Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2006 #1 Skrevet 29. januar 2006 Leste en annen tråd her om "mannens utholdenhet" - hvor han forteller at etter 4-5 støt så har han ikke sjanse til å holde igjen mere. (håper han får gode råd og finner en teknikk hvor han orker litt mere da...) Men jeg lurer på hvordan mannfolk klarer å kontrollere utsløsninga si? Altså; elskern min og jeg bruker hoppe-av-i-svingen. Har gjort det i et års tid. Til alle syklusens tider. Det sies jo at det alltid kommer LITT ut av tuppen på mannen. Men er det smøremiddel eller også spermier inni der? virker som det alltid skal gå bra og at han har full kontroll på når han kommer.. Noen som kan forklare meg mannens hemligheter?
Orestes Skrevet 29. januar 2006 #2 Skrevet 29. januar 2006 Det som kommer ut før selve utløsningen er en væske fra kjertler som ligger ved urinrøret. Denne væsken kan inneholde sædceller, så om dere ikke har ønske om å bli foreldre bør dere finne en bedre prevensjonsmåte.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #3 Skrevet 30. januar 2006 Skjønner ikke at noen tør denne metoden Hvis man ikke har ett skjult ønske om og bli på kjukken
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #4 Skrevet 30. januar 2006 Min fantastiske 11-årige datter er er resultat av den "prevensjonsmetoden"... Glad i dag at det ikke fungerte!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå