AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #1 Skrevet 12. desember 2023 Kjæresten min og jeg har lyst til å kose oss litt ekstra og prøve, kanskje flere, ulike sexleketøy. Hva anbefaler dere som har erfaring på området? Anonymkode: a0e9b...a1d
John McClane Skrevet 12. desember 2023 #2 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Kjæresten min og jeg har lyst til å kose oss litt ekstra og prøve, kanskje flere, ulike sexleketøy. Hva anbefaler dere som har erfaring på området? Anonymkode: a0e9b...a1d Oisann! Helt uten erfaring altså, nesten godt gjort det i disse dager. Dildo/rabbitt med god glidekrem er startkontingent for de med dårlig råd. Har du penger så kjør på med det du liker og som tenner dere. Men snakk, spør og lytt, fortell og bli enige. Hun kan selvsagt få en monstersuksessen som hun kun bruker alene om du ikke liker det og du kan kjøpe en fleshlight med alt inkl som du bruker alene og den andre ikke liker det. Men prøv sammen først og finn ut hva den andre liker og motsatt. Ikke press på, ta et steg av gangen om den ene er usikker. Men er begge klar så er det bare å handle! Anbefaler å kjøpe en vibrator for mann som koster litt, det er digg å bruke men også for henne å se på. Og en digg dildo med rabittører til henne, se gjerne hvor deilig hun har det der hun vrir seg alene, stønner og ikke får nok av de ørene…😁 1
Blåjojo Skrevet 12. desember 2023 #3 Skrevet 12. desember 2023 Anbefaler vibrator. Gjerne en som kan brukes på begge og som kan brukes til penetrering. . Penis-ring er også å anbefale. Gjerne med butplug om han liker det. Evt. en butplug med vibrering. 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #4 Skrevet 12. desember 2023 buttplugs, vibratorer, dildoer i forskjellige størrelser. Penisringer, gjerne vibrerende. Anonymkode: 9c9bd...396 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå