade seg så tør jo ikke sove mer når han holder på sånn. Vi leker mye med han og aktiviserer han mye så har nok ikke noe med det å gjøre. Etter han har spist så holder han på litt til og så sovner han etterhvert. Flere med sånne katter? Anonymkode: d704f...6c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #2 Del Skrevet 12. desember 2023 Min holdte på sånn til siste dagen. 18 år😆. De er katter. Anonymkode: d0bff...f9c 6 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #3 Del Skrevet 12. desember 2023 En helt normal kattunge, altså! De slutter med det når de ble litt eldre. Anonymkode: ac23f...8fc 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær86 Skrevet 12. desember 2023 #4 Del Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En helt normal kattunge, altså! De slutter med det når de ble litt eldre. Anonymkode: ac23f...8fc Min på 3 år driver på sånn enda 😸 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #5 Del Skrevet 12. desember 2023 Må le, hadde to katter som holdt på sånn fra de var små og fram til de døde 17 år. Slo aldri feil, fra kl. 0300 visste man aldri hva som skjedde. Måtte opp mange ganger for og roe de ned da det var full fart i stua. Eller jeg fikk en labb i fleisen kl. 0500, av og til en flyvende katt som landa på meg med et smell. Kjekt og komme på jobb med hoven leppe. Anonymkode: ad886...dfc 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #6 Del Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Må le, hadde to katter som holdt på sånn fra de var små og fram til de døde 17 år. Slo aldri feil, fra kl. 0300 visste man aldri hva som skjedde. Måtte opp mange ganger for og roe de ned da det var full fart i stua. Eller jeg fikk en labb i fleisen kl. 0500, av og til en flyvende katt som landa på meg med et smell. Kjekt og komme på jobb med hoven leppe. Anonymkode: ad886...dfc 😄😸😻 Anonymkode: d704f...6c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #7 Del Skrevet 13. desember 2023 Har selv 5 katter, mellom 1 og 4 år. 3-åringen er den eneste med raptus Anonymkode: 58ed4...6dc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #8 Del Skrevet 13. desember 2023 Katter er rovdyr som er mest aktive tidlig på morgenen og på kvelden. Får man seg katt, bør man regne med raptus og tull på disse tidspunktene; spesielt fra ungkatter. Det vil vanligvis roe seg og kanskje slutte helt med alderen (og de er ikke så voldelige mot interiøret når de blir større) men unge katter kan være drittsekker 😄 Jeg husker hvor nervepirrende det var å gå på do i løpet av natten da jeg var barn. Vi visste aldri om katten kom til å skyte ut av mørket og feste seg til anklene våre med skarpe klør og tenner. På dagtid var han en rolig slappfisk, men på natten var han en stor, stille, blodtørstig svart panter som var sulten på ankelkjøtt 😅 Anonymkode: 0ee4e...ffb 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #9 Del Skrevet 13. desember 2023 Velkommen til livet med katt. Anonymkode: 22932...aad 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #10 Del Skrevet 13. desember 2023 Hva er søvn liksom 😸😾 Anonymkode: d704f...6c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 13. desember 2023 #11 Del Skrevet 13. desember 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Dette skjer hver morgen. Helst i fire, fem tida. Og da kan han holde på i flere timer å bare løpe som en rakett rundt i huset. Da blir det så klart ikke mer søvn på oss menneskene. Redd han skal ødelegge noe eller skade seg så tør jo ikke sove mer når han holder på sånn. Vi leker mye med han og aktiviserer han mye så har nok ikke noe med det å gjøre. Etter han har spist så holder han på litt til og så sovner han etterhvert. Flere med sånne katter? Anonymkode: d704f...6c0 er han innekatt? Tror det er jaktinnstinktet som kicker inn og han må rase litt fra seg 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #12 Del Skrevet 13. desember 2023 Maleficenta skrev (3 timer siden): er han innekatt? Tror det er jaktinnstinktet som kicker inn og han må rase litt fra seg Han er litt liten til å gå ut alene enda. Er litt ute i bånd med han for å øve litt på å gå ut. Ja, er nok jaktinnstinktet 😸 Anonymkode: d704f...6c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #13 Del Skrevet 13. desember 2023 Min roa seg når han ble kastrert. Anonymkode: 29387...3a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 14. desember 2023 #14 Del Skrevet 14. desember 2023 Min bengaler får også zoomies. Hun er 12 år, men oppfører seg fortsatt som en kattunge. Aktiv og nysgjerrig. Får av og til post-poop zoomies og. Løper rundt og mjauer etter at hun har vært på do og brukt 10 min på å skrape i sand og vegger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 14. desember 2023 #15 Del Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 12.12.2023 den 19.56): En helt normal kattunge, altså! De slutter med det når de ble litt eldre. Anonymkode: ac23f...8fc Min er straks 14 år og det hender ikke så rent sjelden at jeg våkner av at det går leker veggimellom i stua i tidlige morgentimer 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #16 Del Skrevet 14. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 12.12.2023 den 19.56): En helt normal kattunge, altså! De slutter med det når de ble litt eldre. Anonymkode: ac23f...8fc Jeg har hatt min andel med katter i hus opp gjennom årene og alder er ingen hindring når det kommer til disse raptusene. Anonymkode: 22932...aad 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 14. desember 2023 #17 Del Skrevet 14. desember 2023 Det er sånn katter er Jeg har en pus på 6 år som fortsatt holder på sånn. Det kan være veldig slitsomt på nattestid, men det går ikke an å begrense. La katten holde på som den vil, men steng den ute fra soverommet. Du må sove selv om katten har sine instinkter 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #18 Del Skrevet 15. desember 2023 Jeg har 2 ragdoller, jenter, 4 og 6 år. Den ene har mye mer raptuser enn den andre, men kun om dagen og sent på kvelden før jeg legger meg noen ganger, og etter dobesøk 😉 Det er helt vanlig og de ødelegger ingenting, løper bare rundt i full fart overalt, sklir i svingene og suser forbi hodet mitt i sofaen 😉 Anonymkode: 434c0...001 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missbluebird Skrevet 15. desember 2023 #19 Del Skrevet 15. desember 2023 Helt normal oppførsel. Noen gjør det mindre dersom det er flere dyr tilstede og noen vokser det av seg. Dersom katten får mat rundt 11-12 om natten, vil du skyve det noen timer. Så istedenfor kl 4-5 så kan det fort bli 7-9 engang, men det vil fortsatt komme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #20 Del Skrevet 21. desember 2023 Cats gonna cat! 😁😁😁💨💨💫 Anonymkode: b9b36...dcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå