Servicetekniker Skrevet 14. desember 2023 #21 Skrevet 14. desember 2023 Fordi jeg var gift med ei som var utro og nå har jeg funnet mine interesser som er vanskelig og matche med. Som slalom turer, bil interesse og trening. 1 1
KallePils Skrevet 15. desember 2023 #22 Skrevet 15. desember 2023 Fordi dagens norske kvinner ikke egner seg for noe seriøst.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #23 Skrevet 15. desember 2023 Jeg er ikke singel lengre! Fordi jeg traff en artig fyr som godtar meg som jeg er, og som ler av vitsene mine og ikke synes innfallene mine er teite og barnslige. Han forguder meg, og det er gjensidig. Tidligere har jeg vært singel i årevis fordi det er bedre enn å være i et dårlig forhold. Det har vært noen av dem…. Anonymkode: f65b3...76b 1 1
ennivk Skrevet 15. desember 2023 #24 Skrevet 15. desember 2023 KallePils skrev (12 minutter siden): Fordi dagens norske kvinner ikke egner seg for noe seriøst. Farlig tanke. Tenker du at ingen kvinner egner seg til noe seriøst, så vil du se etter bevis for at det stemmer i alle kvinner du møter.
KallePils Skrevet 15. desember 2023 #25 Skrevet 15. desember 2023 ennivk skrev (17 minutter siden): Farlig tanke. Tenker du at ingen kvinner egner seg til noe seriøst, så vil du se etter bevis for at det stemmer i alle kvinner du møter. Problemet er at man finner det.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #26 Skrevet 15. desember 2023 Fordi jeg aldri har hatt lyst på kjæreste. Trives godt alene og har heller ikke noe behov for sex. Anonymkode: c306e...e1e
ennivk Skrevet 15. desember 2023 #27 Skrevet 15. desember 2023 KallePils skrev (18 minutter siden): Problemet er at man finner det. Men det er jo ikke sant at INGEN norske kvinner egner seg til noe seriøst. Hvis det er sant for deg, så må du ha satt listen for høyt. De som velger å sette listen for høyt, gjør det oftest for å beskytte seg selv. 1
Kniv & gaffel Skrevet 15. desember 2023 #28 Skrevet 15. desember 2023 Han jeg hadde trodd jeg skulle dele livet med ble syk og døde, og etter det har vært vært singel i en del år. Jeg er ganske ambivalent når det gjelder å finne meg kjæreste igjen. På den ene siden savner jeg noen å dele livet med, men samtidig har jeg det ganske bra som singel. Jeg har flere gode venner, og mye kontakt med familien, så jeg er ikke ensom. Dessuten har jeg lite tro på meg selv når det kommer til dating. Det er vanskelig å tro at noen vil ha en som meg, en middelaldrende tykk kvinne med autismespekterdiagnose og en fysisk funksjonshemming. Jeg har en kamerat som jeg har litt ekstra følelser for, men jeg tør ikke ta noe initiativ og vise hvor godt jeg liker han.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #29 Skrevet 15. desember 2023 Jeg er aseksuell. Muligens aromantisk også. Jeg er ikke interessert i noe forhold. Trives veldig godt alene i mitt eget selskap Anonymkode: e17ac...81a 1
KallePils Skrevet 15. desember 2023 #30 Skrevet 15. desember 2023 ennivk skrev (43 minutter siden): Men det er jo ikke sant at INGEN norske kvinner egner seg til noe seriøst. Hvis det er sant for deg, så må du ha satt listen for høyt. De som velger å sette listen for høyt, gjør det oftest for å beskytte seg selv. Antallet er nok garantert ikke 0, nei. Det kan vi være enige om. Men forklar meg hvordan du gjenkjenner en som er bra. I den grad det fremdeles finnes kvinner som f.eks er enig i at det er fullstendig grotesk å stille på date med unger fra flere forskjellige menn og snakke om å "være klar for noe seriøst"… hvordan finner du en, og hvordan vet du at det er en ekte en du har funnet?
Gjest No1*No1 Skrevet 15. desember 2023 #31 Skrevet 15. desember 2023 Fordi ingen mann elsker meg tilbake i den grad jeg elsker dem, jeg gir og gir av meg selv og mitt hjerte og sjel og de bitene får jeg aldri igjen - jeg har blitt bitter, sliten og sur.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #32 Skrevet 15. desember 2023 De jeg treffer som jeg kan tenke meg å treffe mer, virker å bare tilbe meg. Vil liksom eie meg. Vil forsikre seg om at jeg ikke treffer andre. Spør tidlig om vi skal bli kjærester. Ikke så lett å date noen over tid lenger syntes jeg. Og det tar jo litt tid å bli kjent. Nærmest meningsløst å bli kjæreste etter få måneder. Det kan selvfølgelig klaffe, men det vet man ikke før det har gått noe tid. Anonymkode: c3b0c...324
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #33 Skrevet 15. desember 2023 Fordi jeg trives mye bedre som singel. Kvinner skjønner jeg meg ikke på og hva som skal til for at de ikke plutselig drar med en annen. Har også svært dårlige erfaringer fra forhold, og ser hva venninner driver med. Er jo bare å lese her inne, alle skal dumpe mannen sin uansett grunn egentlig. Har ingen problem med å skaffe meg noen, men liker ikke tanken på ONS eller forhold lenger Skulle ønske jeg var homofil, homofile eksteskap er de som varer lengst, lesbiske skiller seg i mye større grad. Lei av følelser og alt det der, vil nyte livet. Litt trist at det ikke blir barn da, men orker ikke et moderne forhold som er ganske likt det en hadde på ungdomsskolen Anonymkode: c6b96...040
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #34 Skrevet 15. desember 2023 Fordi etter 14 års ekteskap, var min nå eksmann utro med en som er 12 år yngre enn meg. Han var alltid den som snakket om hvor motbydelig utroskap er, og man burde ha såpass respekt for partner at man avsluttet forholdet før man innledet et annet. Om jeg ville ta opp ting jeg mente vi måtte jobbe med i forholdet, var han alltid den som sa han ikke hadde noe han var misfornøyd med, og elsket at jeg var den jeg var.... OG han kom aldri til å finne noen bedre enn meg, og han gledet seg sånn til å bli gamle sammen... Mildt sagt så mistet jeg all selvtillit og fikk selvbildet totalt ødelagt, når han plutselig en dag sa at han ikke hadde følelser for meg lenger og ville skilles. Det tok 6 mnd før han innrømmet at der var en annen, og hun var 4 mnd gravid med hans barn når jeg fikk vite om henne... Våre 3 barn fikk kun 2 mnd på å bli kjent med henne, før de plutselig hadde en lillesøster... Nå er det 4 år siden vi skiltes, og jeg har ikke engang tenkt tanken på å finne meg en kjæreste, og pga mitt forskrudde selvbilde, har jeg heller ingen interesse av one night stands.... Dette er litt rart, for jeg var alltid veldig "seksuell" som person - men jeg klarer bare ikke bry meg 🤷♀️ Anonymkode: 03db8...1fe 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #35 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi etter 14 års ekteskap, var min nå eksmann utro med en som er 12 år yngre enn meg. Han var alltid den som snakket om hvor motbydelig utroskap er, og man burde ha såpass respekt for partner at man avsluttet forholdet før man innledet et annet. Om jeg ville ta opp ting jeg mente vi måtte jobbe med i forholdet, var han alltid den som sa han ikke hadde noe han var misfornøyd med, og elsket at jeg var den jeg var.... OG han kom aldri til å finne noen bedre enn meg, og han gledet seg sånn til å bli gamle sammen... Mildt sagt så mistet jeg all selvtillit og fikk selvbildet totalt ødelagt, når han plutselig en dag sa at han ikke hadde følelser for meg lenger og ville skilles. Det tok 6 mnd før han innrømmet at der var en annen, og hun var 4 mnd gravid med hans barn når jeg fikk vite om henne... Våre 3 barn fikk kun 2 mnd på å bli kjent med henne, før de plutselig hadde en lillesøster... Nå er det 4 år siden vi skiltes, og jeg har ikke engang tenkt tanken på å finne meg en kjæreste, og pga mitt forskrudde selvbilde, har jeg heller ingen interesse av one night stands.... Dette er litt rart, for jeg var alltid veldig "seksuell" som person - men jeg klarer bare ikke bry meg 🤷♀️ Anonymkode: 03db8...1fe For et flott samfunn vi har fått! Jammen bra vi satset på billig hedonistisk egoisme istedet for å rendyrke sunne og gode familieverdier, dere! Jaja, bare fortsett å applaudere frem enda mer "progressivt" tankegods, så blir det nok så bra til slutt atte! Anonymkode: f8c7a...b7e 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #36 Skrevet 15. desember 2023 Frivillig og frivillig..bedre å være aleine enn med noen som er usikker på om man er bra nok for dem, med noen som behandler en dårlig, med noen man ikke har noe til felles med osv. Har bare aldri møtt noen som har fått meg til å føle meg trygg, rolig og god nok som jeg er. Føler vel og at baggasjen min begynner bli så stor at jeg ikke kan bidra med så mye mer enn vennskap, sex og god mat, i blant. Anonymkode: d6629...3c2 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #37 Skrevet 15. desember 2023 Fordi jo mer jeg vet om menn, jo mer foretrekker jeg katter. Eller hvilket som helst annet dyr. Etter å ha vært på KG en stund klarer jeg ikke å forstå at noen der ute vil ha en mann i livet sitt. Jeg bare fatter det ikke. Anonymkode: f310f...735
KallePils Skrevet 15. desember 2023 #38 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi jo mer jeg vet om menn, jo mer foretrekker jeg katter. Eller hvilket som helst annet dyr. Etter å ha vært på KG en stund klarer jeg ikke å forstå at noen der ute vil ha en mann i livet sitt. Jeg bare fatter det ikke. Anonymkode: f310f...735 Å vær du trygg, det gjelder kvinner i langt større grad.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #39 Skrevet 15. desember 2023 Ikke blitt klok på meg selv etter bruddet med samboer gjennom 11år. Anonymkode: 1b472...866 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #40 Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi jo mer jeg vet om menn, jo mer foretrekker jeg katter. Eller hvilket som helst annet dyr. Etter å ha vært på KG en stund klarer jeg ikke å forstå at noen der ute vil ha en mann i livet sitt. Jeg bare fatter det ikke. Anonymkode: f310f...735 KallePils skrev (5 minutter siden): Å vær du trygg, det gjelder kvinner i langt større grad. Dette hadde blitt en morsom kjærlighetshistorie. Begge hater et helt kjønn, men så finner dere hverandre 😄 Anonymkode: a702f...7da 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå