Gå til innhold

Hvorfor er du singel?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Poenget er at ikke alle er like attraktive, og derfor forskjellig markedsverdi. Dette er noe alle ser 

Anonymkode: 42fa5...0a6

Bare fordi det er noe alle "ser" så betyr det ikke at det er rett 👆

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man kan lede en hest til vannet osv….

Anonymkode: b41a9...6f9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lider av depresjon. Er velfungerende - er i jobb, eier bolig, har god økonomi, livet går sin gang og jeg har det fint til tross for hvordan hodet mitt fungerer, men i perioder kan jeg være ganske nedstemt og ingenting vil hjelpe. Dette har jeg erfart at er for mye for de fleste menn å takle, så dermed er jeg singel og vil forbli singel da jeg har nok dårlig samvittighet og vonde følelser fra før, og ikke orker å ha dårlig samvittighet for å være dårlig kjæreste, ikke ha sex når han vil osv. 

La meg si det enkelt; det er vondt nok å leve alene, enda vondere å leve med noen. Flere å bry seg om, flere bekymringer, mer psykisk smerte. 

Vil nok aldri bli frisk da jeg har vært deprimert i over 15 år. Det er som det er. Jeg tenker at jeg ikke går glipp av noe uansett, så jeg er ikke bitter eller lei meg for dette. Naturligvis kan jeg i blant kjenne på det, at det hadde vært så fint med en kjæreste. Men jeg vet at det å ha en partner ikke er så rosenrødt som det virker som. Jeg har det flott alene.  

Anonymkode: 8db5c...5fb

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke på datingapper. 

Anonymkode: b7ccb...e69

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gidder bare ikke gå på akkord med noen. Jeg lever også et slikt liv at en partner trolig aldri hadde holdt ut.

F.eks, "jeg drar på hytta 2-3 uker og vil helst ikke ha selskap". Eller "jeg brenner av 50000 på dette instrumentet og kommer til å bruke det myyye". Og "ja, jeg har tenkt å bruke denne t-skjorten her".

Med dette og mye mer, tviler jeg på at noen gidder.

Anonymkode: 89fc3...d26

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg gidder bare ikke gå på akkord med noen. Jeg lever også et slikt liv at en partner trolig aldri hadde holdt ut.

F.eks, "jeg drar på hytta 2-3 uker og vil helst ikke ha selskap". Eller "jeg brenner av 50000 på dette instrumentet og kommer til å bruke det myyye". Og "ja, jeg har tenkt å bruke denne t-skjorten her".

Med dette og mye mer, tviler jeg på at noen gidder.

Det er eneste at du hadde vært borte jeg kunne brydd meg om men er glsd for å slippe å være med, vil ikle på hytte i 3 uker. Glad i instrumenter selv, så er vel mest om det ikke total ruinerer økonomien din. 

Anonymkode: a702f...7da

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er eneste at du hadde vært borte jeg kunne brydd meg om men er glsd for å slippe å være med, vil ikle på hytte i 3 uker. Glad i instrumenter selv, så er vel mest om det ikke total ruinerer økonomien din. 

Joda, men legg til at jeg kan finne på å bruke dette instrumentet i 5-6 timer hver kveld en mnd. Da er det fort noen føler seg oversett.

Og mc, paragliding og hyppige gutteturer hjelper neppe på.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Joda, men legg til at jeg kan finne på å bruke dette instrumentet i 5-6 timer hver kveld en mnd. Da er det fort noen føler seg oversett.

En sånn liste kunne jeg sikkert fortsatt på i en time.

Jeg går heller ikke på akkord med mine ønsker og interesser. Jeg gidder ikke kompromiss og hensyn. Da er det mer berikende for meg og mitt liv og utelukkende kunne fokusere på meg selv og mine ting. Jeg hverken ønsker eller trenger en kjæreste. Da måtte det vært en kjæreste jeg kan ha noen timer, noen dager i året og utover det være singel. Og det går ikke an😆

fint og flott med kjæreste, men det må være lov å syntes det er enda finere og flottere uten 😊

Anonymkode: c69a1...cb1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

En sånn liste kunne jeg sikkert fortsatt på i en time.

Jeg går heller ikke på akkord med mine ønsker og interesser. Jeg gidder ikke kompromiss og hensyn. Da er det mer berikende for meg og mitt liv og utelukkende kunne fokusere på meg selv og mine ting. Jeg hverken ønsker eller trenger en kjæreste. Da måtte det vært en kjæreste jeg kan ha noen timer, noen dager i året og utover det være singel. Og det går ikke an😆

fint og flott med kjæreste, men det må være lov å syntes det er enda finere og flottere uten 😊

Anonymkode: c69a1...cb1

Som om jeg skulle skrevet det selv. Jeg også kunne tenkt meg det en dag i uken eller et par ggr i mnd. Men slikt kan man like gjerne ordne med en ff. Det helt nære mangler jo der, men det får så være.

Jeg har alt for mye som opptar tiden min. Dessverre, på en måte. Men det er så jævla mye moro der ute😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du kan finne noen, det finns da aktive damer eller selvstendige. Eller kanskje møter du ei som gjør at du plutselig prioriterer anderledes.

Eller, så trives du bare som singel og det er jo bra det også 😊 Kanskje er du en bo hver for seg type. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...