Gjest Lurven Skrevet 12. desember 2023 #1 Del Skrevet 12. desember 2023 De fleste har vel hørt sitater fra Oslo losen, men hva ville Kåge losen sagt foreksempel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. desember 2023 #2 Del Skrevet 12. desember 2023 Når måkafaan har seg på verrandan tell a @Frøkenfryden da blirre sein vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. desember 2023 #3 Del Skrevet 12. desember 2023 Foreksempel sånn da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. desember 2023 #4 Del Skrevet 12. desember 2023 Lurven skrev (23 minutter siden): Foreksempel sånn da 😂😂😂👍🤠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. desember 2023 #5 Del Skrevet 14. desember 2023 Lurven skrev (På 12.12.2023 den 17.40): De fleste har vel hørt sitater fra Oslo losen, men hva ville Kåge losen sagt foreksempel? Losen? Losjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. desember 2023 #6 Del Skrevet 15. desember 2023 Når det faller kokosnüsser på @Lurvens nese, da blir det tidlig pakkeåpning på julekvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. desember 2023 #7 Del Skrevet 15. desember 2023 Frøkenfryden skrev (18 minutter siden): Når det faller kokosnüsser på @Lurvens nese, da blir det tidlig pakkeåpning på julekvelden Åhåhå😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. desember 2023 #8 Del Skrevet 15. desember 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Åhåhå😁 Nå er det så innmari fredag ass! Det der er for øvrig en litt annen versjon av (D)askepott😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. desember 2023 #9 Del Skrevet 15. desember 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Nå er det så innmari fredag ass! Det der er for øvrig en litt annen versjon av (D)askepott😁 Fredagen begynner tidlig, det blir en lang dag skjønner jeg😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. desember 2023 #10 Del Skrevet 15. desember 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Fredagen begynner tidlig, det blir en lang dag skjønner jeg😁 Nei jeg sover nok 22.😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. desember 2023 #11 Del Skrevet 15. desember 2023 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Nei jeg sover nok 22.😃 Det er uansett mange timer til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. desember 2023 #12 Del Skrevet 15. desember 2023 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Når det faller kokosnüsser på @Lurvens nese, da blir det tidlig pakkeåpning på julekvelden Da heises flagget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå