Gå til innhold

Mye slim i halsen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem som har vart ganske lenge. Jeg har så mye seigt slim i halsen/luftveiene. Kan være vanskelig å hoste det opp for det er seigt, må hoste og harke mye for å løsne det. Kommer stadig tilbake ila dagen og føler ofte jeg må kremte. Hva kan dette være? Er ellers en frisk person. 

Anonymkode: ed26c...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må også legge til at det hemmer meg litt når jeg trener også, irriterende å måtte hoste og harke når jeg i tillegg er andpusten under treningsøkten, og får ofte en hvesende pust, helt til jeg dår løsnet slimet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som jeg har tråkket i et minefelt her. Er visst en, eller flere, som har laget slike tråder før. Beklager at jeg ikke så det. 

ts

Ryddet for sitat av slettet innhold og svar til dette. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ser ut som jeg har tråkket i et minefelt her. Er visst en, eller flere, som har laget slike tråder før. Beklager at jeg ikke så det. 

ts

Ryddet for sitat av slettet innhold og svar til dette. Perelandra, mod. 

Hei, TS!

Det er en dame (har sett henne på FB også), som har startet uhorvelig mange tråder, og besvart og dratt frem mange gamle tråder også, om følelsen av å ha "noe" i halsen. Altså et fremmedlegeme som gjør at hun sliter med å spise, drikke osv. Denne damen har helseangst på høøøøyt nivå. Hun spammet i en gruppe for angst på Facebook også, som sagt. Men det kunne jo ikke du vite. 

Og til de som skriver "bare oppsøk lege", dette er et underforum som heter "kropp og helse".

Jeg har ikke noen gode svar til deg egentlig, TS. Men jeg sliter med det samme selv. Virker ofte å bli enda mer slimete når jeg spiser mat i perioder. Jeg mistenker at det har noe med allergi å gjøre. Jeg er også tett i nesa av og på hele året rundt, og renner i øynene av og på. Jeg er veldig dårlig på å gå til legen, og skulle sikkert gjort noe med det. Kanskje det er noe som har en quick fiks, ikke vet jeg.

Lykke til! 🙂 

Anonymkode: 2465c...7dd

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du har fibrose i lungene som Mette Marit har. Gå til legen, det finnes medisiner. 

Anonymkode: 1a21d...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...