Trek Skrevet 16. august #121 Skrevet 16. august Strigiformes skrev (1 minutt siden): Har du prøvd lenge? 2-3 år
Strigiformes Skrevet 16. august #122 Skrevet 16. august Trek skrev (Akkurat nå): 2-3 år Har du veldig høye krav?
Trek Skrevet 16. august #123 Skrevet 16. august Strigiformes skrev (5 minutter siden): Har du veldig høye krav? Hva er veldig høye krav? Kjemi, like verdier og holdninger til livet generelt. Ut over det så har jeg ikke noen liste med krav, men det er likevel mye som skal klaffe. Sånn tror jeg det er for de fleste, enten man er bevisst på det eller ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 16. august #124 Skrevet 16. august Kom ut av et grusomt forhold. Blir fort høye vegger i møte med andre. Har vært på endel dates. Hyggelige damer men det klaffer aldri. Blanding av å holde tilbake samtidig som jeg trives alene. Anonymkode: b41a9...6f9 1
Strigiformes Skrevet 16. august #125 Skrevet 16. august Trek skrev (1 minutt siden): Hva er veldig høye krav? Kjemi, like verdier og holdninger til livet generelt. Ut over det så har jeg ikke noen liste med krav, men det er likevel mye som skal klaffe. Sånn tror jeg det er for de fleste, enten man er bevisst på det eller ikke. Jeg har inntrykk av at mange har veldig høye krav idag...Var bare det som var grunnen til at jeg lurte... Spesielt i forhold til utseende feks... Om man er dedikert og løsningsorientert, ikke problematiserer så tror jeg det meste er mulig 🙌
AnonymBruker Skrevet 16. august #126 Skrevet 16. august Strigiformes skrev (Akkurat nå): Jeg har inntrykk av at mange har veldig høye krav idag...Var bare det som var grunnen til at jeg lurte... Spesielt i forhold til utseende feks... Om man er dedikert og løsningsorientert, ikke problematiserer så tror jeg det meste er mulig 🙌 Tror bare forelskelse er løsningen, ikke at man aktivt skal tvinge seg der man ikke føler. Anonymkode: a702f...7da 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #127 Skrevet 16. august Det er litt fascinerende med folk som nevner høye krav og at folk er for kresne?! Du skal ha høye krav. Du skal være kresen. Om du tenker forhold så er det jo en partner du skal leve med. Kompatibilitet er alt! Anonymkode: b41a9...6f9 3
Trek Skrevet 16. august #128 Skrevet 16. august Strigiformes skrev (9 minutter siden): Jeg har inntrykk av at mange har veldig høye krav idag...Var bare det som var grunnen til at jeg lurte... Spesielt i forhold til utseende feks... Om man er dedikert og løsningsorientert, ikke problematiserer så tror jeg det meste er mulig 🙌 Skjønner, på mange måter så har jeg jo høye krav, men de kommer ikke i liste form. For mannen som treffer meg riktig så går jeg til verdens ende om jeg må, helt frivillig og med glede, så det handler ikke om det. Det må være en gjensidighet. At man fyller hverandre ut og tilfører noe positivt i hverandres liv. 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #129 Skrevet 16. august Trek skrev (1 minutt siden): Skjønner, på mange måter så har jeg jo høye krav, men de kommer ikke i liste form. For mannen som treffer meg riktig så går jeg til verdens ende om jeg må, helt frivillig og med glede, så det handler ikke om det. Det må være en gjensidighet. At man fyller hverandre ut og tilfører noe positivt i hverandres liv. Du høres fornuftig ut for meg. Godt utgangspunkt til å finne et sunnt kjærlighetsliv. Anonymkode: a702f...7da
AnonymBruker Skrevet 16. august #130 Skrevet 16. august De fleste venninnene mine som er evig single er single fordi de sier de ikke finner noen som er bra nok. De er 5/10 kvinner som ikke tar til takke for noen under 8/10. Ikke vet de hva som gjør kvinner attraktive i menns øyne heller, de tror seriøst at ting som lip fillers er noe menn liker. Anonymkode: b55c1...83e 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #131 Skrevet 16. august Fordi jeg har blitt såppas dårlig behandlet av kvinner, så jeg ønsker ikke ha noe mer med de å gjøre Anonymkode: 42fa5...0a6
