Danka Fushi Skrevet 12. desember 2023 #1 Del Skrevet 12. desember 2023 God ettermiddag, Jeg er med min samboer 6 år, nesten like lenge vi bor sammen. Når jeg har flyttet til han, hadde jeg en eldre hund, som jeg var veldig knyttet til og kunne aldri i liv forestille meg ferie uten. Da reiste vi hvert år på ferie med bil og med hensyn til min hund. Det var jeg veldig glad og takknemlig for, at samboeren min godtok det. Og hvert år har jeg lovet han, at en gang i fremtiden når vi ikke har hund lenger, skal jeg invitere han til noen "drømmeferie" han alltid drømt om, men hadde aldri råd til, siden han bodde en del år alene. Desverre i år døde hunden min, da er det tid til å oppfylle det jeg har lovet. Jeg har tenkt å lage det til som seint julegave. Samboeren da ønsker seg til å reise til Maldivene, mest sannsynlig fordi det høres bra ut. Men er her noen som har vært der? Jeg er litt redd at han skal bli bare skuffet - er det ikke mer sånn "honeymoon" destinasjon, hvor er bare strand med ingen uteliv og barer og egentlig ikke så mye å gjøre ? Er litt redd for at jeg skal punge ut xx tusen og etterpå skal jeg hver dag på ferie høre på at det er "kjedelig" her 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #2 Del Skrevet 12. desember 2023 Maldivene er vel kun strand og resort, mao ingen andre input = kjedelig, om en ikke er nyforelsket og bruker store deler av døgnet kun med øye for hverandre.. Anonymkode: ea60a...584 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danka Fushi Skrevet 12. desember 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Maldivene er vel kun strand og resort, mao ingen andre input = kjedelig, om en ikke er nyforelsket og bruker store deler av døgnet kun med øye for hverandre.. Anonymkode: ea60a...584 Takk for svar, ja, det var akkurat det jeg tenkte - at det er mer for de som har øye (og andre deler 🤭) for hverandre. Vet ikke hvorfor det høres så tiltrekkende for så mange folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #4 Del Skrevet 12. desember 2023 Samboeren din ØNSKER jo å reise til Maldivene. Så om samboer sier at det er kjedelig når dere er der, så er jo det din samboers feil Anonymkode: 11a09...720 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockyRose Skrevet 12. desember 2023 #5 Del Skrevet 12. desember 2023 Vi var på bryllaupsreise der, Meeru island. Der er spa, utflukter, eit par restaurantar, aktivitetar kvar dag(fotballkamp, karaoke...), barar. Men det er sjølvsagt ikkje "uteliv" som om du reiser til ein by, så om de forventar det blir det nok kjedeleg. Men det er akkurat like fint som google seier, så verdas nydlegaste plass! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #6 Del Skrevet 12. desember 2023 Just now, Danka Fushi said: Takk for svar, ja, det var akkurat det jeg tenkte - at det er mer for de som har øye (og andre deler 🤭) for hverandre. Vet ikke hvorfor det høres så tiltrekkende for så mange folk. Kan si at jeg som singel var bare ett tastetrykk unna for å være der ifjor jul ALENE. Det handler om at jeg skulle gjerne vært på luksusferie der man bare ligger på en strand og slapper av. Anonymkode: 11a09...720 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #7 Del Skrevet 12. desember 2023 Hvis dere støtter pride og homofiles rettigheter, så bør dere holde dere unna Maldivene. Anonymkode: f3f50...32c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #8 Del Skrevet 12. desember 2023 Kondolerer ❤️🐶 Ut i fra det jeg har sett og hørt (ikke vært der selv) så er nok Maldivene et veldig rolig sted ja. Tror nok ikke man trenger å være der lenge før man blir litt lei 😅 Kan derimot anbefale Barcelona - for en fantastisk by. Var der for noen år siden med min samboer, og det er den fineste turen vi har hatt. Ellers er Malta veldig fint, men også lite. Dersom dere liker å finne på ting ville jeg nok satt snuten mot en storby eller lignende. Anonymkode: eeaf4...b34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #9 Del Skrevet 12. desember 2023 Maldivene er nok best for forelskede par som sitter og ser hverandre i øynene og holder på som kaniner. Ikke noe uteliv her. Selv i Male er utelivet begrenset. Men er du glad i dykking og er ellers en vannymfe så er Maldivene fantastisk. Rent krystallklart vann og mye å se under vann. Anonymkode: b975c...82b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danka Fushi Skrevet 12. desember 2023 Forfatter #10 Del Skrevet 12. desember 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Samboeren din ØNSKER jo å reise til Maldivene. Så om samboer sier at det er kjedelig når dere er der, så er jo det din samboers feil Anonymkode: 11a09...720 Sant, egentlig 😁 men jeg vil at han det godt, når vi skal reise, derfor jeg prøver å få litt mer informasjon. Jeg ville holde det som overraskelse, derfor jeg ville ikke mase om det så mye med han foreløpig. AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis dere støtter pride og homofiles rettigheter, så bør dere holde dere unna Maldivene. Anonymkode: f3f50...32c Jeg er kvinne, må jeg presisere om det ser annerledes ut 😂 eller jeg har absolutt ingenting mot homofiler, men pleier ikke å reise med regnbue flagg på ryggsekk 😁 AnonymBruker skrev (1 time siden): Endret 12. desember 2023 av Danka Fushi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danka Fushi Skrevet 12. desember 2023 Forfatter #11 Del Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Kondolerer ❤️🐶 Ut i fra det jeg har sett og hørt (ikke vært der selv) så er nok Maldivene et veldig rolig sted ja. Tror nok ikke man trenger å være der lenge før man blir litt lei 😅 Kan derimot anbefale Barcelona - for en fantastisk by. Var der for noen år siden med min samboer, og det er den fineste turen vi har hatt. Ellers er Malta veldig fint, men også lite. Dersom dere liker å finne på ting ville jeg nok satt snuten mot en storby eller lignende. Anonymkode: eeaf4...b34 Fremfor alt tusen takk 🙏🖤 Jeg har sett utrolig vakre bilder fra Barcelona, både perler av arkitektur og sandstrander. Når det er bare opp til meg, trenger ikke å stikke fot utenfor Europa, både vestlige og østlige deler har mye å tilbyr. Eneste "problem" er at det er kaldt der om vinteren - det er egentlig det min samboer drømmer om mest : å reise til sol og 30'C når her hjemme er kaldt og snø og is og mørkhet ( vi har begge to ganske utfordrende jobb når det kommer til vinter). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danka Fushi Skrevet 12. desember 2023 Forfatter #12 Del Skrevet 12. desember 2023 RockyRose skrev (1 time siden): Vi var på bryllaupsreise der, Meeru island. Der er spa, utflukter, eit par restaurantar, aktivitetar kvar dag(fotballkamp, karaoke...), barar. Men det er sjølvsagt ikkje "uteliv" som om du reiser til ein by, så om de forventar det blir det nok kjedeleg. Men det er akkurat like fint som google seier, så verdas nydlegaste plass! Fotballkamp og barar høres ganske tilfredsstillende ut 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #13 Del Skrevet 12. desember 2023 Danka Fushi skrev (26 minutter siden): Sant, egentlig 😁 men jeg vil at han det godt, når vi skal reise, derfor jeg prøver å få litt mer informasjon. Jeg ville holde det som overraskelse, derfor jeg ville ikke mase om det så mye med han foreløpig. Jeg er kvinne, må jeg presisere om det ser annerledes ut 😂 eller jeg har absolutt ingenting mot homofiler, men pleier ikke å reise med regnbue flagg på ryggsekk 😁 Det spiller ingen rolle om du er jente eller gutt. Men hvis man støtter homofiles rettigheter, hvorfor dra til et land der homofili er straffbart. Blir litt dobbeltmoral. Anonymkode: f3f50...32c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 12. desember 2023 #14 Del Skrevet 12. desember 2023 Vi har vært på Maldivene, og det er ikke mye uteliv der Det er strand, men også barer selvsagt. Jeg elsket å være der og det var min "drømmedestinasjon" 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 12. desember 2023 #15 Del Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Maldivene er vel kun strand og resort, mao ingen andre input = kjedelig, om en ikke er nyforelsket og bruker store deler av døgnet kun med øye for hverandre.. Anonymkode: ea60a...584 Maldivene er vel regnet som et paradis for dykkere. Og også poppulært blant de som driver havfiske. Men ellers enig i det du skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #16 Del Skrevet 12. desember 2023 Velg en av øyene i Karibien. Fantastiske strender, restauranter, utflukter og ønske du uteliv finnes det også. Mine favoritter er Antigua og St Kitt & Nevis Anonymkode: dfac5...aa9 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #17 Del Skrevet 12. desember 2023 Har ikke vært på Maldivene (dessverre!), men jeg har vært på lignende steder, og det er alltid noe å finne på. Snorkling og dykking er helt fantastisk. Det arrangeres sikkert noen båtturer man kan bli med på. Spise deilig mat, ligge på stranda, utforske nærområdet. Ha sex. 🤣 Hvis det er drømmedestinasjonen hans, hadde jeg gått for det. Jeg hadde gått for en av de hyttene som står på påler ute i vannet, hvis jeg hadde hatt råd. 🤪 Anonymkode: 26933...390 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #18 Del Skrevet 12. desember 2023 Jeg hadde kjedet livet av meg hvis det ikke hadde vært for dykkingen. Og det er egentlig altfor varmt. Anonymkode: 89e8d...09e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #19 Del Skrevet 12. desember 2023 Vært der 2 ganger og drømmer meg alltid tilbake men man må like og slappe av og lade batteriene. Anonymkode: 61664...cc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #20 Del Skrevet 15. desember 2023 Man drar til Maldivene fordi man er interessert i dykking/snorkling. Om ikke dette er grunnen til at han vil dit finnes det bedre alternativer, ikke minst med hensyn på kostnad og reisetid. Og om det betyr noe, Maldivene er islamsk, alkohol er mer eller mindre forbudt på de fleste destinasjoner. Anonymkode: 7a032...259 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå