AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #1 Skrevet 12. desember 2023 Jeg var ute en kveld og vi traff noen som vi hang med. Det ble dansing og flørting og jeg klinte noen ganger med en av dem. Han var edru og kjørte, men var med på leken. Ut på natten sugde jeg ham, fikk lyst bare. Nå har han fått tak i meg på some og sender meldinger, vil treffes mer. Føler det blir stress, det som skjedde var jo bare gøy, ikke noe seriøst. Anonymkode: 1f416...b06
Hunmedham Skrevet 12. desember 2023 #2 Skrevet 12. desember 2023 Er det virkelig så rart at han tar kontakt? Enten fordi han er lysten på "mer", eller at han er interessert i å bli mer kjent med deg på ordentlig. Hva med å svare ham? Kanskje avtale en date der begge er edru. Enten er det interessant å følge det opp, ellers så får dere avsluttet på en ryddig måte. Hvor ille kan det være å gjøre det - du har tross alt tatt pikken hans i munnen... 6 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #3 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var ute en kveld og vi traff noen som vi hang med. Det ble dansing og flørting og jeg klinte noen ganger med en av dem. Han var edru og kjørte, men var med på leken. Ut på natten sugde jeg ham, fikk lyst bare. Nå har han fått tak i meg på some og sender meldinger, vil treffes mer. Føler det blir stress, det som skjedde var jo bare gøy, ikke noe seriøst. Anonymkode: 1f416...b06 Han vet jo ikke det, med mindre du bruker ordene dine. Å bli sugd sånn ut av intet, er jo sikkert ikke noe som skjer hver helg, og kanskje vil han bare ha litt mer gøy. Voks opp. Anonymkode: d86d2...57c 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #4 Skrevet 12. desember 2023 Han vil vel ha en bj til da. Anonymkode: b8602...339 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #5 Skrevet 12. desember 2023 Menn har en tendens til å tro at damer som kliner med dem og gir dem sex og blowjobs uoppfordret liker dem. De er litt rare sånn. Du høres ut som en populær dame å ha med på fest. 👍 Siden du er så frigjort og moden, bør du vel klare å sende ham en melding og si han var en kul fyr men at det ikke var seriøst fra din side og ikke noe du har lyst å gå videre med. Mye bedre å få ærlige og ryddige meldinger enn pubertalt fjas og ghosting. Anonymkode: 5579d...2b5 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #6 Skrevet 12. desember 2023 Hunmedham skrev (2 timer siden): Er det virkelig så rart at han tar kontakt? Enten fordi han er lysten på "mer", eller at han er interessert i å bli mer kjent med deg på ordentlig. Hva med å svare ham? Kanskje avtale en date der begge er edru. Enten er det interessant å følge det opp, ellers så får dere avsluttet på en ryddig måte. Hvor ille kan det være å gjøre det - du har tross alt tatt pikken hans i munnen... Ja det er rart og ille når hun ikke har gitt han kontaktinfoen selv men han stalker henne. Ts bare la være å svare han eller si at du ikke er interessert også blokk han Anonymkode: bfa54...762 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #7 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja det er rart og ille når hun ikke har gitt han kontaktinfoen selv men han stalker henne. Å søke opp en person du faktisk har hatt pikken i munnen til, for så å ta høflig kontakt, er temmelig langt fra stalking. Anonymkode: d86d2...57c 6 4
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #8 Skrevet 18. desember 2023 On 12/12/2023 at 1:19 PM, AnonymBruker said: Jeg var ute en kveld og vi traff noen som vi hang med. Det ble dansing og flørting og jeg klinte noen ganger med en av dem. Han var edru og kjørte, men var med på leken. Ut på natten sugde jeg ham, fikk lyst bare. Nå har han fått tak i meg på some og sender meldinger, vil treffes mer. Føler det blir stress, det som skjedde var jo bare gøy, ikke noe seriøst. Anonymkode: 1f416...b06 Du bør kanskje revurdere litt det å suge fremmede folk bare "for gøy". Antar du er en av de som har ligget med hundreogørten, og ser på sex bare som en transaksjon av tjenester. Sjelen din (og selvrespekten) dør litt for hver gang du utfører slike handlinger vet du. Anonymkode: fca89...fb1 2
Carrot Skrevet 18. desember 2023 #9 Skrevet 18. desember 2023 Ikke hva jeg så for meg som "tøysing som ble tatt litt for alvorlig" 🤪 men når det er sagt så får du velge være helt ærlig i svaret du gir typ "hei, den kvelden var ikke ment som noe seriøst fra min side så nei takk, jeg vil ikke treffes igjen" 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #10 Skrevet 18. desember 2023 Ok, men da skriver du bare til han at du ikke ønsker mer kontakt. Anonymkode: 63ec2...5e8
