Gå til innhold

Date kvinne som har fått barn på egenhånd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en flott, selvstendig kvinne på Tinder med et barn, og nå etter kaffedate så får jeg vite at hun har fått barnet på egenhånd, dvs donor. 

Blir litt satt ut, er ikke noe jeg har tenkt på. Hun sier at hun har gode avtaler om pass av barn, så vil kunne passe med min 50% ordning. 

Jeg har sagt jeg ikke skal date 100%alenemødre, som ofte har litt issues med barnefar, men her er det jo "ingen", og hun er kjempespennende!

Ser hun etter en barnefar eller er dette stort sett velorganiserte kvinner som ikke har planlagt en mann inn i livet sitt? 

Anonymkode: f6e33...f1d

Videoannonse
Annonse
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Litt dobbeltmoralsk eller? Plenty av menn med barn med issues med barnemor👀

Uansett. Er umulig å vite hva hun er ute etter, men fikk hun barn alene virker hun ikke særlig desperat etter en pappa til ungen. Kun kjæreste.

Skrevet

Jeg har valgt å få barn alene med donor. Jeg kom til et punkt i livet hvor ønsket om å bli mamma var veldig sterkt, men jeg hadde ikke truffet den rette enda. Har vokst mye på opplevelsen og føler meg mer selvsikker på hva jeg har å gi i et forhold og hva jeg ikke vil godta. Nå har jeg egentlig skapt meg mitt eget drømmeliv og har plass til en mann. Det føles bedre ut å treffe en mann slik vs hvordan det var før barn hvor jeg egentlig var avhengig av å finne en mann som ville ha barn med meg for å få det livet jeg ønsker. Er åpen for å treffe en mann nå, men det er ikke med tanke på finne en 'pappa' til barnet mitt. Men godt forbilde vil jeg at han skal være. 

Anonymkode: 0b824...04e

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

TS har delt omsorg for eget barn men ønsker ikke date en kvinne som har det samme? Spesielt.. 

Anonymkode: adee4...9eb

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet

Ts du har selv barn,men skeptisk til ei uten barnefar til barnet fordi du er redd hun ikke har nok barnefri samt at hun leter etter en "far" kanskje. Spesielt....tror neppe du ts er mer ettertraktet med dine barn på slep... Bare at du er så usikker at du må poste det her.. 🤷

Anonymkode: dcd16...113

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts du har selv barn,men skeptisk til ei uten barnefar til barnet fordi du er redd hun ikke har nok barnefri samt at hun leter etter en "far" kanskje. Spesielt....tror neppe du ts er mer ettertraktet med dine barn på slep... Bare at du er så usikker at du må poste det her.. 🤷

Anonymkode: dcd16...113

Jeg får inntrykk av at ts egentlig er ganske begeistret både for Tinderdaten sin og at hun har barn uten far i bildet. Men at dette med donor er nytt så han trenger å lufte litt

• Liker 2
Skrevet

Spør du meg vil det være mye mindre kompliser å date en dame med barn uten far. 

Anonymkode: bd760...c24

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg får inntrykk av at ts egentlig er ganske begeistret både for Tinderdaten sin og at hun har barn uten far i bildet. Men at dette med donor er nytt så han trenger å lufte litt

TS her, og dette stemmer. I utgangspunktet vil jeg ha kvinner som har barn, men da 50/50, og ikke 100%. Jeg kan også få et barn til om jeg møter noen uten, er 40 år. Min match er sterk dame og helt anderledes en 100% alenemødre jeg har møtt! Tror nok jeg fortsetter og tar sjansen, da jeg tror hun kun har vært uheldig med sine tidligere menn

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

TS her, og dette stemmer. I utgangspunktet vil jeg ha kvinner som har barn, men da 50/50, og ikke 100%. Jeg kan også få et barn til om jeg møter noen uten, er 40 år. Min match er sterk dame og helt anderledes en 100% alenemødre jeg har møtt! Tror nok jeg fortsetter og tar sjansen, da jeg tror hun kun har vært uheldig med sine tidligere menn

La oss for hennes del håpe hun ikke er "uheldig" med deg.. 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

La oss for hennes del håpe hun ikke er "uheldig" med deg.. 

TS her. Godt du er verdig KG og viser den positive holdningen til menn dere er kjent med!

Jeg er her for å forstå mer, og går inn i et forhold med ønske om å skape et godt tospann. Tror ikke på hell eller uhell, og er villig til å jobbe hardt for å få til et godt samliv, da jeg vet det kreves. Her var jeg bare litt nysgjerrig på damer som får barn uten mann, og nå har jeg lest artikler om det med intervju, og tror dette kan være en spennende match!

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ser hun etter en barnefar eller er dette stort sett velorganiserte kvinner som ikke har planlagt en mann inn i livet sitt? 

Hun ser jo ikke etter en far. Da hadde hun ikke fått barn via donor.

Anonymkode: 4b9b0...77e

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, WhisperingWind said:

Litt dobbeltmoralsk eller? Plenty av menn med barn med issues med barnemor👀

Hvordan kan du vite at han er dobbelmoralsk når han ikke har sagt noenting om alenefedre?

Anonymkode: 88ae7...1b4

Skrevet

Jeg har fått barn med bruk av donor, og ungen min kaller kjæresten min pappa. Det gjorde han på eget initiativ fordi det var et behov ungen hadde. Kjæresten min tok det på strak arm. Så tenker du må være inneforstått med at du går også inn i relasjon med en selvstendig liten tass med egne meninger. 

Anonymkode: e03ce...ea5

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har fått barn med bruk av donor, og ungen min kaller kjæresten min pappa. Det gjorde han på eget initiativ fordi det var et behov ungen hadde. Kjæresten min tok det på strak arm. Så tenker du må være inneforstått med at du går også inn i relasjon med en selvstendig liten tass med egne meninger. 

Anonymkode: e03ce...ea5

TS her: Jeg har unger og er glad I barn, og forventer ikke annet at de har egne meninger😀

Men tar en ting av gangen, får treffe moren først og se om hun liker meg før jeg tenker på hva gutten skal kalle meg...

Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan kan du vite at han er dobbelmoralsk når han ikke har sagt noenting om alenefedre?

Anonymkode: 88ae7...1b4

Han skriver han har barn 50%?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

TS har delt omsorg for eget barn men ønsker ikke date en kvinne som har det samme? Spesielt.. 

Hun har jo ikke delt omsorg.

Anonymkode: 53ac6...d8e

Skrevet

Ute etter en barnefar?! Er jo motsatt. Jeg vurderer å få barn med donor nå selv om jeg har maaange menn etter meg som vil noe seriøst. Men jeg er ikke interessert i akkurat dem, og da vil jeg heller få barn alene, orker ikke være fanget i noe dårlig bare fordi jeg har lyst på barn. Eneste som stopper meg er dårlig samvittighet for barnet som ikke vil ha en far. 

Anonymkode: a140b...48a

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Lykke til, det høres ut som du har truffet en interessant og sterk dame.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...