Gå til innhold

Selge alle vesker for å kjøpe Chanel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid ønsket meg en Chanel Classic Flap, men prisveksten gjør den nå langt utenfor rekkevidde. Jeg eier allerede noen designer vesker fra YSL, Mulberry og Gucci. Ville du ha solgt seks av disse for å investere i en Chanel-veske?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Juliv skrev (5 minutter siden):

Jeg har alltid ønsket meg en Chanel Classic Flap, men prisveksten gjør den nå langt utenfor rekkevidde. Jeg eier allerede noen designer vesker fra YSL, Mulberry og Gucci. Ville du ha solgt seks av disse for å investere i en Chanel-veske?

ja :D❤️ 

Anonymkode: 1ae17...852

• Liker 1
Skrevet

Hvis du blir mer lykkelig av å ha en veske, i stedet for flere, så gjør du det. 
Vil den ene vesken kunne oppfylle alle behovene de andre veskene dekker? 

Anonymkode: f0c05...feb

• Liker 2
Skrevet

Hmm, kommer an på hvor godt du liker de veskene du tenker på å selge. Hvis du har veldig lyst på veska, synes jeg du skal gjøre det. Vesker er en hobby. De fleste menn har mye dyrere hobbyer. Mannen min har for eksempel sykler som er dyrere enn en Birkin.

Anonymkode: f720d...152

• Liker 1
Skrevet

Er det en helt ny eller en vintage Chanel du tenker på å kjøpe ts? 

Anonymkode: 0d5b3...4de

Skrevet

Upopulær mening, men jeg synes ikke Chanel-vesker er så fine lenger. De har liksom blitt så standard og alle ønsker seg Channel. Hadde det ikke vært for den stive prisen hadde jeg nesten synes de var harry (sorry)... Mange andre vesker jeg heller ville hatt. Så jeg hadde ikke gjort det.

Men du må gjøre det du vil, det er jo du som skal bruke den 🙂

Anonymkode: faa3a...62b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.12.2023 den 16.32):

Upopulær mening, men jeg synes ikke Chanel-vesker er så fine lenger. De har liksom blitt så standard og alle ønsker seg Channel. Hadde det ikke vært for den stive prisen hadde jeg nesten synes de var harry (sorry)... Mange andre vesker jeg heller ville hatt. Så jeg hadde ikke gjort det.

Men du må gjøre det du vil, det er jo du som skal bruke den 🙂

Anonymkode: faa3a...62b

Enig med deg. Har i alle år ønsket meg en Chanel veske. Helt til «alle» influencere plutselig hadde Chanel. Prisen i seg selv er jo hårreisende, i tillegg til at jeg leser om dårlig kvalitet i forhold til tidligere. 

Holder meg til Celine. Ikke så «in your face» som Chanel😅

Anonymkode: d77eb...333

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde gjort det, ene og alene fordi da jeg da hadde hatt færre vesker å velge mellom. Kanskje du kan selge bare en eller to?

Ellers kjenner jeg igjen følelsen - jeg hadde også ønsket meg en klassisk Chanel-veske kjempelenge, og nå i høst fikk jeg endelig tak i en 👏🏻 Vintage fra 90-tallet til en overkommelig pris 😊

Anonymkode: 7fd92...e94

• Liker 1
Skrevet

Hvis du skal gjøre et kjøp bør du kjøpe vesken fra en fysisk butikk. Det har vært mange klager på kvaliteten etter kjøp fra nettbutikken de siste årene. Etter at chanel ble allemannseie har de slitt med å møte etterspørsel, som har medført slappere kvalitetskontroller og stadige  prisøkninger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...