-Missi- Skrevet 16. august #142 Skrevet 16. august VetAlt skrev (1 minutt siden): Noen som har sett Singelgåten på nrk? Nei men takk for tips det skal jeg absolutt se så intressant ut☺️👍
AnonymBruker Skrevet 16. august #143 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Du avslutter godt men skjønner ikke din vurdering av dine venner som 5/10 kvinner og 8/10 menn? Hva betyr det? hva gjør 8 en 8 og hva er forskjellen mellom en 7er og en 8er? Synes slike ting bare er fryktelig umodent og er som en katalysator for uønskede vurderinger av mennesker. Anonymkode: b41a9...6f9 Er absolutt alle mennesker like attraktive? Null forskjell? Nei.. Anonymkode: 42fa5...0a6
Strigiformes Skrevet 16. august #144 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja, men ikke forvent at noen som ikke føler noe skal gå inn i noe, bare fordi å få et forhold sees på som et mål. Sier det fordi jeg ser en trend rundt deg hvor det virker som du lener over på, noen må ha forhold og akseptere til den usunne graden. Så elsk alle til at personen ikke får ha egne grenser. Anonymkode: a702f...7da Jeg forventer overhodet ingenting, og jeg setter grenser for meg selv. Har sunne grenser slik jeg oppfatter meg selv, og jeg kan si ifra om de blir tråkket over. Jeg vet samtidig med meg selv at jeg har det som kalles for et sunt og trygt tilknytningsmønster for jeg har mange gode relasjoner i livet mitt, og et godt nettverk. Hva andre gjør er opp til dem. Jeg kan ikke ta ansvar for dem...
AnonymBruker Skrevet 16. august #145 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er absolutt alle mennesker like attraktive? Null forskjell? Nei.. Anonymkode: 42fa5...0a6 Hadde du et poeng? Tror ikke du skjønner at det å skulle score individer er en umulig oppgave. Hvilke og hvor mange variabler har du? Hvilken verdi, tallmessig, setter du på variablene? Oppegående mennesker skjønner hvor dumt dette blir. Anonymkode: b41a9...6f9 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. august #146 Skrevet 16. august Strigiformes skrev (3 minutter siden): Jeg forventer overhodet ingenting, og jeg setter grenser for meg selv. Har sunne grenser slik jeg oppfatter meg selv, og jeg kan si ifra om de blir tråkket over. Jeg vet samtidig med meg selv at jeg har det som kalles for et sunt og trygt tilknytningsmønster for jeg har mange gode relasjoner i livet mitt, og et godt nettverk. Hva andre gjør er opp til dem. Jeg kan ikke ta ansvar for dem... Jeg tror ikke du vet hva jeg sikter til. I ditt forsøk på at vi skal gi andre en sjangse fordi mange er elskbare, står du i fare om å ikke la personen du forteller det til få bestemme over egen kropp å finne den partneren de passer til. De kommer nok ikke til å lytte som er bra, men vil bare sjekke om du vet hva det kan høres ut som noen ganger. Jeg tror du er en veldig snill person, men vi kan ikke elske for å være snill. Anonymkode: a702f...7da 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #147 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror ikke du vet hva jeg sikter til. I ditt forsøk på at vi skal gi andre en sjangse fordi mange er elskbare, står du i fare om å ikke la personen du forteller det til få bestemme over egen kropp å finne den partneren de passer til. De kommer nok ikke til å lytte som er bra, men vil bare sjekke om du vet hva det kan høres ut som noen ganger. Jeg tror du er en veldig snill person, men vi kan ikke elske for å være snill. Anonymkode: a702f...7da Foruten når det er barn såklart. Eller en venn. Osv. Anonymkode: a702f...7da
AnonymBruker Skrevet 16. august #148 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde du et poeng? Tror ikke du skjønner at det å skulle score individer er en umulig oppgave. Hvilke og hvor mange variabler har du? Hvilken verdi, tallmessig, setter du på variablene? Oppegående mennesker skjønner hvor dumt dette blir. Anonymkode: b41a9...6f9 Når en snakker om å rangere slik, så er det selvsagt ikke 100% nøyaktig 😅 Det handler om hva flertallet ville synes om de måtte rangere folk, og skjønnhet er til en viss grad objektiv, det er det forskning på Anonymkode: 42fa5...0a6
Strigiformes Skrevet 16. august #149 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror ikke du vet hva jeg sikter til. I ditt forsøk på at vi skal gi andre en sjangse fordi mange er elskbare, står du i fare om å ikke la personen du forteller det til få bestemme over egen kropp å finne den partneren de passer til. De kommer nok ikke til å lytte som er bra, men vil bare sjekke om du vet hva det kan høres ut som noen ganger. Jeg tror du er en veldig snill person, men vi kan ikke elske for å være snill. Anonymkode: a702f...7da Jeg responderer på innlegget ditt i henhold til måten du velger å ordlegge deg på... Alle mennesker er elskbare om de tror på det selv, og om de elsker seg selv. Elsker man ikke seg selv så har man lett for å gå på akkord med seg selv. Er man ikke tro mot seg selv så kan det gå fryktelig galt... Selvfølgelig kan man ikke elske for å være snill... Man kan elske for at man elsker. Det er en gave ❤️
AnonymBruker Skrevet 16. august #150 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Når en snakker om å rangere slik, så er det selvsagt ikke 100% nøyaktig 😅 Det handler om hva flertallet ville synes om de måtte rangere folk, og skjønnhet er til en viss grad objektiv, det er det forskning på Anonymkode: 42fa5...0a6 Du strever fremdeles med å se poenget. Anonymkode: b41a9...6f9
AnonymBruker Skrevet 16. august #151 Skrevet 16. august Ble dumpa… er det korte svaret. Det litt lengre er etter et relativt langt forhold fikk jeg først litt panikk for å bli alene, men fant ut at jeg skulle bli ferdig med å prosessere bruddet og ikke hoppe på første og beste. Dermed har jeg ikke prøvd å finne ny kjæreste enda, men tenker tiden snart er inne til å begynne på letingen. Jeg vet at jeg ønsker en venn og kjæreste, så da bør det vel ikke gå for lang tid da jeg forventer letingen kommer til å ta tid også. M. Anonymkode: 568e5...074
AnonymBruker Skrevet 16. august #152 Skrevet 16. august Strigiformes skrev (19 minutter siden): Jeg responderer på innlegget ditt i henhold til måten du velger å ordlegge deg på... Alle mennesker er elskbare om de tror på det selv, og om de elsker seg selv. Elsker man ikke seg selv så har man lett for å gå på akkord med seg selv. Er man ikke tro mot seg selv så kan det gå fryktelig galt... Selvfølgelig kan man ikke elske for å være snill... Man kan elske for at man elsker. Det er en gave ❤️ Å derfor endrer jeg den til du skjønner hva jeg mener. Kanskje, men er ikke sikker på om jeg er enig for det er bestandig vatisjon. Jeg er bestemt med hva jeg vil og ikke i noen settinger og kan i andre være konfliktsky, kan unne megselv å ikke være dårlig behandlet og hate hvem jeg er. Alt ettersom. Å være tro mot segsekv kan også for noen bety å være kjempe egoist og aldri bidra hvor noen trenger dem. Vi kan snu og vende på sånnt i evigheter om vi ønsker. Anonymkode: a702f...7da
Strigiformes Skrevet 16. august #153 Skrevet 16. august (endret) AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Å derfor endrer jeg den til du skjønner hva jeg mener. Kanskje, men er ikke sikker på om jeg er enig for det er bestandig vatisjon. Jeg er bestemt med hva jeg vil og ikke i noen settinger og kan i andre være konfliktsky, kan unne megselv å ikke være dårlig behandlet og hate hvem jeg er. Alt ettersom. Å være tro mot segsekv kan også for noen bety å være kjempe egoist og aldri bidra hvor noen trenger dem. Vi kan snu og vende på sånnt i evigheter om vi ønsker. Anonymkode: a702f...7da Man må kunne se seg selv for den man er, og ta ansvar deretter. Gjør man ikke det, så er jeg redd man raserer mulige potensielle relasjoner i framtiden.. Så det er på en måte et paradoks... Til syvende og sist så er det de det går utover, ikke meg. Endret 16. august av Strigiformes
AnonymBruker Skrevet 16. august #154 Skrevet 16. august Strigiformes skrev (1 minutt siden): Man må kunne se seg selv for den man er, og ta ansvar deretter. Gjør man ikke det, så er jeg redd man raserer mulige potensielle relasjoner i framtiden.. Så det er på en måte et paradoks... Til syvende og sist så er det de det går utover, ikke meg. Jeg tror du legger mer ansvar på individet, mindre på dem individet frekventerer med, som også er individer, men de har ikke det ansvaret? Anonymkode: a702f...7da
Strigiformes Skrevet 16. august #155 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tror du legger mer ansvar på individet, mindre på dem individet frekventerer med, som også er individer, men de har ikke det ansvaret? Anonymkode: a702f...7da Jeg tar kun ansvar for meg selv. Ikke andre. Hva de legger av ansvar på seg selv får være opp til dem. Jeg er virkelig ikke noe å spekulere i, for jeg er rett fram 😂 Sier det som det er...
AnonymBruker Skrevet 16. august #156 Skrevet 16. august Strigiformes skrev (1 minutt siden): Jeg tar kun ansvar for meg selv. Ikke andre. Hva de legger av ansvar på seg selv får være opp til dem. Jeg er virkelig ikke noe å spekulere i, for jeg er rett fram 😂 Sier det som det er... Å du må slutte å la den holdningen ødelegge for at du har omtanke for andre. Du legger for mye ansvar på vedkommende der det var noen andre som påførte. Lytt til det jeg sier. Anonymkode: a702f...7da
AnonymBruker Skrevet 16. august #157 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å du må slutte å la den holdningen ødelegge for at du har omtanke for andre. Du legger for mye ansvar på vedkommende der det var noen andre som påførte. Lytt til det jeg sier. Anonymkode: a702f...7da Om du vil bli grei på ekte. Anonymkode: a702f...7da
Strigiformes Skrevet 16. august #158 Skrevet 16. august (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Å du må slutte å la den holdningen ødelegge for at du har omtanke for andre. Du legger for mye ansvar på vedkommende der det var noen andre som påførte. Lytt til det jeg sier. Anonymkode: a702f...7da For det første så aner ikke du hvem jeg er og hva jeg står for. Jeg har stor omtanke for andre mennesker. Både her på KG og privat. Jeg skriver utifra meg selv. Legger ikke noe på andre med mindre det er berettiget. Å hevde noe annet er veldig manipulerende synes jeg. Endret 16. august av Strigiformes
Strigiformes Skrevet 16. august #159 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Å du må slutte å la den holdningen ødelegge for at du har omtanke for andre. Du legger for mye ansvar på vedkommende der det var noen andre som påførte. Lytt til det jeg sier. Anonymkode: a702f...7da Jeg er god med andre mennesker på bakgrunn av et psykologisk analytisk perspektiv. Det vet jeg at jeg er.
AnonymBruker Skrevet 16. august #160 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du strever fremdeles med å se poenget. Anonymkode: b41a9...6f9 Poenget er at ikke alle er like attraktive, og derfor forskjellig markedsverdi. Dette er noe alle ser Anonymkode: 42fa5...0a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå