Gå til innhold

Hva er din favoritt julekake?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis jeg bare måtte velge én blir det bordstabelbakkels. I år baker vi pepperkaker, shortbread, kransekake, kokosmakroner, strull og bordstabelbakkels. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krumkaker og kolakaker, de går ned på høykant(og er lette å lage for meg som ikke trives på kjøkkenet).

Anonymkode: 4b575...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymus Notarius

Berlinerkranser er de beste. Men de må være hjemmelagde.

Men når det gjelder pepperkaker, synes jeg faktisk de fra butikken som koster 9,90 er best :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LittDiva skrev (4 minutter siden):

Jeg vet jeg hører til sjeldenheten, men - delfiakake 😆❤️!

Da er vi to 🤣🥰😋 Lager lite nå, men delfiakake er kjempegodt! Ordentlig vørterbrød også. 😋 Delfiakake er nok over da 😋

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brune pinner, pepperkaker og havreflarn (gjerne med sjokolade) 😻 hjemmelaget såklart

Anonymkode: edc76...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daisy-love skrev (3 minutter siden):

Da er vi to 🤣🥰😋 Lager lite nå, men delfiakake er kjempegodt! Ordentlig vørterbrød også. 😋 Delfiakake er nok over da 😋

Kult🤗. Jeg trenger nesten aldri å lage, får masse fra venner som «må» ha det til jul, men alle hater den. Heldige meg!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LittDiva skrev (Akkurat nå):

Kult🤗. Jeg trenger nesten aldri å lage, får masse fra venner som «må» ha det til jul, men alle hater den. Heldige meg!

Heldige deg ja 🥰 Jeg tåler ikke melk, og har ikke så mange rundt meg som lager den i utgangspunktet, så når jeg ikke har laget den selv de siste årene så har jeg heller ikke spist det på flere år. Mulig sist var i 2017, og det er egentlig for lenge siden 🤣😋 Blir ikke i år heller da dessverre.
Kos deg ekstra for meg også 🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sarah Bernhard, men må egentlig være mamma sin og der ble jeg litt trist for den skal jeg aldri smake igjen…

Men av mine egne er det hvite kakemenn, som serveres med grumsete julebrus🎄👍🏻 Ellers er jeg veldig glad i pepperkaker og julekake med smør og brunost.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...