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #11 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 12.12.2023 den 13.19): Jeg var ute en kveld og vi traff noen som vi hang med. Det ble dansing og flørting og jeg klinte noen ganger med en av dem. Han var edru og kjørte, men var med på leken. Ut på natten sugde jeg ham, fikk lyst bare. Nå har han fått tak i meg på some og sender meldinger, vil treffes mer. Føler det blir stress, det som skjedde var jo bare gøy, ikke noe seriøst. Anonymkode: 1f416...b06 Mulig jeg er litt gammeldags, men for meg, som mann, ville klining og suging, det vil si sex, føles som noe veldig mye mer enn bare tøysing og moro. Jeg ville trodd at dama virkelig likte meg og ville noe mer. Hvis jeg da tok kontakt etterpå for å treffes igjen, og dama sier at det bare var på tøys og moro for den ene kvelden, og at hun ikke vil noe mer, da ville jeg følt meg misbrukt og jeg ville blitt veldig lei meg. Anonymkode: 5b2d1...f59 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #12 Skrevet 18. desember 2023 Hans reaksjon er helt naturlig. Du får være voksen og gi ham et ærlig svar. AnonymBruker skrev (På 12.12.2023 den 15.33): Ja det er rart og ille når hun ikke har gitt han kontaktinfoen selv men han stalker henne. Ts bare la være å svare han eller si at du ikke er interessert også blokk han Anonymkode: bfa54...762 Det man legger ut som offentlig på SOME er offentlig. Det er iike stalking å se på det. Mye av hensikten med SOSIALE medier at man kan finne igjen gamle og nye venner. Det bør kanskje folk bli mer bevisst på. Anonymkode: 5db54...0b5 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #13 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Du bør kanskje revurdere litt det å suge fremmede folk bare "for gøy". Antar du er en av de som har ligget med hundreogørten, og ser på sex bare som en transaksjon av tjenester. Sjelen din (og selvrespekten) dør litt for hver gang du utfører slike handlinger vet du. Anonymkode: fca89...fb1 Slutt og stikke nesen din i andres saker, sexliv og sjel. Få deg et liv. Anonymkode: e981e...475
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #14 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Mulig jeg er litt gammeldags, men for meg, som mann, ville klining og suging, det vil si sex, føles som noe veldig mye mer enn bare tøysing og moro. Jeg ville trodd at dama virkelig likte meg og ville noe mer. Hvis jeg da tok kontakt etterpå for å treffes igjen, og dama sier at det bare var på tøys og moro for den ene kvelden, og at hun ikke vil noe mer, da ville jeg følt meg misbrukt og jeg ville blitt veldig lei meg. Anonymkode: 5b2d1...f59 Du har hørt at en del folk har ons i ny og ne eller? Anonymkode: e981e...475
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #15 Skrevet 18. desember 2023 Mulig jeg også er gammeldags og egoistisk, men å bare suge noen ville ikke gitt meg noe. Gjorde det kanskje som ung, men da var det for at han skulle synes jeg var kul og sexy. Har vel fått mer selvrespekt med åra.. Ikke rart han tenkte det kunne bli noe mer, eller mer av det samme. Anonymkode: 0c729...720
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #16 Skrevet 18. desember 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Slutt og stikke nesen din i andres saker, sexliv og sjel. Få deg et liv. Anonymkode: e981e...475 Hva feiler det deg egentlig? TS legger jo ut om sex-handlingene sine på et DISKUSJONSFORUM. Da får både hun og du tåle å få svar selv om det er noe annet enn du ønsker deg. Det er ikke å "stikke nesen" i andres saker å svare på et offentlig diskusjonsforum. Anonymkode: 5579d...2b5 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #17 Skrevet 18. desember 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Du har hørt at en del folk har ons i ny og ne eller? Anonymkode: e981e...475 Du har vel hørt om at mange folk synes sex er noe mer enn bare tøys og moro, eller? Det er ikke rart at han kanskje trodde eller håpet det var en slags interesse eller tiltrekning der og ikke bare at han ble sugd på tull. TS fremstår som en liten narcisist som leker med andres følelser. Anonymkode: 5579d...2b5
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #18 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Slutt og stikke nesen din i andres saker, sexliv og sjel. Få deg et liv. Anonymkode: e981e...475 Hvorfor legger ts ut sine saker, sexliv og sjel på en debattforum om ingen skal stikke nesen i det? Anonymkode: b514c...93a 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #19 Skrevet 18. desember 2023 Litt suging på byen når man er edru av ei som er full, er ikke all verden å legge vekt på. Kan hende var sugingen så insane bra at han ble betatt av ts. Svar han høflig uansett hva du bestemmer deg for, ts. Når det er sagt, virker du litt sluttete når du stikker hvilken som helst, ren eller møkkete, syk eller frisk, tiss i munnen din. Heldigvis ikke alle damer som gjør slikt. Anonymkode: b979d...c92
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #20 Skrevet 18. desember 2023 …dessuten, svelget du sæden hans også, ble han sikkert litt ekstra keen på mer kontakt. Anonymkode: b979d...c92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå