Gå til innhold

Andre menn som vekkes av ereksjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våkner alltid med helt absurd hard ereksjon om nettene. Alt i spenn, langt hardere enn under sex.

Skjer ofte i overgang til REM søvn og gjør noe med søvnkvaliteten.

Andre som merker at de vekkes av ereksjoner.

Anonymkode: 8253b...48a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det får jeg på morgenen eller sent på natten om jeg har hatt veldig mye ereksjon gjennom natten, da er den så hard og øm at det nesten gjør vondt 

Anonymkode: 0ee31...c24

• Liker 1
Skrevet

Det hender, oftere hvis jeg sover naken. En passe stram bokser holder den litt på plass så den ikke slenger hit og dit når jeg snur meg i søvne.

• Liker 1
Skrevet

Våkner ikke av det i løpet av natten, selv om jeg har blitt fortalt at den er i drift, da også:) Vekkes jeg av vekkerklokke, har jeg sjeldent ereksjon, men våkner jeg av meg selv, er det alltid i forbindelse med en drøm. Da er jeg alltid steinhard. Det spiller ingen rolle om drømmen er seksuell eller ikke. 

• Liker 2
Skrevet

Ikke så vanlig å våkne med mårrabrød lengre.. jeg er jo kåt mange ganger i løpet av dagen.. sånn ca 30-40 ganger🤗

Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet

Deilig. Noe av det bedre er å våkne som beskrevet og ha en kvinne som ønsker penis i den tilstand ført inn… åååååå

Skrevet

Nei, men det hender jeg vekker andre med ereksjonen min

Anonymkode: 897cf...b5b

Skrevet

Det hender. Når jeg sover alene og savner kjæresten. Ikke så rart kanskje, har fått ny kjæreste for ikke så lenge siden. Bare deilig, om det er lov til å si det, når en tross alt er passert 50.

Anonymkode: 6185f...b21

• Liker 1
Skrevet

Opplevde det i morges.  Men oftere da jeg var yngre 

Anonymkode: 47002...37a

• Liker 1
Skrevet

TS her. Takk for svar. Er selv midt i 50 årene, og våkner enda av disse nattlige ereksjonene. 

Noen dager uten sex gir fortsatt ubehag, at testiklene ikke slipper, vil jobbe.

Nå, når jeg trener litt mindre en til vanlig, har det tatt seg opp. Særlig etter døgn med rikelig med søvn.

Får håpe det går over. Snart er det juleferie for 🎅far og min elskede 🤶mor. Da får vi gi hverandre gaver og ha lange morgener og netter sammen.

.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

håpe det går over. Snart er det juleferie for 🎅far og min elskede 🤶mor. Da får vi gi hverandre gaver og ha lange morgener og netter sammen

Wtf? 

Anonymkode: 8a88b...6eb

Skrevet

Jeg vekkes av mannens ereksjon iblant, både nattestid og på morgenen.... 🤤Han sover søtt, så jeg har avtalt med ham at jeg får lov til å ta ham inn i meg mens han sover. Stort sett halvsover han om jeg tar ham inn, av og til våkner han og peiser deilig på. Han er en sånn type som sover som en bjørn i hi, og er utrolig vanskelig å vekke. Iblant onanerer jeg, andre ganger tar jeg ham bare inn, og sovner med ham inni meg etterpå, og har han ikke hatt utløsning, er han fremdeles steinhard og jeg er kåt resten av dagen.

Anonymkode: 2b91a...574

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.12.2023 den 16.46):

Våkner alltid med helt absurd hard ereksjon om nettene. Alt i spenn, langt hardere enn under sex.

Skjer ofte i overgang til REM søvn og gjør noe med søvnkvaliteten.

Andre som merker at de vekkes av ereksjoner.

Jeg våkner som regel 1 til 4 ganger i løpet av natten med stiv penis. Vil ikke si den er mer stiv en ved sex. Meg etter ar jeg har hatt sex så er den ofrete stiv de neste netter. For meg er det som trening  det er ferskvare 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...