AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #1 Skrevet 12. desember 2023 Hei. Jeg holder på med en fyr. Jeg er forelsket i han og han sier det er gjensidig. Vi bor et godt stykke bort fra hverandre og møtes maks en gang per uke. Jeg synes kommunikasjonen oss mellom har sklidd over til en mye mer seksuell tone med bilder frem og tilbake, jeg har lyst på deg osv. så da lurer jeg på… jeg føler at jeg blir mindre aktuell som kjæreste når jeg sender lettkledde bilder av meg selv, skriver hva jeg ønsker å gjøre med han osv og fokuset ligger der. Det tar liksom fokus vekk fra det emosjonelle. Jeg tror nok han liker det men kanskje på feil måte? hva tenker menn om det? Er det fint at ei dame byr på seg selv på dette punktet eller er det litt «turn off» sånn forholdsmessig? Hvordan blir man oppfattet når man sender sånne bilder og meldinger? skjønner at dette er individuelt men ønsker å høre. Anonymkode: ba042...362
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #2 Skrevet 12. desember 2023 Vi er i midten av 30-årene Anonymkode: ba042...362
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #3 Skrevet 12. desember 2023 Menn driter i det emosjonelle. Det burde du også. Anonymkode: 49b65...456 1
Mr X Skrevet 12. desember 2023 #4 Skrevet 12. desember 2023 Det hadde for min del vært et pluss at min kommende partner er erotisk/sensuell, både i ord og handling. 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #5 Skrevet 12. desember 2023 Er kvinne, men nettopp vært gjennom datingfasen. Vi hadde det litt likt. Heldigvis snakket vi på telefonen i tillegg om alt mellom himmel og jord. Da vi endelig hadde sex etter 3 uker med dating, og har fortsatt å ha sex ukentlig, så roet det seg litt og ble vel så mye "savner deg inntil meg", "skulle hatt deg i armkroken nå", "det er så deilig å sove med deg tett inntil meg" osv. Anonymkode: 3f3ba...f09
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #6 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Er kvinne, men nettopp vært gjennom datingfasen. Vi hadde det litt likt. Heldigvis snakket vi på telefonen i tillegg om alt mellom himmel og jord. Da vi endelig hadde sex etter 3 uker med dating, og har fortsatt å ha sex ukentlig, så roet det seg litt og ble vel så mye "savner deg inntil meg", "skulle hatt deg i armkroken nå", "det er så deilig å sove med deg tett inntil meg" osv. Anonymkode: 3f3ba...f09 Ja, det er kanskje litt det der jeg savner da. Vi har jo hatt sex en del ganger men er veldig lite «savner deg» og mer «jeg vil ha deg nå» Anonymkode: ba042...362
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #7 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): hva tenker menn om det? Er det fint at ei dame byr på seg selv på dette punktet eller er det litt «turn off» sånn forholdsmessig? Hvordan blir man oppfattet når man sender sånne bilder og meldinger? Jeg synes det er fint, og veldig turn on, også forholdsmessig. Jeg tror også det er viktig dersom dere har liten tid til å være sammen. At det tar mer og mer plass betyr ikke at alt handler om sex for han. Men at han savner deg, fysisk, og det er bra for deg. Jo mer han elsker deg, jo mer savner han deg. Det fysiske savnet gjør mest vondt for en mann. Du knytter han til deg ved å by på deg selv, du nedverdiger deg ikke i det hele tatt. Å bare prate om hverdagslige ting gir trygghet for begge, men fører dere ikke nærmere når utålmodigheten etter fysisk kontakt vokser. Tvert i mot, det kan øke frustrasjonen. Det kan være veldig frustrerende å være så nære og likevel ikke kunne ta på den du elsker. Dersom dere tenker å flytte sammen hjelper det han å holde ut i ventetiden. I en hverdag vil sex og intimitet formidles naturlig og ved enkel fysisk kontakt, da vil han være en normal partner, uten mer fokus på sex enn normalt, tror jeg. At du deler intime tanker, og lettkledde bilder, vil aldri støte han vekk eller gjøre deg uaktuell som partner, det skjer ikke. Aldri. Men du bør ikke overdrive, eller gjøre eller si noe du ikke kan stå inne for. Anonymkode: 7788b...248 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #8 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Jeg holder på med en fyr. Jeg er forelsket i han og han sier det er gjensidig. Vi bor et godt stykke bort fra hverandre og møtes maks en gang per uke. Jeg synes kommunikasjonen oss mellom har sklidd over til en mye mer seksuell tone med bilder frem og tilbake, jeg har lyst på deg osv. så da lurer jeg på… jeg føler at jeg blir mindre aktuell som kjæreste når jeg sender lettkledde bilder av meg selv, skriver hva jeg ønsker å gjøre med han osv og fokuset ligger der. Det tar liksom fokus vekk fra det emosjonelle. Jeg tror nok han liker det men kanskje på feil måte? hva tenker menn om det? Er det fint at ei dame byr på seg selv på dette punktet eller er det litt «turn off» sånn forholdsmessig? Hvordan blir man oppfattet når man sender sånne bilder og meldinger? skjønner at dette er individuelt men ønsker å høre. Anonymkode: ba042...362 Du må ikke spørre menn, og i alle fall ikke her inne, de vil bare si at det er så bra og de blir så forelsket osv. De vet jo ikke eller ser ikke selv hvordan de oppfører seg. Det du må gjøre er å spørre kvinner, hva slags erfaring de har med ulike menn. Min erfaring er at jo mer seksuell man er overfor en mann, jo mer kåt og barnslig blir han, og til slutt mister man lysten på han. Jo mer seriøs og streng man er, jo mer oppfører han seg som en bra mann, og jo mer får man lyst på mannen. Jeg har dessverre ingen løsning hvor mann og kvinne har like mye lyst, men jeg vet i alle fall at for min del er jeg mer komfortabel med å være den med mest lyst, fremfor at mannen er den som har mest lyst på meg. Anonymkode: 656c2...ec9 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #9 Skrevet 12. desember 2023 Det er han som ikke er kjærestemateriale. En mann som har respekt for deg og som vil noe seriøst dreier ikke samtalen inn på sex og spør om bilder osv. Her blir du brukt av en som later som han liker deg. Anonymkode: 3ee20...fc0 4 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #10 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er han som ikke er kjærestemateriale. En mann som har respekt for deg og som vil noe seriøst dreier ikke samtalen inn på sex og spør om bilder osv. Her blir du brukt av en som later som han liker deg. Anonymkode: 3ee20...fc0 Men det er jo fordi hun deler… Anonymkode: 656c2...ec9
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #11 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men det er jo fordi hun deler… Anonymkode: 656c2...ec9 Fordi han har lurt henne til å tro at han er følelsesmessig investert. Anonymkode: 3ee20...fc0
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #12 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi han har lurt henne til å tro at han er følelsesmessig investert. Anonymkode: 3ee20...fc0 Hun har latt seg lure ja. Men nå spør hun jo, så nå er hun på vei til å se sammenhengen. Anonymkode: 656c2...ec9
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #13 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hun har latt seg lure ja. Men nå spør hun jo, så nå er hun på vei til å se sammenhengen. Anonymkode: 656c2...ec9 Haha, gøy. Det er jo dette jeg er redd for. Latt meg lure.. jeg vet ikke. Han ringer hver dag og da dreier samtalene seg sjeldent om noe seksuelt. Vi har også kjent hverandre i over 1 år og det er først nå dette har begynt. Men ja, jeg tror ikke jeg har latt meg lure for jeg liker den tekstingen og bildene jeg også. Om noe, så tror jeg at han sliter med å overbevise meg om at han er seriøs hvis han faktisk er det fordi jeg er redd for å bli lurt Anonymkode: ba042...362
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #14 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det er han som ikke er kjærestemateriale. En mann som har respekt for deg og som vil noe seriøst dreier ikke samtalen inn på sex og spør om bilder osv. Her blir du brukt av en som later som han liker deg. Anonymkode: 3ee20...fc0 Det kan jo hende. Men en mann som er forelsket i en kvinne vil aldri snakke om sex eller sende lettkledde bilder når man er borte fra hverandre i starten? Høres jo litt kjedelig ut det også, om begge er ganske seksuelle av seg. Anonymkode: ba042...362 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #15 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Haha, gøy. Det er jo dette jeg er redd for. Latt meg lure.. jeg vet ikke. Han ringer hver dag og da dreier samtalene seg sjeldent om noe seksuelt. Vi har også kjent hverandre i over 1 år og det er først nå dette har begynt. Men ja, jeg tror ikke jeg har latt meg lure for jeg liker den tekstingen og bildene jeg også. Om noe, så tror jeg at han sliter med å overbevise meg om at han er seriøs hvis han faktisk er det fordi jeg er redd for å bli lurt Anonymkode: ba042...362 For all del… Ingen er enten seriøse eller useriøse. Vi lar oss alle påvirke. Er du seksuell mot menn så vil de oppfatte deg på en måte og være på en måte mot deg, som de for eksempel ikke er mot meg. Så kan du bare si at de ikke er seriøse, og at du ikke har noe ansvar. Anonymkode: 656c2...ec9
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #16 Skrevet 12. desember 2023 Mye erfaring der. Har hatt mange slike leddkledde/sexy bilder snap dialog med menn,ingen av de ble jeg kjæreste med. Min nåværende kjæreste var klar tydelig på at jeg var vakker og sexy,men han var utelukkende opptatt av den gode samtalen på meldinger og sendte meg aldri sexy bilder og ønsket ikke jeg heller skulle gjøre det for det var bare bonus at jeg var vakker,han ville bli kjent med den JEG var,mens jeg var nok litt "skadet" etter tinder livet og han hjalp meg forstå at jeg trengte ikke sende sexy bilder. Nå 8mnd etterpå hender det jeg sender et nakenbilde,han liker det godt men vi har funnet hverandre og er som erterris ennosjonelt,fysisk,psykisk alt. Mitt alt er han💝 Anonymkode: 10b7d...56e 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #17 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mye erfaring der. Har hatt mange slike leddkledde/sexy bilder snap dialog med menn,ingen av de ble jeg kjæreste med. Min nåværende kjæreste var klar tydelig på at jeg var vakker og sexy,men han var utelukkende opptatt av den gode samtalen på meldinger og sendte meg aldri sexy bilder og ønsket ikke jeg heller skulle gjøre det for det var bare bonus at jeg var vakker,han ville bli kjent med den JEG var,mens jeg var nok litt "skadet" etter tinder livet og han hjalp meg forstå at jeg trengte ikke sende sexy bilder. Nå 8mnd etterpå hender det jeg sender et nakenbilde,han liker det godt men vi har funnet hverandre og er som erterris ennosjonelt,fysisk,psykisk alt. Mitt alt er han💝 Anonymkode: 10b7d...56e Du var heldig! Mange kvinner treffer ikke slike menn som sier nei, så de må selv sette grenser. Anonymkode: 656c2...ec9 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #18 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Mye erfaring der. Har hatt mange slike leddkledde/sexy bilder snap dialog med menn,ingen av de ble jeg kjæreste med. Min nåværende kjæreste var klar tydelig på at jeg var vakker og sexy,men han var utelukkende opptatt av den gode samtalen på meldinger og sendte meg aldri sexy bilder og ønsket ikke jeg heller skulle gjøre det for det var bare bonus at jeg var vakker,han ville bli kjent med den JEG var,mens jeg var nok litt "skadet" etter tinder livet og han hjalp meg forstå at jeg trengte ikke sende sexy bilder. Nå 8mnd etterpå hender det jeg sender et nakenbilde,han liker det godt men vi har funnet hverandre og er som erterris ennosjonelt,fysisk,psykisk alt. Mitt alt er han💝 Anonymkode: 10b7d...56e Ja, du er heldig. Dette har jeg savnet etter å ha vært sammen med en svært seksuelt ivrig kar i noen år.. Ville ha sex første kvelden, og så bare fortsatte det med sex, sex, sex. Mange ganger om dagen. Så viste det seg at etter et år eller to, når jeg ikke klarte å henge med, at han ble sur og stille når jeg ikke ville ha sex på kvelden, selv om vi hadde hatt sex før på dagen. Da var det bare ryggen til og "natta". Han har hjemmekontor og runka hver dag, gjerne flere ganger, selv om jeg var borte i flere timer. Ville filme oss/meg i diverse situasjoner.. Jeg prøvde å si at det var for stort fokus på dette i forhold til den emosjonelle nærheten. Aldri et kompliment annet enn "sexy". Etterhvert syns jeg han ble mer pågående også, respekterte mine grenser på en dårlig måte. Hørte aldri på det jeg sa om ikkeseksuell nærhet, hvordan jeg tenner etc. Fikk litt flashbacks til mitt forhold når jeg leste innlegget til Ts.. Håper jeg tar feil. Anonymkode: 2f6ad...03c
Bamseklemmer Skrevet 13. desember 2023 #19 Skrevet 13. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 12.12.2023 den 8.39): så da lurer jeg på… jeg føler at jeg blir mindre aktuell som kjæreste når jeg sender lettkledde bilder av meg selv, skriver hva jeg ønsker å gjøre med han osv og fokuset ligger der. Det tar liksom fokus vekk fra det emosjonelle. Jeg tror nok han liker det men kanskje på feil måte? hva tenker menn om det? Er det fint at ei dame byr på seg selv på dette punktet eller er det litt «turn off» sånn forholdsmessig? Hvordan blir man oppfattet når man sender sånne bilder og meldinger? skjønner at dette er individuelt men ønsker å høre. Anonymkode: ba042...362 Lik høy sexlyst er så sexy🔥En kvinne bør ha to sider.. en del av kvinnen, bør være koselig, huslig og romantisk. Den andre delen, bør hun være ei skikkelig kåtsara🥰 Jo da TS.. det går fint å være dobbelagent i forholdet😁
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #20 Skrevet 13. desember 2023 Det har ikke så mye å si for relasjonen om du gir bjuder på eller ikke. Det er hvem du er som betyr noe. Og har han bestemt seg for at du er aktuell, er du det uansett - og vise versa Anonymkode: b6f02...afb 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå