AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #1 Skrevet 11. desember 2023 Broren min har lurt sønnene sine til å kalle meg "onkel runkel". Jeg syntes det var morsomt de to første gangene, men nå er jeg lei. Kjenner at det går litt inn på meg selv om de sannsynligvis ikke vet hva det betyr. Tror de merker at jeg blir litt ubekvem også. Barn liker den makten. Anonymkode: 2ce92...1f2
hudorm1 Skrevet 11. desember 2023 #2 Skrevet 11. desember 2023 Den store virkelige verden er grusom. Børst det av deg. De er barn. Du er en vokse mann.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #3 Skrevet 11. desember 2023 Broren din er et mehe. Ta frem den strenge stemmen og si at de skal slutte å kalle deg det. Dette er bare pinlig. For broren din hovedsakelig Anonymkode: b8c49...e25 5
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #4 Skrevet 11. desember 2023 Onkel by-i-Tyskland? Anonymkode: 9e1de...6c1 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #5 Skrevet 11. desember 2023 Vi gikk rundt å sa dildo, uten å vite hva det var. Bare at ordet var morsomt å uttale, helt til en forelder klikka, stoppa jo å si det men skjønte ikke hvorfor dengang Anonymkode: 6cb0e...280 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #6 Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Broren min har lurt sønnene sine til å kalle meg "onkel runkel". Jeg syntes det var morsomt de to første gangene, men nå er jeg lei. Kjenner at det går litt inn på meg selv om de sannsynligvis ikke vet hva det betyr. Tror de merker at jeg blir litt ubekvem også. Barn liker den makten. Anonymkode: 2ce92...1f2 Litt morsomt var det, det må jeg innrømme. Men ja, jeg hadde nok begynt med å si det til broren din og hvis de fikk lov til å fortsette.. må man(n) så må man(n) irettesette dem. Anonymkode: 731c7...4e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå