Gå til innhold

Hvorfor går en del menn single gjennom livet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor på landet og kjenner en del menn som er single. Har tenk mange ganger, hva er grunnen??

Hørte om en som ble så redd når dama begynte å flørte med han, at han hoppet gjennom vinduet. Fikk angst 😅😇.

Vet også om de som bor på gard osv. Bodt sammen med sine foreldre, når de døde så ble de gående alene.

Tror de knapt har hatt sex. Kan det være en grunn?

Kunne dere damer blitt sammen med en som har hatt 0 sex og passert 40-50. Jeg bare spør

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De syns vel ikke de har behov da. Mange er faktisk single fordi det ønsker det

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Er man vokst opp på landet og ikke hatt særlig annen omgangskrets enn familien sin og kyra på gården og de andre mannfolka på nabogårdene så sier det seg selv at det er et mye mindre datingbasseng. Som alle andre så må man ut å eksponere seg og utvide omgangskrets og være sosial i forskjellig type miljøer for å øke sjansene for å finne en partner. At de ikke har hatt sex er ikke grunnen til at de ikke finner partner, ingen vet jo det om vedkommende. Grunnen er at de er altfor einstøinger og ikke utforsker verden og samfunnet utafor gården eller bygda 

Anonymkode: b0361...481

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet

For min del så handler det om interesser.

Altså, jeg har hatt kjæreste, sex etc, men det er mange år siden jeg sist hadde interesse for å date/kjæreste etc.

Jeg elsker livet mitt alene med meg og hundene mine. Jeg har ingen interesse av å dra et annet menneske inn i mitt liv. Det blir mer en hindring og til bry en hva det er en glede.

Jeg lever slik at jeg ferdes i ukesvis av gangen i fjellheimen. Også på vinteren, men enda mer sommer, vår, høst. Hjemmet mitt nå, er min gamle, primitive hytte som jeg var heldig å få bruksendring på for en del år siden. Her lever jeg og hundene mine uten vann, kloakk etc et godt stykke fra folk.

Jeg har valgt å leve sånn fordi det er slik jeg ønsker å leve livet. Jeg ønsker å leve det på denne måten og ikke med en kvinne.

Anonymkode: c8ec4...5c2

• Liker 4
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

For min del så handler det om interesser.

Altså, jeg har hatt kjæreste, sex etc, men det er mange år siden jeg sist hadde interesse for å date/kjæreste etc.

Jeg elsker livet mitt alene med meg og hundene mine. Jeg har ingen interesse av å dra et annet menneske inn i mitt liv. Det blir mer en hindring og til bry en hva det er en glede.

Jeg lever slik at jeg ferdes i ukesvis av gangen i fjellheimen. Også på vinteren, men enda mer sommer, vår, høst. Hjemmet mitt nå, er min gamle, primitive hytte som jeg var heldig å få bruksendring på for en del år siden. Her lever jeg og hundene mine uten vann, kloakk etc et godt stykke fra folk.

Jeg har valgt å leve sånn fordi det er slik jeg ønsker å leve livet. Jeg ønsker å leve det på denne måten og ikke med en kvinne.

Anonymkode: c8ec4...5c2

Du høres ut som en ordentlig foregangsperson ! Kudos til deg. Skulle ønske flere var som deg 😃

Anonymkode: 002a0...cbb

• Nyttig 1
Skrevet

Det ligger jo i første setningen. Du bor på landet, og de bor på landet. 

Så er det også slik at selv ganske middelmålige damer trenger ikke ta til takke med disse mennene. 

Anonymkode: 23f28...f2c

• Liker 1
Skrevet
Hmmmmmm skrev (55 minutter siden):

De syns vel ikke de har behov da. Mange er faktisk single fordi det ønsker det

Er ikke alle som ønsker det. Vet om en del. De tør ikke 

Skrevet

Jeg kjenner to menn midt i Trondheim by som er nesten 50 og evig single. Fantastiske menn. Han ene dater, men slipper aldri noen innpå seg. Han andre har også prøvd, men blir aldri noe. Er vel redd for å bli såret? 

Anonymkode: 9dbf4...7b0

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg kjenner to menn midt i Trondheim by som er nesten 50 og evig single. Fantastiske menn. Han ene dater, men slipper aldri noen innpå seg. Han andre har også prøvd, men blir aldri noe. Er vel redd for å bli såret? 

Hva er grunnen til at en som ønsker ikke da ikke får. Hva gjør han feil

Skrevet

Flere menn en kvinner, spesielt på bygda og i nord Norge. Forhåpentligvis blir det å rette seg opp med dagens flyktningstrøm til Norge.

Anonymkode: 70197...784

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Magwen skrev (1 time siden):

Bor på landet og kjenner en del menn som er single. Har tenk mange ganger, hva er grunnen??

Hørte om en som ble så redd når dama begynte å flørte med han, at han hoppet gjennom vinduet. Fikk angst 😅😇.

Vet også om de som bor på gard osv. Bodt sammen med sine foreldre, når de døde så ble de gående alene.

Tror de knapt har hatt sex. Kan det være en grunn?

Kunne dere damer blitt sammen med en som har hatt 0 sex og passert 40-50. Jeg bare spør

Det er fordi de ikke legger ned toalettlokket og dropper å klippe neglene. 

Anonymkode: 715f1...731

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg er singel fordi jeg trives best med det. Har hatt forhold, både seriøse og uforpliktende. Er absolutt ingen bortgjemt einestøing, har en sønn også.  Har en turnusjobb som gir en del langfri, og da liker jeg å reise.  Jeg  har flyttet fra byen og tilbake til bygda, men det er fordi jeg  vil bo billig og være gjeldfri og prioritere reising.  Har en fordel at jeg kan reise på rimeligre tidspunkt. Orker ikke "evige diskusjoner" med damer som ikke kan reise da.  Har kort og godt vant meg til en livsstil som ikke er helt A4.

Jeg har datet en del, men med årene blir det vanskelig å få damer med på særbo/uforpliktende forhold.  Alle Alle voksne damer skal jo ha det  så veldig seriøst og A4. Men selvfølgelig.... skulle det klaffe sånn, så .....   En annen ting er jo at man blir mer kresen med årene.

Nei, foreløpig har jeg det bra som jeg har det. 

Anonymkode: f7da7...9d9

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er singel fordi jeg trives best med det. Har hatt forhold, både seriøse og uforpliktende. Er absolutt ingen bortgjemt einestøing, har en sønn også.  Har en turnusjobb som gir en del langfri, og da liker jeg å reise.  Jeg  har flyttet fra byen og tilbake til bygda, men det er fordi jeg  vil bo billig og være gjeldfri og prioritere reising.  Har en fordel at jeg kan reise på rimeligre tidspunkt. Orker ikke "evige diskusjoner" med damer som ikke kan reise da.  Har kort og godt vant meg til en livsstil som ikke er helt A4.

Jeg har datet en del, men med årene blir det vanskelig å få damer med på særbo/uforpliktende forhold.  Alle Alle voksne damer skal jo ha det  så veldig seriøst og A4. Men selvfølgelig.... skulle det klaffe sånn, så .....   En annen ting er jo at man blir mer kresen med årene.

Nei, foreløpig har jeg det bra som jeg har det. 

Anonymkode: f7da7...9d9

Er mye slik som deg, jeg også. Jeg liker å leve utenfor a4-boksen, og hittil er dette noe som er uforenlig med noe kvinnfolk.

Anonymkode: 04656...892

Skrevet

TS: Finnes det ingen kvinner som går single gjennom livet altså?

Anonymkode: 734a1...166

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Flere menn en kvinner, spesielt på bygda og i nord Norge. Forhåpentligvis blir det å rette seg opp med dagens flyktningstrøm til Norge.

Anonymkode: 70197...784

Vet en del årdner seg thai dame. Skjønner ikke jeg. Er siste utvei synes jeg

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

TS: Finnes det ingen kvinner som går single gjennom livet altså?

Anonymkode: 734a1...166

Det er vel det også. Men synes det er flere menn enn damer. 

Hva er grunn til at damer finner seg lettere menn enn damene. Lager ei dame seg kontaktannonse så får hun mye natt

Skrevet

Bevisst valg for min del. Er hygienisk, velutdannet, ser godt ut/veltrent for alderen, og kan være sjarmerende. Er også mentalt i "vater", og har ingen antipati mot kvinner.

Hos meg handler det mest om at A4-livet aldri har vært tiltalende, og siden de fleste kvinner ønsker dette har jeg ikke truffet noen som deler min oppfatning. Det skal også sies at det er ekstremt sjelden jeg treffer noen jeg blir forelska i. Siste var vel for 20 år siden :), og tenker forelskelse er den dytten folk trenger for å komme litt på offensiven.

Anonymkode: b71fc...226

• Liker 1
Skrevet

kvinner er vel mest interessert i en urbanisert barnevakt mens hun selvrealiserer seg og nyter det gode livet i den friheten vi alle skal ha...og mesteparten av Norge er utenfor de urbane strøk, da faller mangen gjennom...så sånn er det...

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er stort overskudd av menn på landet, og da må det bli sånn.

• Liker 2
Skrevet
Magwen skrev (2 timer siden):

Hva er grunnen til at en som ønsker ikke da ikke får. Hva gjør han feil

Begge ønsker vel det, og jeg er litt usikker. Virker som de er litt redde for å bli såra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...