AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #1 Del Skrevet 11. desember 2023 Etter 15 år krever dama at jeg kjøper julegaver til familien min i år og mener det er på tide at jeg involveres i julegavehandel :(, Det er litt krise for jeg klarer ikke bestemme meg for noen verdens ting og jeg kjøper alltid rett før julaften. Til bestemor må jeg sende gave og kjøpe i morgen. Men hva skal en kjøpe til en snart 88 år gammel dame? Hun drikker ikke alkohol, så likør eller vin er bare å glemme og er uaktuelt uansett pg av alder. Anonymkode: 14bd6...7f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #2 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hva skal en kjøpe til en snart 88 år gammel dame? Hun drikker ikke alkohol, så likør eller vin er bare å glemme og er uaktuelt uansett pg av alder. Anonymkode: 14bd6...7f3 Greit nok at hun ikke drikker alkohol, men hvorfor er det uaktuelt pga alder? Skal ikke gamlinger få kose seg med en likør? Anonymkode: 1b8fd...3a4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #3 Del Skrevet 11. desember 2023 Tja... Er hun frisk? Har hun "alt" eller er det noe hun trenger? Pris? Har hun god råd, eller er hun fattig minstepensjonist? Anonymkode: 8f372...ed8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #4 Del Skrevet 11. desember 2023 Konfekt, tøfler, ullhansker i gåveeske fra Apotek 1, duftlys, dusjolje som lukter godt, julehefte, god hjemmelaget saft fra helsekost butikken, Hjemmet, Norsk Ukeblad abonnement Anonymkode: 8af11...f34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #5 Del Skrevet 11. desember 2023 Dumt det må sendes. Ellers ville jeg anbefalt hjemmelagde pepperkaker og blåmuggost (og portvin). Ulltøy/trøye kan også være bra, kari traa har mye fint. Anonymkode: eb53d...2c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 11. desember 2023 #6 Del Skrevet 11. desember 2023 Ikke at jeg er noen ekspert, men de fleste som er oppvokst på den tiden er som regel veldig "jordnære", og setter nok størst pris på enkle ting som postkort, telefonsamtale, eller familiebilder og den slags... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lineaaa Skrevet 11. desember 2023 #7 Del Skrevet 11. desember 2023 Vitaminer fra apotek, god hudkrem, gavekort hos hennes faste frisør, abonnement på et ukeblad hun liker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #8 Del Skrevet 11. desember 2023 Kalender som det er plass til å skrive ting i de rutene for hver dag, ei bok om 2. verdenskrig eller bok om lokalhistorie der hun bor/er fra. Fysiske bilder i et album av dere barnebarna og ting dere har tatt bilde av i 2023. Billetter til konsert/teater for 2 personer der hun bor så kan hun invitere med en venn. Anonymkode: a4428...116 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #9 Del Skrevet 11. desember 2023 Mine besteforeldre liker veldig godt julehefter om julen før i tiden, pleier å komme ut noen fine hver desember, kjøpes i dagligvarebutikker. Sammen med en stor eske Ferrero Roche-sjokolade, kan hun kose seg i julen. Anonymkode: 94e55...686 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #10 Del Skrevet 11. desember 2023 Min bestemor døde i år 92 år gammel, hver jul ønsket hun seg og fikk bøker. Leste med forstørrelsesglass hvis skriften var liten. Anonymkode: 8f05b...a43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #11 Del Skrevet 12. desember 2023 Når det må sendes, ulltrøye og sjokolade. Anonymkode: 8072d...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #12 Del Skrevet 12. desember 2023 Ullsjal, ulltrøye, sjokolade, håndkrem, ullpledd, bok hvis hun leser (spør hva de anbefaler i bokhandelen, få med byttelapp). Anonymkode: 6be1c...646 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #13 Del Skrevet 12. desember 2023 Gravplass Anonymkode: 69209...75a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 12. desember 2023 #14 Del Skrevet 12. desember 2023 Abonement på et ukeblad🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #15 Del Skrevet 12. desember 2023 Blomster, mange blomsterbutikker tilbyr levering. Hva med en fin blomsteroppsats? Diverse forbruksting, som telys, servietter, sjokolade, kaffe Ulltrøye Anonymkode: 14edd...db3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #16 Del Skrevet 12. desember 2023 Bor hun hjemme eller på institusjon? Gå i et parfymeri og be om en god håndkrem, ansiktskrem eller noe annet til en dame på 88. Anonymkode: 5ce85...569 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #17 Del Skrevet 12. desember 2023 En god krem, ulltrøye, ullsokker eller juleblomster? Anonymkode: e723e...d94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 12. desember 2023 #18 Del Skrevet 12. desember 2023 Hva med å bestille en fin julebukett til henne? Eller oppsats? Da kan man også ofte legge til cider, sjokolade osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå