AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #61 Skrevet 16. desember 2023 Har ikke stor nok penis til å holde på en kvinne. Anonymkode: 9bfe7...6c8
KallePils Skrevet 16. desember 2023 #62 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er en kvinnehater. Handler ikke om damen du ikke vil være sammen med, men at du konkluderer at alle damer er like, det er komplett idioti. Du er ikke likegyldig, du maser hver dag og oppfordrer til konflikt hvor det ikke er noen. Du syns absolutt at det er ditt problem og burde være alle andre sitt. Tror ikke det er normalt å søke kroppskontakt fra folk du ikke liker, det er noe meget forstyrrende over det, unnder dem bedre, selv om de også sikkert er noen idioter, spesielt om de ligger med deg etter at du til ansiktet deres har utruykkt hvor kort tenkt og hatefull du er. Du ødelegger sjangsene dine med gode damer for hver dag som går, for i likhet med noen som har hatt seg med venninner, søster, så tviler jeg på at en kvinne vil ha noen som tenker som deg. Det å ikke få deg er ikke en konsekvens, slutt å vær så blind. Anonymkode: a702f...7da Fortsett å skvatre og skråle, du påvirker ingenting.
ennivk Skrevet 16. desember 2023 #63 Skrevet 16. desember 2023 KallePils skrev (34 minutter siden): Jeg er likegyldig til disse kvinnene. De er kjøtt, og ingenting annet. Fritt vilt for knulling og dumping. Hvis du selv knuller og dumper damer og ser på dem som kjøtt, så er du akkurat lik de kvinnenene du er frustrert på. 5 1
KallePils Skrevet 16. desember 2023 #64 Skrevet 16. desember 2023 ennivk skrev (Akkurat nå): Hvis du selv knuller og dumper damer og ser på dem som kjøtt, så er du akkurat lik de kvinnenene du er frustrert på. Det har jeg valgt å være, ja. Gi folk det de fortjener.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #65 Skrevet 16. desember 2023 KallePils skrev (20 timer siden): Antallet er nok garantert ikke 0, nei. Det kan vi være enige om. Men forklar meg hvordan du gjenkjenner en som er bra. I den grad det fremdeles finnes kvinner som f.eks er enig i at det er fullstendig grotesk å stille på date med unger fra flere forskjellige menn og snakke om å "være klar for noe seriøst"… hvordan finner du en, og hvordan vet du at det er en ekte en du har funnet? På samme måte som du stiller opp på en date etter å ha dømt deg i utallige damer i noen år og "er klar for noe seriøst". Bruker du damer som tømmestasjoner, så er det tømmestasjoner som blir interessert i dag. Ordentlige damer styrer unna slike. Anonymkode: 6b683...63c 3
KallePils Skrevet 16. desember 2023 #66 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): På samme måte som du stiller opp på en date etter å ha dømt deg i utallige damer i noen år og "er klar for noe seriøst". Bruker du damer som tømmestasjoner, så er det tømmestasjoner som blir interessert i dag. Ordentlige damer styrer unna slike. Anonymkode: 6b683...63c Du har ennå ikke skjønt at dagene da jeg var ute etter noe seriøst for lengst er over…? 😄
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #67 Skrevet 16. desember 2023 KallePils skrev (3 timer siden): Det har en del pillråtne damer også. Jeg har opplevd å bli sammen med den mest nydelige dame du kan tenke deg: Omsorgsfull, tålmodig og generøs, hjertet i hånden, drømte om å bygge en trygg familie, og på toppen av alt helt uvanlig vakker. Og så viste hun seg å være en eller annen variant av psykopat, uten det minste snev av hensyn for hverken meg eller mannen sin. … ja, for sannheten var at de ikke var i skilsmisse likevel, og at han altså ikke var "ute av bildet" slik hun fortalte meg. Ikke var han stygg med henne heller, skulle det vise seg. Men slikt gjør jo menn også, vil kvinner selvsagt innvende. For kvinner skal nemlig forsvares, selv når de gjør noe galt. Vel, det ble litt mer "upraktisk" da jeg fant ut av hennes reelle sivilstatus etter et halvt års tid, i forbindelse med at hun ble gravid fordi hun ikke tok de pillene hun sa hun gikk på. Og hvem som var faren var hun selvfølgelig ikke helt sikker på, men "sannsynligvis" var det meg. En litt uventet nedtur for det som skulle vært en stor og gledelig nyhet, kan du kanskje si. På en måte skulle jeg ønske at jeg kunne fortelle hele historien om hvordan hun "håndterte" denne problemstillingen. Men det ville nok bli litt for gjenkjennelig for de involverte til at det bør legges ut på nett. Men det ble stygt. Forferdelig stygt. Og problemet er ikke at akkurat hun åpenbart er alvorlig personlighetsforstyrret. Enkelte mennesker er onde, slik er det bare, og det må vi dessverre leve med. Men at venninner av henne hjalp henne? At kollegaer av henne smilte lurt da de traff meg? Altså… hva i helvete? Og dette skulle jeg liksom ha unngått ved å se etter "god tid, nysgjerrig, åpen, og klar på hva hun ønsker"…? Altså, du kunne ha unngått graviditet ved å bruke kondom. Men enkelte menn ønsker at kvinner heller ødelegger helsa si med hormoner, for da er det deiligere for mannen, må vite 🤣🤣 Anonymkode: 6b683...63c
Million Skrevet 16. desember 2023 #68 Skrevet 16. desember 2023 Fordi jeg ikke gidder å ha forpliktelser og bo sammen med noen igjen. Var sammen med (og gift med) eksen i 18-19 år og det holdt for meg. Orker ikke mer. Ettersom jeg trives helt utmerket i eget selskap og heller ikke savner å ha en kjæreste/partner, ser jeg ingen grunn til å utsette meg selv for dagens date-miljø der "situationship" og "FWB" er normen og folk blir lurt og bedratt hele tiden. Æsj, nei. Jeg liker det best som det er nå. Ingen forpliktelser for noen. 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #69 Skrevet 16. desember 2023 KallePils skrev (2 minutter siden): Du har ennå ikke skjønt at dagene da jeg var ute etter noe seriøst for lengst er over…? 😄 Men du klager over at alle damer rundt deg er liggedamer. Du er jo ikke ute etter noe seriøst, så hvem tror du er interessert i deg? Jo, liggedamer. Ordentlige damer ligger langt unna slike menn. Anonymkode: 6b683...63c
Baktus2024 Skrevet 16. desember 2023 #70 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 12.12.2023 den 14.44): Til dere som er frivillig single, og trives med det, hva er årsaken? Personlig er det pga dårligere erfaringer, at forhold oftest er fullt av tomme ord og løfter, man betyr mye mindre for partneren enn det kanskje føles som. Har man blitt lurt flere ganger på rad, så mister man troen og tillit, da gidder jeg rett og slett ikke, når jeg har det så mye bedre uten. Så etter å ha levd lenge som singel nå, så er jeg mer lykkelig og dramafri enn noen gang, og slik kommer det til å bli, og heller ha dramafrie relasjoner basert på sex😊 Anonymkode: 34ea0...838 hvis man liker å verdsette frihet , ja så gir du ikke den friheten bort til et annet menneske..jeg kunne overhode ikke tenkt meg å leve i et såkalt forhold...altså, det er deilig å pule , men ikke så deiligt...
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #71 Skrevet 16. desember 2023 KallePils skrev (21 timer siden): Fordi dagens norske kvinner ikke egner seg for noe seriøst. Hva er forskjellen på "dagens kvinner" og dagens menn da? Slik jeg ser det, er det utrolig få menn i dag som egner seg for seriøst forhold. Men kom igjen, du som sa det først. Hva er det men dagens kvinner? Anonymkode: 65278...19d
Baktus2024 Skrevet 16. desember 2023 #72 Skrevet 16. desember 2023 så er det verdt å merke seg at min verdsetting av frihet er ikke en motkultur av ufrihet.,.eller er det det...???
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #73 Skrevet 16. desember 2023 Elsker å være singel og fri. At når jeg er ferdig med maset på jobb kan jeg låse meg inn i leiligheten og være alene. Det er helt nydelig å bestemme frtiden selv. Anonymkode: 4c2ef...465 1 1
KallePils Skrevet 16. desember 2023 #74 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Altså, du kunne ha unngått graviditet ved å bruke kondom. Men enkelte menn ønsker at kvinner heller ødelegger helsa si med hormoner, for da er det deiligere for mannen, må vite 🤣🤣 Anonymkode: 6b683...63c Takk for at du understreker det jeg vil frem til. ❤️
KallePils Skrevet 16. desember 2023 #75 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hva er forskjellen på "dagens kvinner" og dagens menn da? Slik jeg ser det, er det utrolig få menn i dag som egner seg for seriøst forhold. Men kom igjen, du som sa det først. Hva er det men dagens kvinner? Anonymkode: 65278...19d Jeg er ikke interessert i menn. Så det får du gjøre rede for. Jeg har forøvrig redegjort rimelig greit i denne tråden for hva jeg henviser til, og gidder ikke gjenta meg selv.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #76 Skrevet 16. desember 2023 KallePils skrev (1 minutt siden): Takk for at du understreker det jeg vil frem til. ❤️ Jeg understreker ditt manglende ansvar. Det er alltid dama det er noe galt med, det er dama som må være ulønnet hjemme med barn, det er dama som må ofre karrieren, og det er dama som må stå for prevensjon alene. Anonymkode: 6b683...63c
Baktus2024 Skrevet 16. desember 2023 #77 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Elsker å være singel og fri. At når jeg er ferdig med maset på jobb kan jeg låse meg inn i leiligheten og være alene. Det er helt nydelig å bestemme frtiden selv. Anonymkode: 4c2ef...465 amen til det... 2
KallePils Skrevet 16. desember 2023 #78 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Men du klager over at alle damer rundt deg er liggedamer. Du er jo ikke ute etter noe seriøst, så hvem tror du er interessert i deg? Jo, liggedamer. Ordentlige damer ligger langt unna slike menn. Anonymkode: 6b683...63c Gjør de sikkert. Men dem er det uansett så få av, og de er umulig å gjenkjenne. Så utfallet blir det samme i alle tilfelle.
KallePils Skrevet 16. desember 2023 #79 Skrevet 16. desember 2023 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg understreker ditt manglende ansvar. Det er alltid dama det er noe galt med, det er dama som må være ulønnet hjemme med barn, det er dama som må ofre karrieren, og det er dama som må stå for prevensjon alene. Anonymkode: 6b683...63c Hun sa hun gikk på p-piller. Hun løy. Dette prøver du å vri til å bli mitt ansvar. Dette er nøyaktig det jeg henviser til. 😄 … for legg merke til at ikke en eneste såkalt "normal" kvinne kommer til å ta til motmæle mot oppførselen din her. Dette forteller alt. Endret 16. desember 2023 av KallePils
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #80 Skrevet 16. desember 2023 KallePils skrev (Akkurat nå): Gjør de sikkert. Men dem er det uansett så få av, og de er umulig å gjenkjenne. Så utfallet blir det samme i alle tilfelle. Så ingen menn i dine omgivelser er i seriøse forhold med norske damer? Anonymkode: 6b683...63c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå