AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #1 Del Skrevet 11. desember 2023 Før jeg begynner på 7 bind er jeg nysgjerrig på hva andre synes 😊 Anonymkode: f82b3...d0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #2 Del Skrevet 11. desember 2023 Har ikke lest hele, men første bind. Jeg synes Fosse maner frem en egen stemning som ikke finnes i noen annen litteratur. Skjønner hvorfor han fikk nobelprisen for å si det sånn. Tunglest uten punktum, naturligvis, men det er litteraturen som er vanskeligst å lese som også gir høyest gevinst. Anonymkode: d2c62...19f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. desember 2023 #3 Del Skrevet 11. desember 2023 (endret) Jeg synes den var fascinerende, måten det tilsynelatende er realisme og samtidig så flytende både i tid og rom og karakterer - man får aldri helt tak på hva som er hva. Dessuten er skrivestilen veldig suggererende. Endret 11. desember 2023 av Daria 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #4 Del Skrevet 11. desember 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Har ikke lest hele, men første bind. Jeg synes Fosse maner frem en egen stemning som ikke finnes i noen annen litteratur. Skjønner hvorfor han fikk nobelprisen for å si det sånn. Tunglest uten punktum, naturligvis, men det er litteraturen som er vanskeligst å lese som også gir høyest gevinst. Anonymkode: d2c62...19f Takk for svar! Ja, det er alle de sidene uten punktum jeg frykter litt. Og på nynorsk… Men jeg elsket å lese Trilogien, så kanskje jeg skal komme i gang. Kommer du til å lese resten av bøkene eller er det nok med den første? Anonymkode: f82b3...d0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #5 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar! Ja, det er alle de sidene uten punktum jeg frykter litt. Og på nynorsk… Men jeg elsket å lese Trilogien, så kanskje jeg skal komme i gang. Kommer du til å lese resten av bøkene eller er det nok med den første? Anonymkode: f82b3...d0f Ja kommer nok til å lese resten. En dag. Må bare manne meg opp først! Anonymkode: d2c62...19f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #6 Del Skrevet 11. desember 2023 3 minutter siden, Daria said: Jeg synes den var fascinerende, måten det tilsynelatende er realisme og samtidig så flytende både i tid og rom og karakterer - man får aldri helt tak på hva som er hva. Dessuten er skrivestilen veldig suggererende. Takk for svar. Leste du hele? Anonymkode: f82b3...d0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. desember 2023 #7 Del Skrevet 11. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar. Leste du hele? Anonymkode: f82b3...d0f Jeg leste hele nå i høst, og synes egentlig ikke den var spesielt tunglest. Det tok noen sider å komme inn i skrivestilen, men så fløt det unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #8 Del Skrevet 11. desember 2023 1 minutt siden, Daria said: Jeg leste hele nå i høst, og synes egentlig ikke den var spesielt tunglest. Det tok noen sider å komme inn i skrivestilen, men så fløt det unna. Godt å høre. Jeg tror det må bli et juleferieprosjekt å komme i gang med de bøkene. Anonymkode: f82b3...d0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå