AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #1 Skrevet 11. desember 2023 Jeg fikk installert dette vinskapet i dag, for noen timer siden: TEMPTECH PRESTIGE PRESQ38DB VINSKAP - Power.no Men det blir jo ikke kaldt? Og hvis jeg trykker på panelet foran skjer det ingenting. Og den er plugget inn i stikk-kontakten. Eller er det meningen at det skal ta mange timer før det blir kaldt? Det lyser bare 1016 i panelet foran, hva betyr det? Sorry men jeg er ekstremt blond på sånne ting. Var snekkeren som installerte den så jeg kan ingenting om det. Hvis vinskapet ikke kan bli kaldt kan jeg like godt legge vin i kjøleskapet jo.. Anonymkode: 6bfcd...766
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #2 Skrevet 11. desember 2023 2 soner ? Tenp er 10 i ene sonen og 16 i andre. Prøv å justere temp. Anonymkode: 81f1a...bd7 1
newman01 Skrevet 12. desember 2023 #3 Skrevet 12. desember 2023 Manualer er en magisk oppfinnelse som ofte inneholder en god del nyttig informasjon om ting man har kjøpt og skal begynne å bruke. Jeg er overbevist om at det fulgte med en manual i boksen. Alternativt kan den antagelig leses her: NO-E-Manual-Prestige-Temptech-V1-2023-R1.pdf
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #4 Skrevet 12. desember 2023 newman01 skrev (10 timer siden): Manualer er en magisk oppfinnelse som ofte inneholder en god del nyttig informasjon om ting man har kjøpt og skal begynne å bruke. Jeg er overbevist om at det fulgte med en manual i boksen. Alternativt kan den antagelig leses her: NO-E-Manual-Prestige-Temptech-V1-2023-R1.pdf Du trenger ikke være frekk! Jeg sjekket selvfølgelig manualen før jeg spurte her, men likevel funka det ikke.. Skjønte du? Anonymkode: 6bfcd...766
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #5 Skrevet 12. desember 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): 2 soner ? Tenp er 10 i ene sonen og 16 i andre. Prøv å justere temp. Anonymkode: 81f1a...bd7 Tok 1 døgn, men plutselig virket det. I følge manualen skulle man holde 2 fingre på on-knappen og den ved siden av. Ville bare ikke virke i går, men i kveld så gikk det plutselig og vinen min er kald Anonymkode: 6bfcd...766
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #6 Skrevet 13. desember 2023 Bra det ordna seg 😊 Anonymkode: 0c4ef...bfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå