Gå til innhold

Drar til London på torsdag. Hva er et must på denne tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke vært der på 20 år. Bitte litt stramt budsjett. Men vil prøve å få et fint opphold. Blir der i 2-3 dager.

Takknemlig for tips🥰

Meg, kollega og hennes datter på 18 år.

Anonymkode: e0c81...52d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en tur i Kings Road og se på de artige butikkene som er der. Mye fint å titte på, og ikke de samme kjedelige kjedebutikkene. Det er jo hyggelig å ta en afternoon tea på et av de fine hotellene nå når de har pyntet så fint til jul, men det koster jo litt.

Anonymkode: dbcaf...6da

• Liker 1
Skrevet

Paraply.

Anonymkode: f1505...96c

• Liker 3
Skrevet

Winter Wonderland i Hyde Park!!

Anonymkode: aba01...94a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Winter Wonderland i Hyde Park!!

Anonymkode: aba01...94a

Det synes jeg var en skuffelse. Stort sett skrot og skrapmat.

Unngå Oxford street og Regent street hvis du ikke er glad i folkemengder.

Anonymkode: af210...4d0

• Liker 3
Skrevet

Spørs hva som er formålet med turen? Camden market: det litt alternative markedet. Du går mest ute med mange småbutikker på rekke og rad. På toppen av bruen er det en fast punker som danser for en øl. Festlig å få med seg.Endel spennende mat, anbefales.

Madam Tussauds: mye bedre enn jeg trodde det skulle være,verdt et besøk. Husk bestill billetter på forhånd

Hvis dere skal til Hyde Park,så bestill billetter. Det blir fort utsolgt.

Oxford Street er 17 mai x 5 i folketall. Mye å se på og handle. Er mye merkevarer til høy pris.

British Museum

Erfaringsmessig så hadde jeg valgt 1 ting hver dere ønsker. Det er store avstander,så ta taxi!

Anonymkode: fb492...984

• Liker 1
Skrevet

Takker for alle tips😍

Anonymkode: e0c81...52d

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Spørs hva som er formålet med turen? Camden market: det litt alternative markedet. Du går mest ute med mange småbutikker på rekke og rad. På toppen av bruen er det en fast punker som danser for en øl. Festlig å få med seg.Endel spennende mat, anbefales.

Madam Tussauds: mye bedre enn jeg trodde det skulle være,verdt et besøk. Husk bestill billetter på forhånd

Hvis dere skal til Hyde Park,så bestill billetter. Det blir fort utsolgt.

Oxford Street er 17 mai x 5 i folketall. Mye å se på og handle. Er mye merkevarer til høy pris.

British Museum

Erfaringsmessig så hadde jeg valgt 1 ting hver dere ønsker. Det er store avstander,så ta taxi!

Anonymkode: fb492...984

Hvorfor skulle man ta taxi når det er hundre busser på hvert hjørne? 

Anonymkode: 0a9f4...114

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

IKKE ta taxi, vil jeg si.  Det er mye trafikk, og bilene står og stamper i kø. Den raskeste reisemåte er undergrunnen. 

• Liker 4
Skrevet

Skal og til London torsdag!

Vi skal ha afternoon tea to steder, og se tre forskjellige show. På dagtid skal vi se i butikker, se på dekorasjoner og besøke Tower, Westminster Abbey og kamske Camden.

Anonymkode: ea05f...474

Skrevet

Jeg stikker ofte innom Tate galleri hvis jeg er i de delen av byen. Mye flott kunst, og gratis.

Hvis shopping er et formål, Shepherd's Bush eller Stratford shopping center.

Anonymkode: 0a3cc...bc4

Skrevet

Jeg prøver alltid å spise indisk eller asiatisk i London. Mye god mat å velge i! 

Hvis man er i nærheten kan det være hyggelig å stikke innom dette matmarkedet. Er sikkert sykt mange mennesker nå rett før jul, da. 

https://boroughmarket.org.uk/

Anonymkode: 94752...530

Skrevet

Vi var der nettopp. Var på stand-up og en helt fantastisk musikk-quiz med bottomless prosecco. Det er så fantastisk å sitte på pub, alle pubene har juledekorasjoner, som regel svært overdådige, og folk koser, det er så trivelig ❤️

Shoppet på Primark for småtterier og smågaver, og var innom Selfridges for å se på de flotte juledekorasjonene.

Anonymkode: 24038...836

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hvorfor skulle man ta taxi når det er hundre busser på hvert hjørne? 

Anonymkode: 0a9f4...114

Anbefaler verken buss eller taxi, mye raskere å sette seg på undergrunnen.

Anonymkode: 54f0d...f25

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Anbefaler verken buss eller taxi, mye raskere å sette seg på undergrunnen.

Anonymkode: 54f0d...f25

Ikke helt enig i at undergrunn alltid er best; selve reisen går nok raskere, men man bruker ofte MYE tid på å gå til/fra undergrunnsstasjonene, for ikke å snakke om all traskingen inne på stasjonen når man skal bytte fra en linje til en annen. Det lønner seg i hvert fall å sjekke bussrutene før man bestemmer seg for reisemåte, for med buss kommer man seg ofte mye nærmere bestemmelsesstedet enn med undergrunn (man gjerne blir sliten i beina etter noen dager på storbyferie, da er det fint å slippe å gå så mye som man faktisk ofte ender opp med å gjøre når man tar undergrunn ;) ).

I tillegg får man sett mye mer av byen fra bussen enn undergrunnen, særlig fint nå før jul å sitte i toppetasjen på bussen og se på alle de fantastiske juledekorasjonene London har å by på. ♥️

Anonymkode: 8f56e...4ba

• Nyttig 1
Skrevet

Covent garden og Regent street har de fineste juledekorasjonene. Covent garden sine er nye av året.

JNV_COVENT_GARDEN_CHRISTMAS_LIGHTS_02.jp

Anonymkode: f3649...7e0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...