AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #1 Skrevet 12. desember 2023 Dobbelstandard , du VS partner. Kom med anekdoter på ting/tinger din partner mener du ikke skal gjøre men synest ingenting er gal å gjør det selv. Anonymkode: 1935c...0aa
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #2 Skrevet 12. desember 2023 Ingen? Ble dere kvinner tatt på senga og se nå at andre regler gjelder ”han” men ikke dere? Anonymkode: 1935c...0aa 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #3 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dobbelstandard , du VS partner. Kom med anekdoter på ting/tinger din partner mener du ikke skal gjøre men synest ingenting er gal å gjør det selv. Anonymkode: 1935c...0aa Ligge med andre Anonymkode: 7ed87...47e 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #4 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen? Ble dere kvinner tatt på senga og se nå at andre regler gjelder ”han” men ikke dere? Anonymkode: 1935c...0aa Tror heller det er du som hadde blitt tatt på senga av å se hvor mye menn slipper unna med selv og krever av damen. Men ingen gidder å bidra i sånne tråder som bare er opprettet for å lage kjønssplid og finne grunner til å hate på kvinner som åpenbart er din agenda 🙃 Anonymkode: 3db5d...eb4 9 5
SPOCA Skrevet 12. desember 2023 #5 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ingen? Ble dere kvinner tatt på senga og se nå at andre regler gjelder ”han” men ikke dere? Anonymkode: 1935c...0aa Jeg har ingen slike eksempler, og samme gjelder meg. Et forhold fullt av dobbeltstandarder hadde aldri vært holdbart for meg i lengden. 9
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #6 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror heller det er du som hadde blitt tatt på senga av å se hvor mye menn slipper unna med selv og krever av damen. Men ingen gidder å bidra i sånne tråder som bare er opprettet for å lage kjønssplid og finne grunner til å hate på kvinner som åpenbart er din agenda 🙃 Anonymkode: 3db5d...eb4 Gi eksempel da. Du har sikkert mange! Anonymkode: 1935c...0aa 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #7 Skrevet 12. desember 2023 Kan svare for eksen.. Det var greit at hun kom med en kommentar om en mann, men drama om jeg gjorde det. Hun kunne ha mannlige venner, men krise i forholdet om jeg hadde det. Minste tegn til sjalusi fra meg var totalt uakseptabelt, samtidig som hun var sjalu hele tiden Forventet at jeg hadde selvironi med humor på min bekostning, noe jeg har null problem med, synes det er viktig med selvironi, men 3. verdenskrig om jeg tullet med henne. Lignende jeg erfart før også. Det er nok mange forhold der ute hvor de har veldig forskjellige "kjøreregler" Anonymkode: 1313b...026 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #8 Skrevet 12. desember 2023 Han stiller seg uforstående til om jeg er sjalu, selv om han kan være veldig sjalu selv. Heldigvis for ham er jeg naturlig så å si aldri sjalu og jeg takler hans sjalusi. Anonymkode: 98ffc...d6a
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #9 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Kan svare for eksen.. Det var greit at hun kom med en kommentar om en mann, men drama om jeg gjorde det. Hun kunne ha mannlige venner, men krise i forholdet om jeg hadde det. Minste tegn til sjalusi fra meg var totalt uakseptabelt, samtidig som hun var sjalu hele tiden Forventet at jeg hadde selvironi med humor på min bekostning, noe jeg har null problem med, synes det er viktig med selvironi, men 3. verdenskrig om jeg tullet med henne. Lignende jeg erfart før også. Det er nok mange forhold der ute hvor de har veldig forskjellige "kjøreregler" Anonymkode: 1313b...026 Sånne forhold er jo helt drepen, uansett hvilken vei det går. Og det er, tross hva TS later til å tro, relativt likt fordelt mellom kjønnene hvilken vei urimeligheten går. Anonymkode: 0dd3b...587 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #10 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sånne forhold er jo helt drepen, uansett hvilken vei det går. Og det er, tross hva TS later til å tro, relativt likt fordelt mellom kjønnene hvilken vei urimeligheten går. Anonymkode: 0dd3b...587 Om det er vanlig for menn har jeg ingen grunnlag for å si noe om, siden jeg ikke møter menn, men min erfaring er at dobbeltstandard på flere av de punktene er veldig vanlig blant kvinner ihvertfall, var vel senest