Gå til innhold

Julegave til barnas venner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min vil gjerne kjøpe julegave til vennene sine. De er 7/8 år. Hva kjøper man til jenter i den alderen uten at det blir for dyrt

Anonymkode: 1b850...926

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hårklyper, fine strikker, leppomade, lipgloss, neglelakk, ansiktsmasker, hårbøyle, små toalettmapper, øredobber…osv, veldig lett til jenter i den alderen, litt verre med gutter. Du finner mye stæsj til jenter på Normal om dere har det i nærheten. 

Anonymkode: 8a39c...e28

• Liker 1
Skrevet (endret)

Anbefaler også Søstrene Grene 😊 Masse fine småting og hobbyting.

Jeg kjøpte «diamantmaling» til ei på 7, på Ark. Av rimelige gaver til gutter har jeg kjøpt pokemonkort eller fotballkort.

Endret av Rosa Dartle
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Datteren min vil gjerne kjøpe julegave til vennene sine. De er 7/8 år. Hva kjøper man til jenter i den alderen uten at det blir for dyrt

Anonymkode: 1b850...926

Spør hva de ønsker seg. Din datter spør de! Vet du hva de leker med feks? 

Anonymkode: 216a0...124

Skrevet

Jeg mener du bør spørre foreldrene om det er Ok. 

Anonymkode: 59cf1...a1d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hårklyper, fine strikker, leppomade, lipgloss, neglelakk, ansiktsmasker, hårbøyle, små toalettmapper, øredobber…osv, veldig lett til jenter i den alderen, litt verre med gutter. Du finner mye stæsj til jenter på Normal om dere har det i nærheten. 

Anonymkode: 8a39c...e28

Det er populære gaver blant min datter og hennes venninner også. De elsker å sette sammen gaveposer med all slags stæsj fra Normal, inkludert sjokolade og snacks. 

• Liker 1
Skrevet

Har ei på 12 år. De kjøper som regel ting til hverandre fra Normal. 

Anonymkode: aac3b...71e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...