Gå til innhold

Undersøkelse om blowjob

Damer og blowjob  

73 stemmer

1. 1. gir du blowjobs?

• Bare som forspill
      17
    • Til han kommer
      45
    • Aldri
      11
  2. 2. Hvor kommer han under en blowjob?

• I munnen min og jeg svelger
      34
    • I munnen men jeg svelger ikke
      8
    • På ansiktert mitt
      2
    • På pupenne
      6
    • Han kommer ikke under en bj
      11
    • Jeg suger aldri
      12
  3. 3. I hvilken stilling suger du?

• I sengen, han ligger på ryggen
      40
    • I sengen men jeg ligger og han er på sine knær
      2
    • Han står mens jeg går på mine knær
      9
    • Han sitter mens jeg er på mine knær
      2
    • Jeg ser på ham mens jeg suger
      7
    • Jeg ser ikke på ham
      0
    • Jeg suger aldri
      13

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Dårlig utvalg av svaralternativer. De fleste menn kommer på sin egen mage eller inni hånda, ikke på kvinnen noe som er jævlig respektløst og ekkelt. 

Anonymkode: b3b51...766

Hva som er respektløst er det vel den som gir oralsex som bestemmer, samt intensjonen fra den som får. Det er respektløst å gjøre noe mot noen vilje, men jeg vil tro at de fleste som suger noen vil det ... eller i det minste ikke har noe i mot det.

For noen er det sikkert respektløst og fornedrene at mannen kommer i ansiktet hennes ... for andre kan det være kult, sexy og tennende. Samtidig er det sikkert menn som liker å stå over kvinnen og runke henne i ansiktet for å være en overlegen og dominant faen. Det ville vært respektløst uansett hva kvinnen selv følte. Da er det en baktanke med handlingen... men klart, i slike settinger/forhold er det nok mye annet som er galt også. Akkurat den seksuelle handlingen vil bare være toppen av et ugreit isfjell.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Svarene "Jeg suger aldri/aldri". Tenker på menn i forhold som godtar dette motvillig....selv som kvinne kunne jeg aldri levd uten oralsex begge veier. Aldri livet! Finnes ikke en mann i hele verden som er verdt det.

Anonymkode: 4e212...840

Som med alt annet i livet er så er det totalpakka som gjelder.
Oralsex er tydeligvis svært viktig for deg og når det er ett av hovedkriteriene, så er er jeg enig med deg at slike forhold ikke er noe for deg.

For andre derimot, meg selv inkludert, er ikke blowjob og oralsex like viktig. Jeg setter stor pris på det når kjæresten går ned på meg og om jeg får velge vil jeg gjerne komme i munnen hennes mens hun svelger. Fantastisk opplevelse. Men om hun ikke liker det, er det også helt greit. Det som hadde vært ugreit for meg, var om hun sugde meg eller svelget, men ikke likte det. Jeg ville ikke klart å nyte at hun gjorde noe hun ikke likte eller var komfortabel med. Uansett hvor deilig en blowjob er, så vil jeg ikke kunne få noe nytelse ut av det under slike forhold.
Det er viktigere for meg at hun gjør ting hun er komfortabel med. Da finner vi heller noe annet å gjøre som begge setter pris på.

Så for meg er ikke oralsex så viktig at det veier tyngre enn 'alt det andre ved forholdet, både i og utenfor senga'. Det er summen, totalpakka, som avgjør. Det er min vurdering og jeg anerkjenner selvfølgelig din.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg suger ikke tiss, men har på ingen måte et «veldig kjedelig sexliv».💃🏼

Anonymkode: 668b0...340

Men det har mannen du er med. 

Like gøyalt hver gang folk som ikke gidder å gi oralsex påberoper seg et spennende sexliv. 

Anonymkode: 4eacd...24e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Men det har mannen du er med. 

Like gøyalt hver gang folk som ikke gidder å gi oralsex påberoper seg et spennende sexliv. 

Anonymkode: 4eacd...24e

😂 du kjenner han eller? Mannen vil ikke bli sugd. Flaks for meg. Tviler på han hadde fått et bedre sexliv av at jeg hadde utført seksuelle handlinger han ikke ønsker. Hadde nok blitt mer spennende, men ikke på en god måte.

Så du mener på ramme alvor at jeg ikke kan ha et spennende sexliv fordi jeg ikke suger pikk?😂🙈. Du tror på fullt alvor at å suge pikken din er det som skal til for at partnerene dine føler de har et spennende sexliv? Fantastisk 💃🏼. Du er en skikkelig drømmepartner.

• 4 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.12.2023 den 7.12):

😂 du kjenner han eller? Mannen vil ikke bli sugd. Flaks for meg. Tviler på han hadde fått et bedre sexliv av at jeg hadde utført seksuelle handlinger han ikke ønsker. Hadde nok blitt mer spennende, men ikke på en god måte.

Så du mener på ramme alvor at jeg ikke kan ha et spennende sexliv fordi jeg ikke suger pikk?😂🙈. Du tror på fullt alvor at å suge pikken din er det som skal til for at partnerene dine føler de har et spennende sexliv? Fantastisk 💃🏼. Du er en skikkelig drømmepartner.

Like fantastisk som at du synes det er "flaks" at du slipper å suge kuk. 

Anonymkode: 3b7c1...f41

Skrevet

Dette er forresten nok en tråd der en viss bruker får fiska brukernavna til folk som svarer under nick for så å sende DM om å "diskutere" sex.. 🤮 finnes vel andre forum for slikt?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Like fantastisk som at du synes det er "flaks" at du slipper å suge kuk. 

Selvfølgelig er deg flaks. Man har noen unntak (som deg?) her på KG, men de fleste kvinner som suger pikk, gjør det fordi partner liker og ønsker det. Ikke fordi dem selv syntes det er så jævla stas å suge pikk.

Du lever fint i en liten fantasiverden der alle damer elsker å suge pikk😂.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...