i går jeg så flere som til og med forsvarte slik dobbeltstandard Anonymkode: 1313b...026 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #11 Skrevet 12. desember 2023 Vi er et heterofilt par, så jeg regner det ikke som dobbeltmoral, men som kjønnsforskjeller. Forstår så klart at det kan være vanskelig å navigere i verden, og at man føler seg tidvis snytt, dersom man har lært at menn og kvinner er like. Anonymkode: 80e17...423 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #12 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Om det er vanlig for menn har jeg ingen grunnlag for å si noe om, siden jeg ikke møter menn, men min erfaring er at dobbeltstandard på flere av de punktene er veldig vanlig blant kvinner ihvertfall, var vel senest i går jeg så flere som til og med forsvarte slik dobbeltstandard Anonymkode: 1313b...026 Og vi som ikke møter kvinner ser naturlig nok problemet mest hos menn, siden det er dem vi møter. (Det er heller ikke spesielt vanskelig å finne slike historier på forumet.) Men det er jo ikke det samme som at jeg tror vi kvinner er noe bedre. Kan vi ikke bare bli enige om at enkelte mennesker er gjennomsyret av dobbeltmoral, uansett kjønn, og at vi har det best uten slike i livene våre? Anonymkode: 0dd3b...587 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #13 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Og vi som ikke møter kvinner ser naturlig nok problemet mest hos menn, siden det er dem vi møter. (Det er heller ikke spesielt vanskelig å finne slike historier på forumet.) Men det er jo ikke det samme som at jeg tror vi kvinner er noe bedre. Kan vi ikke bare bli enige om at enkelte mennesker er gjennomsyret av dobbeltmoral, uansett kjønn, og at vi har det best uten slike i livene våre? Anonymkode: 0dd3b...587 Nei det er ikke vanskelig å finne, allerede dukket opp i tråden her Anonymkode: 1313b...026
Fremmed fugl Skrevet 12. desember 2023 #14 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han stiller seg uforstående til om jeg er sjalu, selv om han kan være veldig sjalu selv. Heldigvis for ham er jeg naturlig så å si aldri sjalu og jeg takler hans sjalusi. Anonymkode: 98ffc...d6a Tenker at dette ikke er dobbelstandard men ulike perspektiver. Jeg "vet" at jeg aldri vil gjøre noe mer enn å være venn med enn kvinnelig venn, og at relasjonen er uskyldig. Det kan ikke min kone vite. Og andre veien rundt.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #15 Skrevet 12. desember 2023 Han kunne være ute hele natten uten å gi beskjed, helvete var løs om jeg var en time for sen hjem. Og så videre. Vi var ikke sammen lenge. Anonymkode: 30c90...822 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #16 Skrevet 12. desember 2023 Jeg har selvsagt lov å leke med magen hans og dra han i sideflesket, erte han litt for at han pådratt seg noen ekstra kilo 😇 Motsatt vei er svært vågalt fra hans side. Lenge leve dobbeltmoral 🤭 Anonymkode: 869ae...bf0 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #17 Skrevet 12. desember 2023 Jeg er en dårlig mor om jeg kommer hjem fra julebord etter kl 23 eller vil sove lenge en dag. Han kan fint reise bort hele helger. Anonymkode: a73c4...848
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #18 Skrevet 12. desember 2023 ○Jeg måtte ha kameraovervåkning i gangen min. Han hadde ikke. ○Regler for bekledning, han hadde ikke ○Fikk ikke dra på fest uten han, det fikk han ○Han reagerte da jeg sa jeg hjalp pappa med tinder å så på mens han sveipa. Da han selv gjorde det samme med kompiser var det visst helt ok. Enda han så på det kjønnet han likte, det gjorde ikke jeg. ○ Jeg kunne ikke dra alene med barna mine å besøke familien sørpå. Han kunne flytte på hybel nesten to timer unna. Anonymkode: 59d55...e40 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #19 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg har selvsagt lov å leke med magen hans og dra han i sideflesket, erte han litt for at han pådratt seg noen ekstra kilo 😇 Motsatt vei er svært vågalt fra hans side. Lenge leve dobbeltmoral 🤭 Anonymkode: 869ae...bf0 🤮 Anonymkode: 028ca...ab9
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #20 Skrevet 12. desember 2023 Exen min krevde åpent forhold, og forventet at det betydde at vi begge kunne ha sex med KUN DAMER, siden han tross alt var hetero mens jeg var bi... Ble en ex, ja. Anonymkode: 384af...229 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå