AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #1 Skrevet 12. desember 2023 Noen som vet om HLA-B27 kan analyseres på lokalsykehus eller er det en prøve som må sendes til Fürst? Lurer på når en kan forvente svar. Anonymkode: 9d614...a90
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #2 Skrevet 12. desember 2023 Regner med det er Furs jeg fikk iallfall mine resultater på deres nettsider. Anonymkode: 9d1f5...c98 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #3 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Regner med det er Furs jeg fikk iallfall mine resultater på deres nettsider. Anonymkode: 9d1f5...c98 Takk for svar, da skal jeg logge inn der om noen dager. Regner med det vil stå om prøven er mottatt først før prøvesvaret foreligger. Anonymkode: 9d614...a90
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #4 Skrevet 12. desember 2023 Den kan analyseres på mange sykehus, så det kommer egentlig mest an på hvor fastlegen foretrekker å sende prøvene. Anonymkode: 3682a...0ed 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #5 Skrevet 13. desember 2023 Den er jo ikke så veldig spennende da. Enten er du positiv, slik som veldig mange er uten at det trenger å bety noe, eller så er du negativ. Eneste er vel at hvis man er negativ så er det mye mindre sannsynlig at man får Bechterevs. Selv om man er positiv og har ryggsmerter så er jo ikke det ensbetydende med at man har Bechterevs. Må fremdeles se alt i sammenheng... Anonymkode: 3682a...0ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå