Gå til innhold

Noen som har greie på Temptech vinskap her? Jeg skjønner ingenting.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk installert dette vinskapet i dag, for noen timer siden:

TEMPTECH PRESTIGE PRESQ38DB VINSKAP - Power.no

Men det blir jo ikke kaldt? Og hvis jeg trykker på panelet foran skjer det ingenting. Og den er plugget inn i stikk-kontakten. Eller er det meningen at det skal ta mange timer før det blir kaldt? Det lyser bare 1016 i panelet foran, hva betyr det?

Sorry men jeg er ekstremt blond på sånne ting. Var snekkeren som installerte den så jeg kan ingenting om det. Hvis vinskapet ikke kan bli kaldt kan jeg like godt legge vin i kjøleskapet jo.. 

Anonymkode: 6bfcd...766

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 soner ? Tenp er 10 i ene sonen og 16 i andre. Prøv å justere temp. 

Anonymkode: 81f1a...bd7

• Liker 1
Skrevet

Manualer er en magisk oppfinnelse som ofte inneholder en god del nyttig informasjon om ting man har kjøpt og skal begynne å bruke. Jeg er overbevist om at det fulgte med en manual i boksen. 

Alternativt kan den antagelig leses her: NO-E-Manual-Prestige-Temptech-V1-2023-R1.pdf

Skrevet
newman01 skrev (10 timer siden):

Manualer er en magisk oppfinnelse som ofte inneholder en god del nyttig informasjon om ting man har kjøpt og skal begynne å bruke. Jeg er overbevist om at det fulgte med en manual i boksen. 

Alternativt kan den antagelig leses her: NO-E-Manual-Prestige-Temptech-V1-2023-R1.pdf

Du trenger ikke være frekk! Jeg sjekket selvfølgelig manualen før jeg spurte her, men likevel funka det ikke.. Skjønte du? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

2 soner ? Tenp er 10 i ene sonen og 16 i andre. Prøv å justere temp. 

Anonymkode: 81f1a...bd7

Tok 1 døgn, men plutselig virket det. I følge manualen skulle man holde 2 fingre på on-knappen og den ved siden av. Ville bare ikke virke i går, men i kveld så gikk det plutselig og vinen min er kald :) 

Skrevet

Bra det ordna seg 😊

Anonymkode: 0c4ef...bfa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...