AnonymBruker Skrevet 16. august #132 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De fleste venninnene mine som er evig single er single fordi de sier de ikke finner noen som er bra nok. De er 5/10 kvinner som ikke tar til takke for noen under 8/10. Ikke vet de hva som gjør kvinner attraktive i menns øyne heller, de tror seriøst at ting som lip fillers er noe menn liker. Anonymkode: b55c1...83e Det er jo mange med lip fillers som har kjærester? Sier ikke at noen skal ta det! Og har det ikke selv! Men rett skal være rett, det er åpenbart ikke et svar for alle. Anonymkode: a702f...7da 2
AnonymBruker Skrevet 16. august #133 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De fleste venninnene mine som er evig single er single fordi de sier de ikke finner noen som er bra nok. De er 5/10 kvinner som ikke tar til takke for noen under 8/10. Ikke vet de hva som gjør kvinner attraktive i menns øyne heller, de tror seriøst at ting som lip fillers er noe menn liker. Anonymkode: b55c1...83e Du avslutter godt men skjønner ikke din vurdering av dine venner som 5/10 kvinner og 8/10 menn? Hva betyr det? hva gjør 8 en 8 og hva er forskjellen mellom en 7er og en 8er? Synes slike ting bare er fryktelig umodent og er som en katalysator for uønskede vurderinger av mennesker. Anonymkode: b41a9...6f9 1 4
Strigiformes Skrevet 16. august #134 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Tror bare forelskelse er løsningen, ikke at man aktivt skal tvinge seg der man ikke føler. Anonymkode: a702f...7da Selvfølgelig skal man ikke tvinge fram noe som ikke er der...Var ikke det jeg mente. Forelskelser kan komme og gå...
Strigiformes Skrevet 16. august #135 Skrevet 16. august Trek skrev (11 minutter siden): Skjønner, på mange måter så har jeg jo høye krav, men de kommer ikke i liste form. For mannen som treffer meg riktig så går jeg til verdens ende om jeg må, helt frivillig og med glede, så det handler ikke om det. Det må være en gjensidighet. At man fyller hverandre ut og tilfører noe positivt i hverandres liv. Det er et veldig godt utgangspunkt. Gjensidighet er viktig, ellers er det håpløst..
AnonymBruker Skrevet 16. august #136 Skrevet 16. august Strigiformes skrev (1 minutt siden): Selvfølgelig skal man ikke tvinge fram noe som ikke er der...Var ikke det jeg mente. Forelskelser kan komme og gå... Men den bør komme for at det skal være et spørmsål. Anonymkode: a702f...7da
Strigiformes Skrevet 16. august #137 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men den bør komme for at det skal være et spørmsål. Anonymkode: a702f...7da For noen sier det pang, mens for andre kan det ta litt tid. Det er det ingen fasit på... 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #138 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (40 minutter siden): De fleste venninnene mine som er evig single er single fordi de sier de ikke finner noen som er bra nok. De er 5/10 kvinner som ikke tar til takke for noen under 8/10. Ikke vet de hva som gjør kvinner attraktive i menns øyne heller, de tror seriøst at ting som lip fillers er noe menn liker. Anonymkode: b55c1...83e Sært å rate venninnene sine på den måten. Anonymkode: 8fcaf...361
AnonymBruker Skrevet 16. august #140 Skrevet 16. august Strigiformes skrev (45 minutter siden): For noen sier det pang, mens for andre kan det ta litt tid. Det er det ingen fasit på... Ja, men ikke forvent at noen som ikke føler noe skal gå inn i noe, bare fordi å få et forhold sees på som et mål. Sier det fordi jeg ser en trend rundt deg hvor det virker som du lener over på, noen må ha forhold og akseptere til den usunne graden. Så elsk alle til at personen ikke får ha egne grenser. Anonymkode: a702f...7da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå