AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #1 Skrevet 11. desember 2023 Hei! Hva mener dere damer om når dere er på weekend tur, så slipper man seg jo litt løs på hotellrommet etc. e d usexy å gå naken rundt, og da spesielt med en som strutter i været? Har ekstremt sterk libido og skal lite til før det skjer.. blir d for dumt, eller er det pirrende? Anonymkode: 2fc7b...f3c
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #2 Skrevet 11. desember 2023 Jeg har ikke noe interesse av å se mannen gå rundt å vise seg naken med ståpikk om vi ikke skal ha sex. Generelt skal det sykt mye til for at en mannekropp er direkte attraktiv. Husker jeg bestemte meg for å dumpe en date etter et sånt scenario, romantisk helg på hotell og han labbet rundt naken hele tiden. Udelikat å sette seg med naken rumpe på stolene og jeg begynte å irritere meg mer og mer, la merke til valker og ølmage jeg før ikke hadde brydd meg om. Ble ikke noe mere med han etter den helgen. Noe annet er å se mannen naken på vei ut fra dusjen mens han kler på seg, det kan være sexy. Men ikke en som sprader naken rundt og tror han er en gresk gud men ser ut som potetsekk Anonymkode: a90b2...a9f 12 6
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #3 Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke noe interesse av å se mannen gå rundt å vise seg naken med ståpikk om vi ikke skal ha sex. Generelt skal det sykt mye til for at en mannekropp er direkte attraktiv. Husker jeg bestemte meg for å dumpe en date etter et sånt scenario, romantisk helg på hotell og han labbet rundt naken hele tiden. Udelikat å sette seg med naken rumpe på stolene og jeg begynte å irritere meg mer og mer, la merke til valker og ølmage jeg før ikke hadde brydd meg om. Ble ikke noe mere med han etter den helgen. Noe annet er å se mannen naken på vei ut fra dusjen mens han kler på seg, det kan være sexy. Men ikke en som sprader naken rundt og tror han er en gresk gud men ser ut som potetsekk Anonymkode: a90b2...a9f Hadde han skitt i baken?? Anonymkode: 0fca5...48b
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #4 Skrevet 11. desember 2023 Jeg hadde tenkt at han hadde no rizz 🙅♀️ Anonymkode: 6ded6...2db 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #5 Skrevet 11. desember 2023 Nei takk... Anonymkode: b212a...38e 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #6 Skrevet 11. desember 2023 Menn tror ofte det er så sexy når de går rundt nakne, gjerne litt eldre menn også. Men det er ikke sexy å bare labbe rundt naken på den måten. Tvertimot kan det virke som en turn-off, som hun over her beskriver på en veldig bra måte. Anonymkode: 6ac55...501 10 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #7 Skrevet 11. desember 2023 Elsker å se mannen min naken 😍 Trenger ikke gå rundt naken i timesvis, men når vi ordner oss på hotellrommet, vi flørter og pirrer hverandre, kanskje litt oralsex, hører på musikk, tar et glass vin og en øl, se den nydlige kroppen hans og ikke minst deilig ståkuk som tenner på meg... Mannen min er veldig deilig for å si det sånn 🥰 Anonymkode: b6e3e...11e 1 1
1000x Skrevet 11. desember 2023 #8 Skrevet 11. desember 2023 Morsomt å se hvor forskjellige vi menn og kvinner er, hvordan vi misforstår hverandre, og hvor godt det beskrives i noen svar over. En del menn tror de er en attraksjon, veldig få kvinner tror de er det. Selv om de er det. En kvinne kan til og med sitte naken på senga, og tisse på putene, som en siste ting før de forlater rommet og sjekker ut, og likevel oppleves som sexy av en mann. Mannen bør forholde seg rolig og påkledd. Kvinner har mer handlingsrom enn de er klar over. Mannen har mye mindre enn han selv er klar over. Vi bør møtes på midten. 5
1000x Skrevet 11. desember 2023 #9 Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Elsker å se mannen min naken 😍 Trenger ikke gå rundt naken i timesvis, men når vi ordner oss på hotellrommet, vi flørter og pirrer hverandre, kanskje litt oralsex, hører på musikk, tar et glass vin og en øl, se den nydlige kroppen hans og ikke minst deilig ståkuk som tenner på meg... Mannen min er veldig deilig for å si det sånn 🥰 Anonymkode: b6e3e...11e En mann som er naken for deg, og viser at han er naken for deg, kan oppfattes som vakker. En mann som er naken og «vakker» for seg selv, sprader stolt rundt, vekker sjelden de samme følelsene. 3
Ellsworth Skrevet 11. desember 2023 #10 Skrevet 11. desember 2023 Pleier alltid å leke "Hvor mye av fjernkontrollen får plass under forhuden?" når jeg er på hotell.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #11 Skrevet 12. desember 2023 Vandre gjerne i en hvit boxer med svart kant på. La meg gjerne se at du er hard. Vandre gjerne i en pysj, en joggebukse i bar overkropp, en fotballshorts (svart, hvor elller blå ikke noe mer!) Naken kan du være i senga og i dusjen. Det er noe med "less is more" når det kommer til menn, samt det å få ta av ham klærne når du vil ha noe mer. Den biten er veldig sexy. Anonymkode: dd9c1...ebd 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #12 Skrevet 12. desember 2023 Kona og jeg er ikke ofte på hotell, men når vi er det, er som regel det første vi gjør, å kle oss nakne og nyte friheten. Vi trives nakne, men det handler om komfort, og ikke om å være sexy. Vi sover også alltid nakne, både hjemme og borte. Igjen, det handler om komfort. Anonymkode: 3e924...e23 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #13 Skrevet 12. desember 2023 Jeg hører også til dem som ikke synes kropp er spesielt pent. Menn er som kjent mye mer visuelle enn kvinner, og det kan derfor være vanskelig for folk som fungerer ulikt å sette seg inn i andres tenningsmønster, men statistikk er ikke så dumt. Hvis jeg er tent, kan jeg gjerne være sammen med mannen min naken, men uten mental stimuli, blir jeg ca. 0 av 100 ganger tent av naken kropp. Det å kunne ane hva som er under litt klær derimot... Når jeg først er tent, så skader det ikke lenger med litt mage, føflekker, hår, sår osv. Da er det bare mannen og nytelsen hans jeg ser. Anonymkode: d5e0b...8ca 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #14 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Menn er som kjent mye mer visuelle enn kvinner, og det kan derfor være vanskelig for folk som fungerer ulikt å sette seg inn i andres tenningsmønster, men statistikk er ikke så dumt. Dette stemmer ikke i det hele tatt. Det er jo nettopp fordi kvinner er visuelle at vi liker menn som kler seg på rett måte og ikke liker nakne menn. Hadde vi ikke vært visuelle så hadde vi vært likegyldig til det. AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vandre gjerne i en hvit boxer med svart kant på. La meg gjerne se at du er hard. Vandre gjerne i en pysj, en joggebukse i bar overkropp, en fotballshorts (svart, hvor elller blå ikke noe mer!) Naken kan du være i senga og i dusjen. Det er noe med "less is more" når det kommer til menn, samt det å få ta av ham klærne når du vil ha noe mer. Den biten er veldig sexy. Anonymkode: dd9c1...ebd Riktig. Anonymkode: c7439...1fd 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #15 Skrevet 12. desember 2023 Kan være fint å være naken når man er for deg selv. Men ville ikke funka for meg om jeg var superk0t, å bare gå rundt i rommet Anonymkode: 3d34e...d02 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #16 Skrevet 12. desember 2023 Herlig å gå naken. Sette seg ned på skinnpuffen og grave rumpa så langt nedi at kaviarkrysset gnir borti møbelet…herlig..not. Anonymkode: d0570...546
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #17 Skrevet 12. desember 2023 9 hours ago, Ellsworth said: Pleier alltid å leke "Hvor mye av fjernkontrollen får plass under forhuden?" når jeg er på hotell. This world is totally fugazi Anonymkode: a192e...75a
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #18 Skrevet 12. desember 2023 Herregud….nei takk. Foretrekker at noe blir overlatt til fantasien👍🏼 Hotellrom er egentlig ganske turnoff i seg selv…. Anonymkode: 3af68...b4a 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #19 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Herregud….nei takk. Foretrekker at noe blir overlatt til fantasien👍🏼 Hotellrom er egentlig ganske turnoff i seg selv…. Anonymkode: 3af68...b4a Folk skulle bare visst hvor mye ekkelt som foregår på hotellrom. Man rekker jo ikke vaske grundig mellom hver ny hotellgjest. Kjenner ei som har vasket på hotellrom i noen år. Hun har bl.a. funnet gjenglemte truser i vannkokeren. Ikke bare en gang men flere ganger. Endel har tydeligvis funnet ut at kokvasken av undertøy fint kan gjøres i vannkokeren. Små dametruser er ypperlig til dette formålet.. Anonymkode: d0570...546
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #20 Skrevet 12. desember 2023 Jeg går naken rundt på hotellrom. Hilsen kvinne. Anonymkode: dc986...f36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå