AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #1 Skrevet 12. desember 2023 Samboeren har vært på guttetur og de har snakket om damene sine. Det kom frem at han har utlevert meg ganske mye når de har diskutert hvor ofte, sug&svelg, barbering, anal, spruting, orgasmer og hemninger/prippenhet. Nå vet disse gutta helt intime og personlige ting om meg og jeg blir helt svett. At de også har snakket om sine samboere hjelper kanskje, men egentlig ikke. Jeg fikk vite dette etter noen uker, altså etter å ha sett flere av disse mennene i mellomtiden - uten å vite at de har snakket om meg. Er egentlig ganske illojalt, for dette er vel ikke VANLIG??? Anonymkode: 0da79...3b9 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #2 Skrevet 12. desember 2023 Hææææ, nei det er illojalt. Det hadde vært kroken på døra her. Anonymkode: 6bc45...7ec 11 5
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #3 Skrevet 12. desember 2023 Dette er helt vanlig. Anonymkode: d4bcc...c13 5 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #4 Skrevet 12. desember 2023 Jeg hadde blitt veldig sur. En ting er om han hadde snakket litt med bestekompis og spurt etter tips angående orgasme, eller om de hadde nevnt noe om hvor ofte vi har sex. Men å sitte i en vennegjeng på dele mine mest private intime ting, da hadde det blitt veldig lite intimitet på han på lang tid. Jeg hadde mistet det meste av tillit til han da, om han mener det er greit å spre slikt om meg. Anonymkode: 945bd...6a1 6 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #5 Skrevet 12. desember 2023 Er mann selv, og her i vår gjeng skilles det mellom tilfeldige damebekjentskaper og de damene som er etablert med en av gutta som samboer. Sistnevnte damer utleveres ikke. ONS, FF, FWB og så videre utleveres med detaljer. Anonymkode: 4da79...e73 7 10
Phoenix Heart Skrevet 12. desember 2023 #6 Skrevet 12. desember 2023 Jeg hadde blitt dritt forbanna. 8
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #7 Skrevet 12. desember 2023 Ikke normalt. Tenk, hver gang du møter disse kameratene i fremtiden vil de ha bilder av deg på netthinnen. Hvordan du er i senga. Anonymkode: 8e63f...446 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #8 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hææææ, nei det er illojalt. Det hadde vært kroken på døra her. Anonymkode: 6bc45...7ec Det er defor vi ikke forteller deg det. Anonymkode: d4bcc...c13 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #9 Skrevet 12. desember 2023 Det var da voldsomt til intime og svært private "avsløringer"! Jeg vet sannelig ikke om jeg kunne tilgitt det noen gang, aldri stolt på ham mtp dette igjen. Nå har de løsna munnkurva, så nå snakkes det nesten garantert videre. Munnkurva kommer ikke på igjen uten videre. Anonymkode: 25c6d...709 4 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #10 Skrevet 12. desember 2023 Oi, det hadde ikke vært greit, nei. I samboers kompisgjeng snakkes det aldri slikt, men jeg har egentlig hatt en mistanke om det heller er unormalt, men det er nok fordi de er godt etablerte. Jeg hadde ikke blitt sur om min samboer delte litt, fordi vi begge har blitt enige om hvor grensa går, men det du nevner der er litt for drøyt. Mine venninner derimot... der deles det på grensen til utlevering, men der er óg mange av dem single, og vi i forhold deler lite. Anonymkode: 9aafc...7a0
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #11 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Dette er helt vanlig. Anonymkode: d4bcc...c13 Nei det er det absolutt ikke. Er du sammen med guttunge er det kanskje noen som gjør slikt. En mann gjør ikke slikt. Hadde jeg vært ts hadde jeg faktisk vurdert forholdet! Anonymkode: 35465...c32 9 5
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #12 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei det er det absolutt ikke. Er du sammen med guttunge er det kanskje noen som gjør slikt. En mann gjør ikke slikt. Hadde jeg vært ts hadde jeg faktisk vurdert forholdet! Anonymkode: 35465...c32 Det er vanlig. Har hatt haugevis av venner og bekjente der dette har blitt diskutert gjennom flere tiår. På jobben, gutteturer, fester. Helt vanlig. Anonymkode: d4bcc...c13 3
Geojak Skrevet 12. desember 2023 #13 Skrevet 12. desember 2023 Det er ikke vanlig, hvert fall ikke i mine omgangskretser opp gjennom årene. Intime detaljer som dette er private og skal ikke deles men beholdes mellom dere to. Høres litt ut som det gjøres som "skryt" for å overgår de andre "gutta" ikke veldig voksent. Eneste jeg har opplevd av slik "deling" er en diskusjon som kom opp når endel kollegaer vare ute. Dog ikke kun "gutta" men både kvinner og menn, diskusjonen da gikk på hyppighet, ikke noen intime detaljer utover det. Det var mer hvor ofte gjør dere det? og det ble delt friskt rundt bordet på hyppighet, men ikke noe mer. 7
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #14 Skrevet 12. desember 2023 For meg ville dette vært aktuelt. Kjæresten min sier, og det stoler jeg på, at han forteller at vi har det bra, underforstått at det også er lidenskapelig og fint. Men ikke går i detalj på det. I venninnegjengen min er det veldig slik at sånt utleveres om useriøse forhold, men det øyeblikket man har fått seg en kjæreste blir alt sånt mer privat igjen. Anonymkode: 65535...d2f 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #15 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det var da voldsomt til intime og svært private "avsløringer"! Jeg vet sannelig ikke om jeg kunne tilgitt det noen gang, aldri stolt på ham mtp dette igjen. Nå har de løsna munnkurva, så nå snakkes det nesten garantert videre. Munnkurva kommer ikke på igjen uten videre. Anonymkode: 25c6d...709 Enig. Utrolig respektløst og respekt er faktisk det viktigste jeg forventer av en partner. Mangel på det er dumpegrunn Anonymkode: 39996...b1a 6 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #16 Skrevet 12. desember 2023 Veldig spesielt og lite hyggelig Anonymkode: 25be5...3f6 4 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #17 Skrevet 12. desember 2023 Hvor gamle er disse karene, 18 år? I så fall er de unnskyldt. Anonymkode: 31961...563 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #18 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): for dette er vel ikke VANLIG??? Anonymkode: 0da79...3b9 Det er absolutt ikke vanlig. Har aldri opplevd at en kompis har omtalt partner på en så utleverende måte. Etter vi var 16-19 år, så er sex virkelig ikke et tema man skravler om i det hele tatt. Noe så jævla uinteressant. Kan virkelig ikke huske sist sex var et samtaletema blant gutta. Hverken på byen, gutteturer, hytteturer osv. det er rett og slett ikke interessant. Anonymkode: 0108d...cf5 8 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #19 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er vanlig. Har hatt haugevis av venner og bekjente der dette har blitt diskutert gjennom flere tiår. På jobben, gutteturer, fester. Helt vanlig. Anonymkode: d4bcc...c13 Aldri opplevd etter vi ble voksen. Jeg har også «haugevis» av venner og bekjente. Relativt stor sosial krets. Aldri opplevd denne type utleverende snakk. Det er sånne ting som var spennende når man var 18 år. Ikke som godt voksen. Anonymkode: 0108d...cf5 11
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #20 Skrevet 12. desember 2023 En ting er nå å gjøre det, en annen er å fortelle at han har gjort det! Takke meg til lykkelig uvitenhet… Anonymkode: 001a7...7ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå