AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #1 Skrevet 11. desember 2023 Og så hadde sex med samme kjønn, hva skjedde etterpå? Ble det tydelig at du var biseksuell/bifil, eller omvendt? Er selv veldig nysgjerrig på jentesex, men ikke tatt steget enda 😅 Også litt redd for at fantasien min skal bli "ødelagt", selv om jeg er 99% sikker på at jeg hadde elsket der hva er deres erfaringer? Anonymkode: c1dcb...457
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #2 Skrevet 12. desember 2023 Vet ikke enda dessverre 😂 Men håper å finne ut av det en dag. Er nok sikkert minst 80% hetero og tror ikke det ville gitt meg noen åpenbaring, men kunne tenkt meg å prøve sex med en mann. Anonymkode: 7d3db...40e 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #3 Skrevet 12. desember 2023 Jeg var bi curious, prøvde og fant ut at jeg er heterofil Anonymkode: 258e1...81a 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #4 Skrevet 12. desember 2023 Jeg er heterofil og vil kun forelske meg i menn, men når det kommer til den sexuelle akten, spiller ikke kjønn så stor rolle. Det viktigste er å gi nytelse til den jeg er med. Kvinner har mye mykere hud og det er interessant å prøve å gjøre de tingene jeg liker selv, men jeg synes ofte det er vanskeligere å lese hva kvinner liker enn menn. I mitt begrensede utvalg har jeg fått mer respons fra en del menn. Anonymkode: 33898...acc
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #5 Skrevet 12. desember 2023 Jeg er veldig lite binysgjerrig. Dersom jeg skulle gjøre noe med samme kjønn ville det vært bare om det var opphissende for partneren min. Å gjøre partner opphisset er alltid deilig. Anonymkode: 60820...fea 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #6 Skrevet 12. desember 2023 Prøvde litt i ungdommen, men det var bare for å prøve, har med årene følt en mer dragning mot å utforske det enda mer Anonymkode: a56e6...b47
anon01 Skrevet 12. desember 2023 #7 Skrevet 12. desember 2023 Fant ut at jeg fint kan ha sex med samme kjønn, men får ingen følelser for samme kjønn. Har ihvertfall ikke enda fått det. Men jeg tenker at jeg ikke setter meg selv i en bås, jeg er ikke opptatt av å finne ut av "hva" jeg er. Jeg foretrekker å ha sex med menn, da jeg elsker penis. Hvem vet hva fremtiden bringer, kanskje jeg synes transkjønnede er noe for meg, kanskje ikke. Who knows, and who cares? 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #8 Skrevet 12. desember 2023 Jeg har fått bekreftet at tiltrekning og estetikk er viktigere enn kjønn. Jeg er egentlig en utpreget heterofil mann, men ville mye heller ha sex med en mann jeg syntes så bra ut og som jeg hadde kjemi med, enn en kvinne jeg ikke kjente noen tiltrekning til. De få gangene jeg har hatt seksuell nærhet med en annen mann har det ikke vært hverken unaturlig eller frastøtende. Anonymkode: 2e988...9c8 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #9 Skrevet 12. desember 2023 Jeg var nysgjerrig og testet det ved et par anledninger. Var ikke noe for meg. Eneste jeg kan gjøre med andre kvinner er å onanere sammen. Liker å se på og høre, men ikke å fysisk gjøre noe med den andre. Mannen min har blitt bi-nysgjerrig med årene og vi har lyst til å utforske den delen sammen. Anonymkode: e674d...179
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #10 Skrevet 12. desember 2023 Binysgjerrig my ass! Det handler bare om å være nysgjerrig seksuelt og finne ut av ting. Hvorfor må alt som handler om å være nysgjerrig seksuelt ha ordet bi i seg? Dette har ingenting med bi å gjøre. Anonymkode: 17668...8b3 1
Even Tuell Skrevet 12. desember 2023 #11 Skrevet 12. desember 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Binysgjerrig my ass! Det handler bare om å være nysgjerrig seksuelt og finne ut av ting. Hvorfor må alt som handler om å være nysgjerrig seksuelt ha ordet bi i seg? Dette har ingenting med bi å gjøre. Anonymkode: 17668...8b3 Litt for å skille det fra andre ting man er nysgjerrig på ... anal-nysgjerrig? BDSM-nysgjerrig? trekant-nysgjerrig? swinger-nysgjerrig? bli-sett-nysgjerrig? Det er så mange ting folk kan være nysgjerrige på. Bi er bare en ting. Selv om du kanskje misliker merkelapper, så er det av og til litt praktisk å bruke dem for at man enklere skal forstå hva man mener. Skriver en kvinne at hun er bi-nysgjerrig så skjønner vi at hun stort sett bare har hatt sex med menn ... men kanskje kunne tenke seg å prøve sex med en kvinne. To linjer tekst redusert til ett ord. Svært effektivt! 😉 5
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #12 Skrevet 12. desember 2023 Even Tuell skrev (6 minutter siden): Litt for å skille det fra andre ting man er nysgjerrig på ... anal-nysgjerrig? BDSM-nysgjerrig? trekant-nysgjerrig? swinger-nysgjerrig? bli-sett-nysgjerrig? Det er så mange ting folk kan være nysgjerrige på. Bi er bare en ting. Selv om du kanskje misliker merkelapper, så er det av og til litt praktisk å bruke dem for at man enklere skal forstå hva man mener. Skriver en kvinne at hun er bi-nysgjerrig så skjønner vi at hun stort sett bare har hatt sex med menn ... men kanskje kunne tenke seg å prøve sex med en kvinne. To linjer tekst redusert til ett ord. Svært effektivt! 😉 Det er ingen som skriver nysgjerrig om de tingene du ramser opp. Da skriver folk bare at de vil prøve det ut. Hvorfor ikke bare skrive at man vil prøve sex med samme eller motsatt kjønn da? Mange har jo vanskelig for å respektere bifile, men bruke bi som slang for alt mulig gjør folk allikevel . Anonymkode: 17668...8b3 1
pantyhoselover Skrevet 13. desember 2023 #13 Skrevet 13. desember 2023 Har lyst å prøve å suge pikk for å kjenne hvordan det føles å ha en stiv pikk i munnen, og få den til å sprute. Tenner ellers ikke på menn, men å kjenne følelsen av en stiv kuk i munnen fantaserer jeg om. Siden jeg ellers er heterofil og lever heterofilt vurderer imidlertid risikoen for stor... 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #14 Skrevet 13. desember 2023 Glad for å ha prøvd begge deler! Som ung var jenter aboslutt mest attraktivt (er dame selv), og synes gutter og menn var null tiltrekkende fysisk, altså virkelig null. Når jeg lå med menn lukket jeg øynene og tenke på damer. Men så har det snudd med alderen (er 30), og nå er plutselig menn spennende på den måten. Men har alltid kalt meg selv heterofil, for jeg har aldri klart å bli forelsket i en jente/dame, mens menn alltid har hatt en sånn mental "makt" over meg. Anonymkode: 08c6f...3ca
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #15 Skrevet 13. desember 2023 pantyhoselover skrev (1 time siden): Har lyst å prøve å suge pikk for å kjenne hvordan det føles å ha en stiv pikk i munnen, og få den til å sprute. Tenner ellers ikke på menn, men å kjenne følelsen av en stiv kuk i munnen fantaserer jeg om. Siden jeg ellers er heterofil og lever heterofilt vurderer imidlertid risikoen for stor... Slik har jeg det også. Har veldig lyst til å smake en pikk, men har aldri møtt en mann jeg ville suge. Er i langvarig forhold så det blir nok aldri forsøkt. Anonymkode: 879a4...e8f 1
lh45 Skrevet 13. desember 2023 #16 Skrevet 13. desember 2023 (endret) Har blitt mer og mer tent på sex med menn så det har jeg utforsket. Ikke forelsket i menn, kun sex. Mest oralsex men har også nydt å bli knullet. Nå er det sex med en flott shemale som jeg drømmer om 🥰 Endret 13. desember 2023 av lh45
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #17 Skrevet 14. desember 2023 Bifil er jeg ikke, jeg kunne ikke forelsket meg i ei dame eller vært i forhold med ei, men jeg tenner på damer og er absolutt biseksuell. Var over 30 før jeg tok steget og hadde sex med damer, men det ga kun mersmak. "Heldigvis" er både jeg og samboeren min biseksuelle og vi er veldig åpne med hverandre, så vi har et sexliv som også involverer andre (men da kun sammen), og vi ligger med både damer og menn. Anonymkode: 05fa4...8a8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå