Gå til innhold

Endrende følelser for partner under graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i slutten av 2 trimester. Graviditeten er både planlagt og ønsket med mannen jeg giftet meg med for litt over et år siden. Nå kjenner jeg plutselig på en skikkelig panikk og føler meg i en krise… Jeg sliter nå med å se for meg en fremtid med mannen og kjenner en følelse av at jeg «angrer» og at det nå ikke er noen vei tilbake. Det er jo helt forferdelig å føle det sånn og jeg får så utrolig dårlig samvittighet for mirakelet som ligger i magen. Noen som har vært gjennom dette? 

Anonymkode: e2f9c...3bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var igjennom det samme, kjenner fortsatt tidvis på det og baby er nå 4,5 mnd. 

Anonymkode: 467d5...f48

• Liker 2
Skrevet

Brukte du prevensjon da du møtte mannen, og sluttet uti forholdet? En forandrer luktesans med hormonell prevensjon og det kan klusse til hvem en egentlig tiltrekkes. Om ikke dette, så er det jo vilt mye hormoner i omløp i graviditeten og etter fødsel, som kan klusse til ganske mye.. 

Anonymkode: e1d17...aa4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tror det er ganske mange som kjenner på rare følelser. Det kunne svinge fra dag til dag for meg, noen ganger fra time til time😅 

Anonymkode: c09cd...1b4

• Liker 1
Skrevet

Jeg klarer ikke kroppslukten og personligheten til mannen min når jeg er gravid. Gjør ingenting ut av det, det går over når baby er ute. Er på min tredje runde 😅

Anonymkode: 497fa...7e4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...