AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #1 Skrevet 12. desember 2023 Skjønner meg ikke på han, en dag er han mer varm, en dag flørter han, en dag er han kald, virker som han er for det meste kald.. forstår meg ikke helt på nordmenn kan noen forklare denne holdningen? noen som har opplevd det? Anonymkode: c58f3...189
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #2 Skrevet 12. desember 2023 Han er en dust og han prøver holde deg på gress. La han gå og la han leke med noen andre, og så kan du heller finne deg en fin fyr som bryr seg om hvem du er, og ikke om hvem han ønsker at du skal være for han. Anonymkode: e39d2...9a5 2 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 12. desember 2023 #3 Skrevet 12. desember 2023 Hva forhold har du til dette menneske?
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #4 Skrevet 12. desember 2023 Det er sånn fuckboys og emosjonelt utilregnelige personer holder på. Han leker med følelsene dine og er ikke interessert i noe seriøst Anonymkode: 0fc5f...bac 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #5 Skrevet 12. desember 2023 Oppfører seg bare som den gjennomsnittlige kvinnen. Driver med spel. Ja, for det meste er det egosentriske behov som ligger under. Anonymkode: bee0b...d12
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #6 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Han er en dust og han prøver holde deg på gress. La han gå og la han leke med noen andre, og så kan du heller finne deg en fin fyr som bryr seg om hvem du er, og ikke om hvem han ønsker at du skal være for han. Anonymkode: e39d2...9a5 Men det verste er at han er et veldig ordentlig menneske egentlig, kanskje jeg bare ikke er hans type. Han sa jo jeg var perfekt osv når han var med meg. Anonymkode: c58f3...189
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #7 Skrevet 12. desember 2023 WhisperingWind skrev (58 minutter siden): Hva forhold har du til dette menneske? Kjent han via vi har jobbet sammen tidligere, han er egentlig veldig snill men kanskje prensentasjonangst eller bare jeg ikke er egentlig hans type jente. Anonymkode: c58f3...189
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #8 Skrevet 12. desember 2023 Jeg tror en type menn har vært slik til alle tider. Jeg hadde ihvertfall tendensen til å tiltrekke meg slike da jeg var ung på 90-tallet. Mitt beste råd er å la de være, men vet det ikke alltid er så lett. Anonymkode: bcc72...9c6 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #9 Skrevet 12. desember 2023 Kort og presis så blir vel forklaringen: rasshøl. Finn en annen. Anonymkode: f0d79...fba 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #10 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Skjønner meg ikke på han, en dag er han mer varm, en dag flørter han, en dag er han kald, virker som han er for det meste kald.. forstår meg ikke helt på nordmenn kan noen forklare denne holdningen? noen som har opplevd det? Anonymkode: c58f3...189 Du forstår deg ikke helt på nordmenn? Hvor er du fra selv? Med tanke på om det er en annen mannskultur. Anonymkode: 6f426...5f3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #11 Skrevet 12. desember 2023 Dater også en sånn mann. Han er usikker på seg selv og spes når det kommer til sex. Jeg ønskte gi han tid og får å bli bedre kjent, men nå holder jeg på å gi opp pga utviklingen går for treigt! De er nok begge emosjonell umoden/utilgjengelig! Anonymkode: 1a07d...8ae
Andro Skrevet 12. desember 2023 #12 Skrevet 12. desember 2023 Du blir manipulert, og målet er å holde deg engstelig og usikker. 1
Gjest CamillaCollett Skrevet 12. desember 2023 #13 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kjent han via vi har jobbet sammen tidligere, han er egentlig veldig snill men kanskje prensentasjonangst eller bare jeg ikke er egentlig hans type jente. Anonymkode: c58f3...189 Han er ikke "egentlig" snill. Det er ikke noe som heter det. Enten oppfører han seg ordentlig og er snill, eller så er han det ikke. Og han er det definitivt ikke, så det er ingen vits i å håpe på at du får noe annet enn akkurat dette her.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #14 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kjent han via vi har jobbet sammen tidligere, han er egentlig veldig snill men kanskje prensentasjonangst eller bare jeg ikke er egentlig hans type jente. Anonymkode: c58f3...189 Det har ikke noe med deg å gjøre men at han er emosjonelt utilgjengelig og ikke moden nok for noe seriøst og trygt. Anonymkode: 0fc5f...bac 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #15 Skrevet 12. desember 2023 Eksen var sånn, en dag følte jeg meg som verdens mest elskede mann, for så å bli behandlet mer som en bekjent enn kjæreste dagen etter, helt uten at noe har skjedd. Bare kom deg vekk, slike relasjoner blir man bare ødelagt av, og sannsynlig vil det aldri endre seg Anonymkode: 1f5d9...17a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå