Amber Skrevet 12. desember 2023 #1 Del Skrevet 12. desember 2023 Blir litt sjokkert når jeg leser om denne saken i avisa… ungdommene nekter å forklare seg og sitter å ler i retten 😳 Kommer det frem hvem den «kjente norske artisten» er etterhvert..? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 12. desember 2023 #2 Del Skrevet 12. desember 2023 Hvilken sak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CQM80 Skrevet 12. desember 2023 #3 Del Skrevet 12. desember 2023 Han er ikke så kjent for de fleste, men hadde en hit for en del år tilbake. Bare å google saken, så finner du ut hvem det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 12. desember 2023 #4 Del Skrevet 12. desember 2023 Amber skrev (10 minutter siden): Blir litt sjokkert når jeg leser om denne saken i avisa… ungdommene nekter å forklare seg og sitter å ler i retten 😳 Kommer det frem hvem den «kjente norske artisten» er etterhvert..? Jeg håper dommer og evt jury merker seg latteren, og stilner den ganske kjapt 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 12. desember 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 12. desember 2023 Kaneel skrev (26 minutter siden): Hvilken sak? https://www.adressa.no/nyheter/trondheim/i/0QR2bo/jeg-sverger-om-dere-fucker-dette-opp-har-dere-problem-med-meg-ogsaa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multicopy Skrevet 12. desember 2023 #6 Del Skrevet 12. desember 2023 CQM80 skrev (33 minutter siden): Han er ikke så kjent for de fleste, men hadde en hit for en del år tilbake. Bare å google saken, så finner du ut hvem det er. C? Ellers klarer jeg ikke å finne ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 12. desember 2023 #7 Del Skrevet 12. desember 2023 Multicopy skrev (18 minutter siden): C? Ellers klarer jeg ikke å finne ut Finner det ikke jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CQM80 Skrevet 12. desember 2023 #8 Del Skrevet 12. desember 2023 Multicopy skrev (28 minutter siden): C? Ellers klarer jeg ikke å finne ut Hva mener du med C? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diverse Skrevet 12. desember 2023 #9 Del Skrevet 12. desember 2023 (endret) Søk på trøndersk artist P. W. Sønn F.W. Endret 12. desember 2023 av Diverse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 12. desember 2023 #10 Del Skrevet 12. desember 2023 Diverse skrev (3 timer siden): Søk på trøndersk artist P. W. Sønn F.W. Fant han men han er det vel «ingen» som har hørt om før nå… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 12. desember 2023 #11 Del Skrevet 12. desember 2023 Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker og svar til slettede innlegg. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dude1996 Skrevet 14. desember 2023 #12 Del Skrevet 14. desember 2023 On 12/12/2023 at 6:19 PM, Kaneel said: Fant han men han er det vel «ingen» som har hørt om før nå… Alle i Trøndelag vet godt hvem han er. Veldig kjent artist, men som ikke er like populær nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå