Gå til innhold

Blir fort våt, men føler ikke noe sexlyst…

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg strever veldig med sexlysten om dagen, og aner ikke hvorfor. 
Har alltid vært den som er glad i sex.. 

Typen har i den siste tiden hintet til at det hadde vært fint hvis jeg hadde tatt mer initiativ. Jeg skjønner tanken hans, men det er jo svært lite gøy når sexlysten ikke er der. 
Vi har ofte sex, men jeg kjenner jo hver gang at lysten er ikke der.
Når vi holder på, så er det så klart deilig. Jeg stønner og nyter det, så jeg faker jo ikke akkurat. Ønsker heller ikke at han skal slutte når det er ekstremt deilig.
Jeg kan bli veldig våt før sex, men ikke noe sexlyst. Har følelser for kjæresten og han er meget attraktiv, så skulle ikke akkurat tro at det handlet noe med det… 

Hvorfor føler jeg ikke på noe lyst? :(  

Anonymkode: 145c7...7d1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være hormonelt eller bivirkning av prevensjon feks.

Anonymkode: 03424...259

Skrevet

Slik har jeg det også. Og jeg går ikke på prevensjon. Blir aldri spontant kåt, men den sexen vi har er jo forsåvidt deilig. Men ikke sånn at jeg tenker på eller får lyst til å gjøre det igjen.

Anonymkode: 8ae19...049

• Liker 1
Skrevet

Mange forveksler normal utflod med det å være "våt". Bruk minst 30 min på foreplay for å tenne 

Anonymkode: 47596...f7b

• Liker 1
Skrevet

Jeg er omvendt. Spinnkåt og gal av lyst, men det er sjeldent jeg blir våt 😔 Men det er jo bedre enn å ikke føle lyst.

Anonymkode: 16624...130

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.12.2023 den 16.17):

Mange forveksler normal utflod med det å være "våt". Bruk minst 30 min på foreplay for å tenne 

Anonymkode: 47596...f7b

Man kan ikke ha sex med stoppeklokke. Mannen vil ha masse foreplay, jeg blir lei, kjeder meg og vil bare bli ferdig. Klarer ikke å opprettholde interessen så lenge. Mister konsentasjonen og tankene flyter over på andre ting. Jeg vil bare bli ferdig så jeg kan gjøre noe annet i stedet.

Anonymkode: 8ae19...049

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...