AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #1 Skrevet 12. desember 2023 Jeg er nå 27 år og har noen psykiske problemer. Ting fra barndommen kommer opp og tror roten til min angst ligger i at jeg var alene om alt da jeg ble mobbet på ungdomskolen. Jeg måtte stå i alt alene uten at noen på skolen grep inn. Mamma og pappa var med meg gjennom det, men selv de sier jeg sto alene i alt. Det brant virkelig rundt meg. Det er minner jeg får opp for tiden og jeg kjenner jeg blir sinna av det. Sinna av at de ansatte på skolen ikke gjorde en dritt, men bare så på at det brant. Jeg. med mamma og pappa har sett gjennom noen papirer nå før jeg skal inn til DPS. Og det står svart på hvitt at jeg sto i alt alene. Og pappa mener dette er det som er roten til min angst og at jeg ikke har den grunnleggende tryggheten i meg. I går kveld, var jeg veldig ute av meg, Og jeg fikk enormt lyst til å besøke ungdomsskolen jeg gikk på og finne ut hvorfor de ikke gjorde noe og konfrontere de. Er det innafor? Og har de egentlig noe som helst på meg i arkivet dems tror dere? Anonymkode: 3519a...a31
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #2 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg er nå 27 år og har noen psykiske problemer. Ting fra barndommen kommer opp og tror roten til min angst ligger i at jeg var alene om alt da jeg ble mobbet på ungdomskolen. Jeg måtte stå i alt alene uten at noen på skolen grep inn. Mamma og pappa var med meg gjennom det, men selv de sier jeg sto alene i alt. Det brant virkelig rundt meg. Det er minner jeg får opp for tiden og jeg kjenner jeg blir sinna av det. Sinna av at de ansatte på skolen ikke gjorde en dritt, men bare så på at det brant. Jeg. med mamma og pappa har sett gjennom noen papirer nå før jeg skal inn til DPS. Og det står svart på hvitt at jeg sto i alt alene. Og pappa mener dette er det som er roten til min angst og at jeg ikke har den grunnleggende tryggheten i meg. I går kveld, var jeg veldig ute av meg, Og jeg fikk enormt lyst til å besøke ungdomsskolen jeg gikk på og finne ut hvorfor de ikke gjorde noe og konfrontere de. Er det innafor? Og har de egentlig noe som helst på meg i arkivet dems tror dere? Anonymkode: 3519a...a31 Du kan jo sende en Mail til dokumentsenteret/arkivet ved kommunen og be om å få oversendt skolemappa di eller høre om det er andre steder det ligger journal på deg. Så kan du få det tilsendt og lest før du evt tar kontakt med skolen/rektor/oppvekstsjef. Anonymkode: 36abd...24a 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #3 Skrevet 12. desember 2023 Nei nei nei! Etterpå får du angst fordi du har utlevert deg til folk som faktisk ikke (!!) bryr seg filla om deg! Anonymkode: 3f44b...f62 3
Hulderen Skrevet 12. desember 2023 #4 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg er nå 27 år og har noen psykiske problemer. Ting fra barndommen kommer opp og tror roten til min angst ligger i at jeg var alene om alt da jeg ble mobbet på ungdomskolen. Jeg måtte stå i alt alene uten at noen på skolen grep inn. Mamma og pappa var med meg gjennom det, men selv de sier jeg sto alene i alt. Det brant virkelig rundt meg. Det er minner jeg får opp for tiden og jeg kjenner jeg blir sinna av det. Sinna av at de ansatte på skolen ikke gjorde en dritt, men bare så på at det brant. Jeg. med mamma og pappa har sett gjennom noen papirer nå før jeg skal inn til DPS. Og det står svart på hvitt at jeg sto i alt alene. Og pappa mener dette er det som er roten til min angst og at jeg ikke har den grunnleggende tryggheten i meg. I går kveld, var jeg veldig ute av meg, Og jeg fikk enormt lyst til å besøke ungdomsskolen jeg gikk på og finne ut hvorfor de ikke gjorde noe og konfrontere de. Er det innafor? Og har de egentlig noe som helst på meg i arkivet dems tror dere? Anonymkode: 3519a...a31 Er faren din psykolog? Er han virkelig den rette til å vurdere hvor problemene dine kommer fra? Det høres heller ut som ansvarsfraskrivelse. Vent med å foreta deg noe til du har fått en vurdering fra DPS. Hva de mener at problemene dine skyldes. Og om de tror at det vil hjelpe deg å konfrontere ungdomsskolen. Kanskje vil det hjelpe deg å få snakke med noen på skolen, hvis du får en unskyldning. Men hvis de bare avviser alt, så vil du kanskje komme dårligere ut. Å først finne ut hva de har i elevmappa di kan nok være lurt. 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #5 Skrevet 12. desember 2023 Det høres ut som en veldig dårlig ide. Anonymkode: 34eaa...51e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå